Bekijk originele versie : Aisha Kandisha
SoulDiva
03-05-2003, 13:46
salaam
Ik vroeg me af hoe je u als vrouw zou kan weren tegen haar.Als ze wel bij vrouwen komt, want bij een man moet hij gewoon een mes in de grond steken.Is zij alleen in Marokko of overal.Ik denk er altijd aan.
p.s. als je een Djinn ziet ofzo, volstaat het dan om soera's van de Koran te lezen want ik ken el Koursie nog niet.
hebben jullie da niet dat jullie s'avonds stemmen horen?De vorige keer was da bij toen ik bij mijn ma ging slapen,en haar kamer ligt in de richting van de badkamer,en toen ik naar mijn kamer ging hoorde ik niks? :confused:
Zouden jullie willen antwoorden a u b?
thx
aicha qandisha is een leugentje of te wel een mythe.
dus over haar hoef jij geen zorgen te maken.
over djins kan jij ook kola a3oudou birabbi annassi en/of qol a3oudou barabbi alfalaqi, en aan Allah hulp vragen dan zal het goed komen inchallah
http://www.al-islaam.com/al-islaam/cyberimam/shirk/0057ci.html
Origineel gepost door etoadou
aicha qandisha is een leugentje of te wel een mythe.
dus over haar hoef jij geen zorgen te maken.
over djins kan jij ook kola a3oudou birabbi annassi en/of qol a3oudou barabbi alfalaqi, en aan Allah hulp vragen dan zal het goed komen inchallah
HEY GAP ZEG LIEVER NIKS WAAR JE NIKS VANAF WEET, WANT AISHA BESTAAT WEL IK HEB ER ZELF LAST VAN. ZODRA IK BEPAALDE MUZIEK HOOR OF BEPAALDE SOURA'S DAN DRAAI IK HELEMAAL DOOR! ANYWAY ZE BESTAAT DUS ECHT HAAR GEEST DAN HAAR GRAF IS IN CASABLANCA! ER ZIJN HEEL VEEL MENSEN UIT CASA DIE HIER VEEL OVER WETEN! EN ER ZIJN OOK VELE MENSEN OP DE HELE WERELD DIE LAST HEBBEN ERVAN ZELFS MENSEN UIT INDONESCHIE. MAAR INDERDAAD KAN JE T BESTE MAAR SOERA GAAN LEZEN OFZO DAN STA JE ZODRA JE IETS ZIET OP DAT MOMENT STERK IN JE SCHOENEN!
Origineel gepost door Samah
HEY GAP ZEG LIEVER NIKS WAAR JE NIKS VANAF WEET, WANT AISHA BESTAAT WEL IK HEB ER ZELF LAST VAN. ZODRA IK BEPAALDE MUZIEK HOOR OF BEPAALDE SOURA'S DAN DRAAI IK HELEMAAL DOOR! ANYWAY ZE BESTAAT DUS ECHT HAAR GEEST DAN HAAR GRAF IS IN CASABLANCA! ER ZIJN HEEL VEEL MENSEN UIT CASA DIE HIER VEEL OVER WETEN! EN ER ZIJN OOK VELE MENSEN OP DE HELE WERELD DIE LAST HEBBEN ERVAN ZELFS MENSEN UIT INDONESCHIE. MAAR INDERDAAD KAN JE T BESTE MAAR SOERA GAAN LEZEN OFZO DAN STA JE ZODRA JE IETS ZIET OP DAT MOMENT STERK IN JE SCHOENEN!
hoe weet jij dat dat geest aicha kandisha heet ?
heeft ze zich voorgesteld?
ik herhaal aicha kandicha is een leugentje of te wel een mythe.
jij bevestigd zelf wat ik zei door te zeggen dat ze begraven is in casablanca.
ik ken geen ene geest die begraven is. sterker nog een djin geeft een flixibel lichaam die iedere vorm kan aannemen. een djin is niet van grond gemaakt. dus wat gaat men begraven vuur? noer? wie heeft haat begraven mensen uit casablanca?
als ze al begraven is, hoe kan jij last van haar krijgen, ze is toch dood.
Lady_moi
04-05-2003, 17:05
ja vroeg ik me ook eigenlijk af het kan ook gewoon een geest zijn :confused: maar allahoe alam ik kan niks zeggen als ik er niks van ken
ArabLady
04-05-2003, 17:08
allahieyster :eek:
ze bestaat wel.
ik maak hier geen grappen over.
ik heb een werkstuk over het marokkaans volksgeloof en gezondheidszorg gemaakt waarin zij ook ter sprake kwam...
en ik kan je zeggen
nog nooit zoveel tegenwerkende krachten gehad....
....
esmaatjuuh
05-05-2003, 13:39
Origineel gepost door Kenitrya
ze bestaat wel.
ik heb een werkstuk over het marokkaans volksgeloof en gezondheidszorg gemaakt waarin zij ook ter sprake kwam...
en ik kan je zeggen
....
Word Eens Tijd Dat Ik Er Info Over Ga Zoeken
Bent_Fes
05-05-2003, 20:51
ze bestaat wel.
en ik kan je zeggen
....
Oh ja en hoe ben jij tot die conclusie gekomen dat zij wel bestaat?? Heb je bewijs..........dit is allemaal Shirk!
Bent_Fes
05-05-2003, 20:52
Mensen als jullie allemaal niet met zulke onzin bezig houden, dan is er niks aan de hand!
misz_zineb
05-05-2003, 23:47
:lol: whahahahhah ow mijn god!!ga dan naar 1 of ander imam als je ergens last van hebt mischien weet hij wat het is en kan hij je verder helpen!! veel mensen die ik ken hebben dat gedaan,maar pasop!!! het moet wel een egte imam zijn en niet zo'n hocus pocus ventje want die zal het alleen erger maken!en je moet ook niet bang zijn want door angst kan je ook dingen zien en horen die er nie zijn!!ps:ik heb dit als klein kind meegemaakt,gelukkig iz mijn opa imam ,hij had toen koran op blaadjes geschreven en daar een ketting van gemaakt die ik om moest doen voor het slapen gaan,daarna ging het weg!!vertrouw gewoon op allah,hij is de machtigste en hij kan je helpen! allah 3ounik!!
ze bestaat wel.
en ik kan je zeggen
....
marokkaans volksgeloof zei jij m a w een mythe
en toch zeg jij dat ze bestaat.
mizzymokro
13-05-2003, 09:45
1 iemand is begonnen over haar en ze is gelijk beroemd man .
doe ff normaal dat zijn gewoon die domme fa2's laat die dingen rusten man en ga een leven leiden :boer:
Aisha_moemina
13-05-2003, 13:51
Zusterlief, sorry maar dat heb ik nog nooit gehoord, wel van Aisha Kandisha maar niet dat dat een djinn is! Echter belangrijk is dat er Qoraan wordt gereciteerd thuis, daarnaast komt de djinn niet als het licht 's nachts aanstaat, ook wanneer je je er mee bezig houdt zal deze komen, ittaqi-llaah en alles komt goed met Zijn wil.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.