Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie de staat ISRAEL erkent

Pagina's : [1] 2 3 4

NOURD1N
03-05-2003, 13:40

WIE DE STAAT ISRAEL ERKENT ERKENT OOK DE ONDERGANG VAN DE ISLAM ZO DENK IK ER OVER EN HOE DENKEN JULIE ER OVER DAS MN VRAAG IK PERSOONLIJK HAAT DIE STAAT ALS GEEN ANDER DIT IS GEEN JODEN HAAT WAT IK ZEG ALLEEN IS DAT DE STAAT ISRAHEL MOET WORDEN VERNIETIGD SAMEN MET HUN ZEONISTICHE VOLK EN ELKE MOSLIM DIE DE STAAT ISRAHEL ERKENT VERDIENT EEN KOGEL NET ALS SADDAT [PS IK MOET NU WEG DUS IK LEES DE RACTIES LATER]

Moonshine
03-05-2003, 14:09
Met zulke discussies bereik je niks..............

Amazoullou
03-05-2003, 14:12
Vroeger zei ik altijd meneer Zeikpista maar aangezien je nu als vrouw naar buiten wil komen zal ik neutraal proberen te blijven. Om neutraal te kunnen blijven mag ik nog voor 'meneer' noch voor 'mevrouw' kiezen dus spreek ik je vanaf nu aan met 'travestiet'. Welnu travestiet Zeikpista een zionistische staat naast een Arabische staat is uit den boze. Soortgelijk experiment hebben de kruisvaarders (romantisch woord voor rovers moordenaars en verkrachters) al uitgeprobeerd. Ze hielden het 200 jaar vol dat is ACHT GENERATIES. Travestiet Zeikpista geloof je nou echt dat de zionisten daar blijven plakken tot de DAG DES OORDEELS ? Erken wie je wilt maar na een X aantal generaties zullen de zionisten massaal worden uitgedreven terug naar de plaats waar ze vandaan komen : Europa. De zionisten zijn niet zomaar immigranten maar MILITAIRE BEZETTERS. Met geweld hebben ze een heel land ingenomen , met geweld zullen ze worden verwijderd. AMAZOULLOU DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN

GangstaLovin
03-05-2003, 14:21
In 1917 deed Groot-Brittannië toch , dat Palestina een jaar eerder had veroverd op het Ottomaanse Rijk, in de Balfour Declaratie de belofte voor een nationaal tehuis voor het joodse volk in Palestina???? Ja toch ...! Palestina werd in 1920 als mandaatgebied aan Groot-Brittannië toegewezen ....als ik het goed heb? Ze hebben het recht om daar te zitten ..hoe je het ook wendt of keert.

Amazoullou
03-05-2003, 14:53

Origineel gepost door GangstaLovin In 1917 deed Groot-Brittannië toch , dat Palestina een jaar eerder had veroverd op het Ottomaanse Rijk, in de Balfour Declaratie de belofte voor een nationaal tehuis voor het joodse volk in Palestina???? Ja toch ...! Palestina werd in 1920 als mandaatgebied aan Groot-Brittannië toegewezen ....als ik het goed heb? Ze hebben het recht om daar te zitten ..hoe je het ook wendt of keert. Hebben ze het recht om daar te zitten ? Jij hebt de Kaaskopgeschiedenis met de paplepel gekregen. Verder verspil ik er geen woorden meer aan. Ben jij Marokkaans ? HEEL GOED geintegreerd. AMAZOULLOU DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN

an3sdej
03-05-2003, 16:53
Achmad, ik denk eerder dat het een ander Arabisch land is dat kapot gaat!

tinghir2001
03-05-2003, 17:49
Aangezien Isreal hard best doet om te propageren dat ze een democratisch staat zijn ,zou het dan niet zo moeilijk moeten zijn om 1 staat met de palestijnen te vormen onder democrtaische beginselen!!( want ik geloof niet in een twee staten oplossing naast erlkaar ,omdat een palestijnse staat op deze manier niet levensvatbaar is ,het blijft altijd afvangkelijk van Isreal) maar als er 1 staat komt ....dan zouden alle palestijnse vluchtelingen het recht moeten hebben om terug te keren naar hun oorspronkelijke gebieden!! net zoals elke jood overal in de wereld, het recht in de schoot geworpen krijgt om in Isreal te vestigen !! de wereld zouden de Isrealisch deze oplossing maar door het strot moeten duwen ....aangezien het overduidelijk is dat isreal een soort apartheid ala zuidafrika in der tijd na streeft !! godsdienst zou in deze tijd geen dilemma meer moeten zijn ,om niet meer naast elkaar te kunnen leven !!

