Bekijk originele versie : please help
koutar29
05-02-2006, 19:08
mijn zus heef 2 kinderen met allergie, ze geeft ze rijstmelk want andere melk pro. kunnen ze niet verdragen. zij koopt het bij reform winkel voor 2,50 (het heet rice dream)
weet iemand of ze het ergens anders goedkoper kan krijgen, laat mij het alsjeblieft weten.
bedankt alvast
groetjes
koutar
rachida28
05-02-2006, 20:31
hoi meid
ik zou zeggen laat je zus bij de konmar of c1000 kijken apotheken misschien of anders albert heijn die verkopen verschillende soorten melk maar kan zij dat dan niet vergoed krijgen van haar ziekenfonds misschien moet ze daar maar informeren volgens mij kunnen zij daar wat mee ik hoop je voldoende te hebben geholpen
groetjes
koutar29
05-02-2006, 20:41
hoi meid
ik zou zeggen laat je zus bij de konmar of c1000 kijken apotheken misschien of anders albert heijn die verkopen verschillende soorten melk maar kan zij dat dan niet vergoed krijgen van haar ziekenfonds misschien moet ze daar maar informeren volgens mij kunnen zij daar wat mee ik hoop je voldoende te hebben geholpen
groetjes
nee lieverd bij supermarkten en apotheken hebben ze het niet en ziekenfonds vergoed het niet omdat haar kindjes nu 5 jaar zijn.
maar om dat ze helemaal geen zuivel binnen krijgen en heel erg mager zijn moeten ze van de kinderarts rijstmelk hebben.
bedankt voor je recatie
liefs
koutar
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.