Bekijk originele versie : Waarom is de wraak van moslims bijna altijd gericht tegen joden en/of christenen.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Waarom wordt door moslims vaak wraak genomen of gescholden op joden en christenen?
Zelfs wanneer zij er absoluut niets mee te maken hadden?
Ik geef hieronder enkele voorbeelden van de gevolgen van die cartoons.
http://www.nu.nl/news/668807/21/%27Priester_Turkije_eerste_slachtoffer_cartoonoorl og%27.html
http://www.nieuws.nl/166455/CIDI_klaagt_AEL_aan_vanwege_spotprenten
http://www.ad.nl/buitenland/article137680.ece (ze vervloeken het christendom)
Ga hier a.u.b. niet weer een nieuwe scheld en over-en-weer-verwijt topic van maken.
Maar.....
Er wordt op deze site al veel gediscussieerd over de mate van protest en het hoe van het protest.
Nu wil ik hier discussieren over:
Aan wie richt je het protest; aan de werkelijke dader of aan de meest kwetsbare of toch al zo gewraakte groep?
Eigenlijk wil ik hier gewoon iets zeggen. Ik wil zo graag dat men zich verdiept in de achtergronden van anderen en zo niet alle geloven en niet-geloven door elkaar gooit.
Ik geloof niet in de schuld van een groep, maar ik wordt helemaal boos wanneer de verkeerde groep gepakt wordt voor iets waar ze niks mee van doen hebben.
Perez, ook ik ben benieuwd welke antwoorden op deze vraag worden gegeven. Ik voel me juist meer verbonden met gelovigen dan niet-gelovigen (met de religie als gemene deler, en nog veel specifieker, profeten als gemene deler)
Haaglander
06-02-2006, 15:26
Waarom wordt door moslims vaak wraak genomen of gescholden op joden en christenen?
Zelfs wanneer zij er absoluut niets mee te maken hadden?
Omdat zij niet anders kunnen, het is hun bevolen niet-moslims te haten.
Lina&Dina
06-02-2006, 15:27
Tegen wie moeten ze anders wraak nemen dan?? tegen gehandicapten ofzo?? en ja, ik zeg expres ZE omdat ik niet behoor tot moslims die wraak nemen, en ik denk met mij nog vele anderen.
Omdat zij niet anders kunnen, het is hun bevolen niet-moslims te haten.
Gelul..ga anders ff aan die sigaren zuigen..in plaats van uit je duim.
Abu_Charafedine
06-02-2006, 15:29
Ik ben tegen de Zionisten en Darwinisten.
Want die zijn de onruststokers in dit Wereldse leven!
wrattenzwijntje
ik denk omdat het komt door hun vaste overtuiging dat zij de enige waarheid bezitten en de joden en christenen zien als verraders van de vroegere boodschappers ofzo.
Cyberman
Ik vind al die geweldadigheden en protesten nergens meer over gaan. Maar zodra het de 'Amerikanen' zijn, dan is het allemaal wel welletjes. Kijk al naar de behandeling met de koran in die Guantanamo Bay gevangenis. En de heilige huizen die zonder pardon worden gebombardeerd in Irak en Afganistan. Moslims die verbrand worden en etc. Echt krankzinnig allemaal, dat ze nu pas wakker zijn, nu het eigenlijk nergens meer over gaat.:wat?!:
Cyberman.
Tegen wie moeten ze anders wraak nemen dan?? tegen gehandicapten ofzo?? en ja, ik zeg expres ZE omdat ik niet behoor tot moslims die wraak nemen, en ik denk met mij nog vele anderen.
Tegen degene die werkelijk die spotprenten heeft gepost. Volgens mij was deze tekenaar en deze krant niet joods en niet christen. In ieder geval is niet bekend dat ze joods of christen zijn.
Ik ben tegen de Zionisten en Darwinisten.
Want die zijn de onruststokers in dit Wereldse leven!
Zijn zij degene die deze spotprenten hebben gepost?
Had de tekenaar misschien een joodse naam of schreef die iets over de evolutietheorie erbij?
rijmaran
06-02-2006, 15:31
Zover ik weet moet er helemaal geen wraak genomen worden.
Een dagblad publiceerde enkele spotprenten en dat vind ik geen reden om wraak te nemen tegen wie dan ook.
Een gezond denkend mens lost dat op met dialoog...niet met geweld.
drijfkracht
06-02-2006, 15:32
!!!!
Waarom plegen de joden de verschrikkelijkste en ergste aanslagen en schuiven het af op de moslims?
!!!!
Waarom plegen de joden de verschrikkelijkste en ergste aanslagen en schuiven het af op de moslims?
Dat is weer een ander onderwerp, beste man.
De laatste optie. Bij moslims draait nu eenmaal hun hele leven om religie, door hun beperkte tunnel visie gaat het er niet bij ze in dat dit bij anderen misschien een minder belangrijke plaats inneemt.
Abu_Charafedine
06-02-2006, 15:37
Zijn zij degene die deze spotprenten hebben gepost?
Had de tekenaar misschien een joodse naam of schreef die iets over de evolutietheorie erbij?Ik weet vrijwel zeker uit betrouwbare bronnen dat de redacteur/eigenaar van "Jyllands-Posten" een zionist is. :kwaad:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.