Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rassenzuivering.

Pagina's : [1] 2

shahzade
03-05-2003, 16:32

Gisteren was op Discoverychannel een documentaire over WO 2. Het was in een woord: onmenselijk. Het thema "rassenzuivering" stond centraal. Joden, zigeuners, homoseksuelen en "zwarten" werden nietsvermoedend gelokt en op de trein gezet, "Trains of no return", om afgevoerd te worden naar de zogeheten concentratiekampen. Daar werden vrouwen en kinderen vergast, jonge vrouwen verkracht en mannen gedwongen tot zware arbeid. Diegenen die te zwak waren werden zonder pardon op een rijtje gezet en in het bijzijn van andere "lotgenoten" geexecuteerd. Verschrikkelijke beelden. Je zag hoe joden in ghetto's bij elkaar werden "gedumpt", hoe snel er ziektes verspreiden en mensen die dood op straat lagen, omgekomen door honger en virussen. Dat joodse vrouwen werden gedwongen om op hun knieen de straat te boenen, dat Duitse burgers stonden toe te kijken en hen uitlachtten, heel vernederend! Blonde vrouwen met blauwe ogen kregen tijdens de oorlog zelfs geld van de staat als ze kinderen "produceerden" die voldeden aan de normen van het Arische ras. Uiteindelijk zijn in heel Europa miljoenen joden en andere ethniciteiten om het leven gekomen Racisme is tot heden nog steeds niet uitgeroeid. Ik hoop dat we ooit allemaal inzien dat één slechte jood niet verantwoordelijk is voor de hele groep joden, marokkanen en nederlanders idem dito!!! We zijn allemaal mensen en moeten proberen er samen een vredige en liefdevolle wereld van te maken...

marockaanse
03-05-2003, 16:38
I agree. Ik vind het alleen zo jammer, dat niet iedereen het hier mee eens is, dan zou het er heel wat vrediger aan toe gaan!

an3sdej
03-05-2003, 16:44
Ik geloof niet meer in die ideale wereld. Zolang mensen "mensen" zijn, zal die wereld nooit bereikt worden!

Tijn
03-05-2003, 16:50
Stel voor dat we `t rassenzuiveren frustreren door `t mixen te promoten; Een leuke bonus voor elk gemixt duo en een extra bonus voor de religieuze mixjes ;)

Amazoullou
03-05-2003, 18:17

Origineel gepost door shahzade Gisteren was op Discoverychannel een documentaire over WO 2. Het was in een woord: onmenselijk. Het thema "rassenzuivering" stond centraal. Joden, zigeuners, homoseksuelen en "zwarten" werden nietsvermoedend gelokt en op de trein gezet, "Trains of no return", om afgevoerd te worden naar de zogeheten concentratiekampen. Daar werden vrouwen en kinderen vergast, jonge vrouwen verkracht en mannen gedwongen tot zware arbeid. Diegenen die te zwak waren werden zonder pardon op een rijtje gezet en in het bijzijn van andere "lotgenoten" geexecuteerd. Verschrikkelijke beelden. Je zag hoe joden in ghetto's bij elkaar werden "gedumpt", hoe snel er ziektes verspreiden en mensen die dood op straat lagen, omgekomen door honger en virussen. Dat joodse vrouwen werden gedwongen om op hun knieen de straat te boenen, dat Duitse burgers stonden toe te kijken en hen uitlachtten, heel vernederend! Blonde vrouwen met blauwe ogen kregen tijdens de oorlog zelfs geld van de staat als ze kinderen "produceerden" die voldeden aan de normen van het Arische ras. Uiteindelijk zijn in heel Europa miljoenen joden en andere ethniciteiten om het leven gekomen Racisme is tot heden nog steeds niet uitgeroeid. Ik hoop dat we ooit allemaal inzien dat één slechte jood niet verantwoordelijk is voor de hele groep joden, marokkanen en nederlanders idem dito!!! We zijn allemaal mensen en moeten proberen er samen een vredige en liefdevolle wereld van te maken... Een hele eer om weer eens van je wijsheid te mogen genieten. Vertel mij eens VUILE SMERIGE BORDEELSLET door WIE zijn al deze moordpartijen , verkrachtingen etc uitgevoerd ? Door Marokkanen ? Door moslims ? NEEEEEEEE spijtig genoeg niet voor jou. Waarom zet je dit op marokko.nl ? Moeten we meegenieten van deze Europese smeerlapperij ? AMAZOULLOU DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN

KoRnOnTheCops
03-05-2003, 18:30
Origineel gepost door Amazoullou Een hele eer om weer eens van je wijsheid te mogen genieten. Vertel mij eens VUILE SMERIGE BORDEELSLET door WIE zijn al deze moordpartijen , verkrachtingen etc uitgevoerd ? Door Marokkanen ? Door moslims ? NEEEEEEEE spijtig genoeg niet voor jou. Waarom zet je dit op marokko.nl ? Moeten we meegenieten van deze Europese smeerlapperij ? AMAZOULLOU DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN Is ook niet erg aardig. Je zou best zonder te schelden kunnen reageren. Shahzade heeft een positieve boodschap: iedereen moet proberen vredelievend op deze aarde met elkaar om te gaan, en jij begint haar meteen uit te schelden. Weet je wat jouw probleem is? Je reageert altijd zo negatief over alles. Natuurlijk mag je best over dingen klagen, maar als we steeds negatief blijven denken over elkaar, komt er nooit iets tot stand. Shahzade komt nu juist met een positieve boodschap, dus ik moet echt zeggen dat mijn symphatie naar Shahzade uitgaat.

