Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat raden jullie mij aan

Pagina's : [1] 2

layla_moegroer
03-05-2003, 17:53

k wil leuke muziek downloaden wat raden jullie broeders en zuster me aan r&b, arabisch, frans, anasheed maakt niet uit ook bubbeling muziek vind ik goed je zegt maar ik reken op jullie hulp (k heb gehoord dat yasmina leden hulpzame mensen zijn :rolleyes:) iwa bewijs het dan :giechel:

cheetah
03-05-2003, 17:56
wat is je smaak?

The_Eyes
03-05-2003, 17:58
Origineel gepost door cheetah wat is je smaak? WHUAHAHAHHAAHHAHA kom jij met wat is je vraag!!!! WHUAUUAUAUAAUAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAA

layla_moegroer
03-05-2003, 17:59
Origineel gepost door cheetah wat is je smaak? jij bent echt een schatje want je hebt eerst geantwoord :D jij bent toppie mijn smaak is jou smaak wat vind jij goed en ik download het is hij goed dan laat ik het is het slecht dan verwijder ik het maar dat laatste denk ik niet dat ik dat moet doen :D :zwaai: dus zeg maar op sista

layla_moegroer
03-05-2003, 18:00

Origineel gepost door The_Eyes WHUAHAHAHHAAHHAHA kom jij met wat is je vraag!!!! WHUAUUAUAUAAUAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAA hey lach mijn sista niet uit zeg gewoon wat ik moet downloaden okay :D :zwaai:

cheetah
Origineel gepost door The_Eyes WHUAHAHAHHAAHHAHA kom jij met wat is je vraag!!!! WHUAUUAUAUAAUAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAA LEES DE ZIN GOED NERD

Guadaloupe
anasheed dinia, maar dat download k nie..koop dat dit is ook wel een coole site, gelijk naar nawal zoughbi, maar dan moet je gewoon naar home gaan, wil je watanders horen http://www.6arab.com/singers/shami/al-zo3%27by/index.htm of deze.... http://www.muzikarabia.com

AgadirMale
03-05-2003, 18:03
Soussa muziek altijd feest en beweging :D

layla_moegroer
03-05-2003, 22:09
Origineel gepost door ITHRANE download deze eens :hihi: deze vind ik toppie krs-one ~~~~~~step into my world drue hill~~~~~~in my bed~ keith sweat~~~~nobody ll cool j~~~~~~I need love yusuf islam~~~ alles van hem is :goedzo: die van ll cool j heb ik al en van yusuf islam heb ik ook echt zalige en rustgevende anasheed loef joe a ithran :giechel:

layla_moegroer
03-05-2003, 22:14
Origineel gepost door ITHRANE LOVE YOU 2 SCHATJE :Iluvu: en die rest???? wel downloaden he :Iluvu: nobody heb ik net gedownload en is al voltooid wel mooi muziek nu nog krs-one :D

layla_moegroer
03-05-2003, 22:20
Origineel gepost door ITHRANE hihi krs-one is een mooie snelle nummer :D maar daar kom je wel achter :zwaai: jazeker die is echt veel beter heb je er nog leuke bubbling muziek ofzo weet je wat je moet downloaden soldiers of Allah die zijn ook goed :D

masrawy
03-05-2003, 22:21
Origineel gepost door cheetah LEES DE ZIN GOED NERD :lol:

layla_moegroer
03-05-2003, 22:34
Origineel gepost door masrawy :lol: iwa masrawy heb jij geen aan te raden muziek voor me mag ook egyptisch muziek zijn :D :zwaai:

layla_moegroer
03-05-2003, 22:54
jij bent echt een schatje wallah :goedzo:

layla_moegroer
03-05-2003, 23:02

Origineel gepost door ITHRANE :o remember ben een schatje tegen SCHATJES :Iluvu: oh dat is lief seg :d :blauwkus:

Pagina's : [1] 2