K_Prone
03-05-2003, 22:04
Origineel gepost door Amazoullou Hebben ze het recht om daar te zitten ? Jij hebt de Kaaskopgeschiedenis met de paplepel gekregen. Verder verspil ik er geen woorden meer aan. Ben jij Marokkaans ? HEEL GOED geintegreerd. AMAZOULLOU DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN geassimileerd noemen we dat hier in nederland. Dat woord krijgen we zelfs nu in reclames:D

NOURD1N
04-05-2003, 00:09
Origineel gepost door normaal6 Hallo nordin waar haal jij het recht en heeft de RECHTER der rechters jou die gegeven, om te zeggen die verdient een kogel? Ik heb een leuke vraag aan jou nordin, erken jij wel de Isrealieten? Benader me met Salaam sjaloom Nordin zoals ik dat ook bij jou heb gedaan. KIJK ALS IK ALS MOSLIM DE STAAT ISRAHEL ERKEN VERDIEN IK EEN KOGEL EN DAT VERDIENT IEDERE MOSLIM DIE DE STAAT ISRAEHEL ERKENT EN IK HAAT GEEN JODEN IK HAAT DE ZEONISTEN DIE HUN WOEDE VAN WAT HITLER HEN HAD AANGEDAAN NU OP [ MOSLIMS /PALESTIJNEN ] UITEN ZO LANG ZE DAT DOEN ZAL IEDERE MOSLIM DIE DE STAAT ISRAHEL ERKENT DE KOGEL MOETEN KRIJGEN KLAAR EN NET ALS ELKE ZEONIST PS. ALS JE JOODS BENT HAAT IK JE NIET IK HAAT JE STAAT ISRAHEL EN DE ZEONISTICHE VARKENS ZO ALS SHARON EN ALLE VOORGANGERS

Moezhint
04-05-2003, 01:19
Origineel gepost door necromancer illegale staten zijn maar tijdelijk... :) wees daar maar zeker van! we zullen elke vuile zionist nooit in vrede deze aarde laten bewandelen! JAMAIS!!!!!!

ithran
04-05-2003, 01:25
Origineel gepost door GangstaLovin In 1917 deed Groot-Brittannië toch , dat Palestina een jaar eerder had veroverd op het Ottomaanse Rijk, in de Balfour Declaratie de belofte voor een nationaal tehuis voor het joodse volk in Palestina???? Ja toch ...! Palestina werd in 1920 als mandaatgebied aan Groot-Brittannië toegewezen ....als ik het goed heb? Ze hebben het recht om daar te zitten ..hoe je het ook wendt of keert. Als we verder teruggaan in de geschiedenis dan hebben ze het recht niet om daar te wonen. Niemand heeft gezegd dat ze het recht niet hebben om daar te wonen. Er wordt gezegd dat de zionistische staat niet wordt erkend, en terecht aangezien de nazi ook niet werden erkend.

remii
04-05-2003, 12:07
Origineel gepost door jacko De PLO erkent het bestaan van de staat Israel. Nu nog enkele pubers die hier in het veilige Nederland een beetje gratuit stoer zitten te doen. zelfs marokko erkent het bestaan van israel ..helaas ...iets waar het grootste deel van de bevolking liever anders had gezien

K_Prone
04-05-2003, 16:14
Origineel gepost door murtid wat met Mohammed die de drie joodse stammen uit Medina heeft verjaagd of uitgemoord? Ik snap jou niet kom je hier de islam beledigen. Ja je leest het goed, medina. Dat is van de moslims en niet van de joden.

K_Prone
04-05-2003, 16:19
Origineel gepost door murtid Medina heette oorspronkelijk Yathrib en daar waren oorspronkelijk arabieren en joden geen moslims dus... en die joden zijn verjaagd arabieren ja, je zegt het heel goed. Maar dan heb jij nog steeds niet mijn vraag beantwoord ben je hier nou om de islam te beledigen of te bestrijden. En niet om de pot heen draaien. Het gaat hier trouwens nu ook om de erkenning van israel en niet over wat er vroeger is gebeurd.

Massin2953
04-05-2003, 16:23

Origineel gepost door imamalqird IK ALS AMAZIGH IK ERKEN ISRAEL. OOK DE WEST OEVER EN GAZA ZIJN ISRAEL. JORDANIE IS VOOR PALESTIJNEN. Beste landgenoten: de bovenvermelde persoon imamelqird = Rifraf = shell, doet zich voor als Riffijn en als Marokkaan. maar hij is het niet! hij is door en door fake nep! telkens als hij ontmaskerd wordt verwijdert hij zijn topic hij was trouwens ook die ene Rifraf + perzik69 (hij had ook meerdere namen gebruikt) maar hij was die tijd snel te herkennen! hij had het de hele tijd over: hoe goed sharon was en dat israel goed bezig was omdat arabieren slecht zijn. ik denk dat trouwe forum lezers van Marokko.nl wel weten over welk persoon ik het heb. en wat nog opmerkelijk was de tijd dat er een paar nobele imazighen hier wat aan de zelfbewustwoording van imazighen probeerden te doen (d.m.v. discuseren) toen kwam deze parasiet te voorschijn! eerst dacht ik aan een arabier! maar hoe die shell zich hier over komt, hij is niet riffijn! en niet arabier! hij is iemand die aan beide een hekel heeft! he shell, dat neppe rif fondsje van je wou niet lukken he?? en dan maar weer jouw eerdere naam (Rifraf) weer hergebruiken

Pagina's : [1] 2 3 4