Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse Jongens

ntisara
03-05-2003, 16:26

Ja waarom zijn alle jongens hetzelfde!!!!!!!!!!!!!! Vooral de Marokkaanse jongens en ze zeggen we zijn moslim. Als jullie zonodig m,oslim zijn/willen zijn dan kun je op zijn minst de vrouw met respect in plaats van haar te playen en vreemd te gaan en dergelijke!!!!!!!!!!!!! (By the way: ik heb het hier NIET over de gene die verkering hebben maar degene die verloofd zijn of getrouwd!!!!)

ntisara
03-05-2003, 16:27
Of als ****** werken!!!!!!!!

ntisara
03-05-2003, 16:28
Bovenstaande kan er blijkbaar niet in, dus ik bedoel een jongen die meisjes verkoopt voor de sex!!!!!

ntisara
03-05-2003, 16:50
Oh omdat ik iedereen over een kam scheer bedoel je??? Jongen ik heb het hier niet over jou maar over de getrouwde mannen . Ten zij je getrouwd bent.

ntisara
03-05-2003, 18:17

Ten eerste necromancer ik heb het niet tegen jou, ik zeg er duidelijk bij dat het getrouwde mannen gaat. Ten tweede alle mannen zijn het zelfde.

Mogast
03-05-2003, 18:46
He frustrated lady, mischien is het handig als je je bericht ietwat specifeert of nuanceert, want zoal eerder gezegd lijkt het inderdaad alsof je goed me de kam overweg kunt met deze topics. Zeg wie je bedoelt, want ook al zijn er getrouwde mannen die vreemd gaan dat betekent niet meteen dat alle getrouwde mannen zo zijn. ( zoals jij in bovenstaande bericht suggereert) eerder het tegenovergestelde is waar. Latere generaties Marokkanen behandelen hun vrouwens steeds beter en als gelijkwaardige partners. so seg gewoon wie wat bij jou heeft geflikt en reageer het op hem af in plaats van een hele bevolking daarop af te rekenen. Groetjes Mogast

BennY_D
03-05-2003, 19:31
Jullie hebben allemaal gelijk ze zijn niet allemaal t zelfde marokkaanse jongens.....ahum :rolleyes: Maar ja als ik kijk in mijn buurt waar ik woon is t enige wat ik kan denken over de zogenaamde 'mocros' :rolleyes: tffffoooooeeeee :)

noralive
04-05-2003, 07:10
Origineel gepost door necromancer moet je een kam hebben? :) http://www.nbproducties.nl/smilies/kopstoter.gif Wallahiela ik wordt hier gek van, altijd jongens dit meisjes dat laat iedereen doen wat tie wil je bent tenslotte toch verantwoordelijk voor je zelf http://www.smilies.nl/person/mensen1/cartman.gif

musiclover
04-05-2003, 12:32
he ntisara, waarom dit onderwerp weer heb je toevallig wat meegemaakt in je omgeving? dit is een onderwerp dat elke keer maar weer naar voren komt, en met altijd dezelfde opmerkingen. niemand is perfectniemand beweerd dat hij/zij perfect is dus what the ****... marokaanse meiden idem dito marokaanse jongens, voor mij een pot nat! er zitten overal goede en slechte mensen tussen in elke cultuur en elke samenleving so what that's life!!!!! GET OVER IT!!!!!!!!!