Amazoullou
03-05-2003, 18:59
Origineel gepost door KoRnOnTheCops Is ook niet erg aardig. Je zou best zonder te schelden kunnen reageren. Shahzade heeft een positieve boodschap: iedereen moet proberen vredelievend op deze aarde met elkaar om te gaan, en jij begint haar meteen uit te schelden. Weet je wat jouw probleem is? Je reageert altijd zo negatief over alles. Natuurlijk mag je best over dingen klagen, maar als we steeds negatief blijven denken over elkaar, komt er nooit iets tot stand. Shahzade komt nu juist met een positieve boodschap, dus ik moet echt zeggen dat mijn symphatie naar Shahzade uitgaat. Dank je wel voor de preek. Iets anders verwacht ik niet van een Kaaskop. Komt die smerige bordeelslet met een positieve boodschap ? Laat ze die boodschap dan sturen naar de nakomelingen van de daders m.a.w. de Duitsers en niet te vergeten de Kaaskoppen met hun hand- en spandiensten tijdens WOII. In plaats daarvan post ze een stukje Europese smeerlapperij hier op marokko.nl . En we worden opgeroepen om te bezinnen. Ik vraag mij echt af wat deze smerige bordeelslet bezielt. AMAZOULLOU DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN

KoRnOnTheCops
03-05-2003, 19:45
Origineel gepost door Amazoullou Dank je wel voor de preek. Iets anders verwacht ik niet van een Kaaskop. Komt die smerige bordeelslet met een positieve boodschap ? Laat ze die boodschap dan sturen naar de nakomelingen van de daders m.a.w. de Duitsers en niet te vergeten de Kaaskoppen met hun hand- en spandiensten tijdens WOII. In plaats daarvan post ze een stukje Europese smeerlapperij hier op marokko.nl . En we worden opgeroepen om te bezinnen. Ik vraag mij echt af wat deze smerige bordeelslet bezielt. AMAZOULLOU DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN Ze heeft het toch niet specifiek over Marokkanen of Moslims? Volgens mij heeft ze het gewoon over dat de hele mensheid zich moet bezinnen

K_Prone
03-05-2003, 19:46
Origineel gepost door KoRnOnTheCops Ze heeft het toch niet specifiek over Marokkanen of Moslims? Volgens mij heeft ze het gewoon over dat de hele mensheid zich moet bezinnen lees eens het laatste alinea van haar eerst posting.

KoRnOnTheCops
03-05-2003, 19:54
Origineel gepost door shahzade Racisme is tot heden nog steeds niet uitgeroeid. Ik hoop dat we ooit allemaal inzien dat één slechte jood niet verantwoordelijk is voor de hele groep joden, marokkanen en nederlanders idem dito!!! We zijn allemaal mensen en moeten proberen er samen een vredige en liefdevolle wereld van te maken... ze zegt hier dus duidelijk: 1 slechte jood is niet verantwoordelijk voor alle andere joden. 1 slechte marokkaan is niet verantwoordelijk voor alle andere marokkanen etc. We moeten allemaal er proberen er een liefdevolle wereld van te maken. Hier staat dus duidelijk niets over dat alleen de Marokkanen zich moeten bezinnen.

K_Prone
03-05-2003, 19:59
Origineel gepost door KoRnOnTheCops ze zegt hier dus duidelijk: 1 slechte jood is niet verantwoordelijk voor alle andere joden. 1 slechte marokkaan is niet verantwoordelijk voor alle andere marokkanen etc. We moeten allemaal er proberen er een liefdevolle wereld van te maken. Hier staat dus duidelijk niets over dat alleen de Marokkanen zich moeten bezinnen. oke, nu moet jij eens kijken naar andere topics die zij geopend heeft

KoRnOnTheCops
03-05-2003, 19:59
en daar hebben we SoulGirl. Moet jij niet eens een relatie met Amazoullou beginnen? Volgens mij passen jullie wel bij elkaar

Amazoullou
03-05-2003, 20:02
Origineel gepost door PUNJABI het Arische ras..is ook zo iets ..de enige stam dat zichzelf de Ariers noemde in oude tijden was de kaukasische stam die naar India en Iran vertrok..in deze tijden woonden de Germanen nog in hutjes en stichtten de Ariers in India al steden....het hakenkruis,swastika komt ook uit India.. Arya=nobel in sanskrit en erg nobel waren die vieze duitse varkens niet! Dat klopt inderdaad de Ariers waren een volksstam die uit Perzie (Iran = land van de Ariers) naar India trokken en daar de oorspronkelijke bevolking onderwierpen en het kastesysteem invoerden. Maar dat weten deze Kaaskoppen niet ; ze krijgen een eigen Kaaskopversie van de geschiedenis voorgeschoteld. Betweterig zijn wordt hen wel aangeleerd. Onmisbaar voor het Kaaskop zijn. AMAZOULLOU DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN

KoRnOnTheCops
03-05-2003, 20:02
mijn excuses ik wil niet haatdragend zijn dus sorry voor dit laatste bericht

KoRnOnTheCops
03-05-2003, 20:04

Origineel gepost door Amazoullou Dat klopt inderdaad de Ariers waren een volksstam die uit Perzie (Iran = land van de Ariers) naar India trokken en daar de oorspronkelijke bevolking onderwierpen en het kastesysteem invoerden. Maar dat weten deze Kaaskoppen niet ; ze krijgen een eigen Kaaskopversie van de geschiedenis voorgeschoteld. Betweterig zijn wordt hen wel aangeleerd. Onmisbaar voor het Kaaskop zijn. AMAZOULLOU DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN jij scheert over een kam: Raymzer vond dat Nederlanders niet over een kam mochten scheren, nu doe jij hetzelfde

Pagina's : [1] 2