Bekijk originele versie : Waar ben jij nou verslaafd aan?
La_Vita_E_Bella
06-02-2006, 21:51
Ik ben verslaafd aan etos-artikelen:stoned: ...het maakt eigenlijk niet meer uit wat...In 't begin ging ik puur als ik wat nodig had, maar nu MOET ik gewoon ff binnenwandelen om met een of andere nieuwe pincet, een of andere haarmasker, gekleurde mascara (?) naar buiten te lopen...Je komt ze potverdorie tegenwoordig op elk station tegen! Voor je het weet heb je weer 80 euro aan cremetjes en labello's verkwist...:moe:
Wat is jullie afwijking?
Dreamlover
06-02-2006, 21:58
- Chocolade,
- Internet/luieren,
- Smsen/Bellen
- Foto's
- Bolognese croky chips
- Schoenen
Valt best mee toch?
ik ben verslaaf aan thee drinken hihihihihihihi
ik ben verslaaf aan thee drinken hihihihihihihi
:hihi:
Hier ook één. En dan echt serieus verslaafd. Ik overleef de dag niet als ik minstens 's ochtends te weinig thee heb gedronken. Ik kan liters per dag op (wel zonder suiker dus niet ongezond :o ).
Voor de rest heb ik een drop- en chocolade verslaving, maar dat is meer vanwege de trek, geen zware gevolgen als ik ze een dag niet heb gegeten.
:hihi:
Hier ook één. En dan echt serieus verslaafd. Ik overleef de dag niet als ik minstens 's ochtends te weinig thee heb gedronken. Ik kan liters per dag op (wel zonder suiker dus niet ongezond :o ).
Voor de rest heb ik een drop- en chocolade verslaving, maar dat is meer vanwege de trek, geen zware gevolgen als ik ze een dag niet heb gegeten.
ja toch?:hihi:
hee ik zie dat jee fan van amr diab bent
:goedzo:
alhob_3adab
06-02-2006, 22:27
sokolade :o
latifa_22
06-02-2006, 22:39
salaam
ik ben verslaaft aan :1 goede tijden en slechte tijden 2 chocolade 3 koffie
:goedzo: dat is me verslaving :hihi: :hihi: :hihi:
latifa_22
06-02-2006, 22:40
oeps ben 1 vergeten kipp ben ik ook verslaaf aan zo dat is het :p :p
:hadj: :hadj: :hadj:
moslima_k
06-02-2006, 22:42
ik heb geen verslaving:D :banana:
ik ben verslaafd aan BELLEN......Pfff wat erg hey :jammer:
HAHAHAHAHAHHAHAHA ik zie nu eigenlijk pas mn nickname hier!!!!! die link ertussen zeg maar....mn verslaving en 00212 ahahahahaha
_GoudSterretje_
06-02-2006, 22:44
mascara
mimi_tangaouia
06-02-2006, 22:48
Ik ben verslaafd aan etos-artikelen:stoned: ...het maakt eigenlijk niet meer uit wat...In 't begin ging ik puur als ik wat nodig had, maar nu MOET ik gewoon ff binnenwandelen om met een of andere nieuwe pincet, een of andere haarmasker, gekleurde mascara (?) naar buiten te lopen...Je komt ze potverdorie tegenwoordig op elk station tegen! Voor je het weet heb je weer 80 euro aan cremetjes en labello's verkwist...:moe:
Wat is jullie afwijking?
ik weet precies wta je bedoeld
toen ik nog met de trein naar me werk ging
ging ik altijd als ik vertraging had ff shoppen bij de etos
mimi_tangaouia
06-02-2006, 22:54
maar momenteel ben ik verslaafd aan ijs met slagroom
eigenlijk eet ik overal slagroom bij
spa rood
zwart wit snoepjes ( alleen mag die nu niet meer sinds ik zwanger ben )
aan sigaretten :moe:
ennuh verder nix eigenlijks :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.