Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rare dromen????

Pagina's : [1] 2

C_warrior
03-05-2003, 13:10

Ik hoorde dat bijna elke droom een betekenis heeft Ik heb een droom gehad een half jaar geleden die ik niet kan vergeten Het was letterlijk Zo Dat ik Cell Tegen kwam En ik ging tegen hem vechten en op wahed rare manier Voelde ik een transformatie naar super Saiyan Voelde een onbeschrijvebare kracht Voelde dat ik de hele wereld aankan en had letterlijk Cell Gesloopt en met een kame ha me ha Wave Wat is betekent het ??? dat ik verborgen krachtenten heb?????? Coool :D

Lella_EL_Habiba
03-05-2003, 13:15
Origineel gepost door chabab Ik hoorde dat bijna elke droom een betekenis heeft Ik heb een droom gehad een half jaar geleden die ik niet kan vergeten Het was letterlijk Zo Dat ik Cell Tegen kwam En ik ging tegen hem vechten en op wahed rare manier Voelde ik een transformatie naar super Saiyan Voelde een onbeschrijvebare kracht Voelde dat ik de hele wereld aankan en had letterlijk Cell Gesloopt en met een kame ha me ha Wave Wat is betekent het ??? dat ik verborgen krachtenten heb?????? Coool :D :maf2:

Fous
03-05-2003, 13:16
:melig: :maf:

kickgirl
03-05-2003, 13:17
you are locco, brotha!!!!!

C_warrior
03-05-2003, 13:21

Serieus het voelde zo echt http://www.dbzstorage.cc/AnimatedGifs/Vegeta/Vegeta5.gif Heb jullie nooit z3ma rare dromen gehad

Lady_moi
03-05-2003, 13:28
Origineel gepost door chabab Ik hoorde dat bijna elke droom een betekenis heeft Ik heb een droom gehad een half jaar geleden die ik niet kan vergeten Het was letterlijk Zo Dat ik Cell Tegen kwam En ik ging tegen hem vechten en op wahed rare manier Voelde ik een transformatie naar super Saiyan Voelde een onbeschrijvebare kracht Voelde dat ik de hele wereld aankan en had letterlijk Cell Gesloopt en met een kame ha me ha Wave Wat is betekent het ??? dat ik verborgen krachtenten heb?????? Coool :D gij leeft echt in uwe eigen fantasiewereldje

C_warrior
03-05-2003, 13:30
Origineel gepost door Gulay zeker wel rare dromen maar niet over dbz wel over kunnen vliegen ofzo :o Vliegen is heel normaal :rolleyes: You Freak :hihi:

Guadaloupe
03-05-2003, 13:31
oooooooooooohhhhhhhhhhhh jaaaaaaaaaaaaaa zoiets heb ik ook ooit gedroomd :D toen ik nog fan was van guadaloupe, ik droomde van haar lange haren, haar volle lippen, ik wilde er net zo uitzien als zij......wauw wat een droom :rolleyes:

Lady_moi
03-05-2003, 13:34
wie is guadaloupe :confused:

C_warrior
03-05-2003, 13:35
Origineel gepost door lady_moi wie is guadaloupe :confused: :hihi: zeker geen schotel die tijd

Guadaloupe
03-05-2003, 13:39
Origineel gepost door lady_moi wie is guadaloupe :confused: :schok: je stelt me teleur, ik dacht dat je haar wel zou kennen joh....:( ze was mn voorbeeld......prachtvrouw :D

C_warrior
03-05-2003, 13:40
Origineel gepost door Gulay ow jah En ik droomde een keer dat ik mensen redde Soort superheld ofzo? maar dan in normale vorm, niet in zo'n apenpakkie ofzo :hihi: Hoezo gek? :maf2: Muhahahhahahahahahaahhahahaahahahaha :D :D Maar Mijne Blijft Beter Een Super Saiyan worden en dan tegen Cell Vechten en de kame ha me ha wave doen wow Ik wou dat ik droom nog eens kon beleven om zoveel kracht te hebben en die snel heid het leek zo echt :huil: http://www.dbzstorage.cc/AnimatedGifs/Gohan/gh_charge1.gif

Lady_moi
03-05-2003, 13:42
Origineel gepost door Guadaloupe :schok: je stelt me teleur, ik dacht dat je haar wel zou kennen joh....:( ze was mn voorbeeld......prachtvrouw :D shi foto? :D

C_warrior
03-05-2003, 13:53
Origineel gepost door Gulay Hey waar blijven jullie rare dromen :kwaad: Ze zijn z3ma perfect en hebben geen rare dromen :hihi: Maak dat maar de kat Wijs http://www.watchman.dk/images/loeve-kat.gif

Lady_moi
03-05-2003, 13:57

ik droomde eens dat er een supergrote breiwol achter me aanliep raar he

Pagina's : [1] 2