Bekijk originele versie : Doel voor ogen
Guadaloupe
03-05-2003, 00:31
Ja safi, Ik Heb het helemaal gehad!!!
ik stress me om de domste dingen en mn zuster in Palestina maakt zich zorgen om dr situatie
K heb haar vandaag weer gesproken (msn) en door alle emotie hebben we elkaar beloofd, althans ik heb haar gezegd dat ik haar inshaAllah ga ontmoeten
en weet je hoe zij reageerde????????????
Dan gaan we bidden in Al Quds :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
INSHAALLAH
InshaAllah yaaa Rabb
C_OUJDIA
03-05-2003, 00:35
Aaah wat lief
(insha'allah)
SweetRose
03-05-2003, 00:38
:goedzo:
wij (hier in europ) zijn nooit ten wetend van wat hij hier hebben..Hoe goed we hier leven..en als je idd zo'n iemand kent die dat NIET heeft...dan gaat er een ander wereldje open idd....
inshallah e gti ik hoop het voor je :goedzo:
lah jehawnek!
C_warrior
03-05-2003, 00:46
Wat leuk
Have Fun Dear lady
Guadaloupe
03-05-2003, 00:46
Dank jullie wel, woulah
zin`n midar :p je hebt gelijk....we moeten vaker stilstaan bij wat zij niet hebben...Algheer InshaAllah
en lieve dames, inshaAllah, lijkt mij echt prachtig gewoon!!! inshaAllah
Allahoema Ameen :)
:huil: :huil:
SweetRose
03-05-2003, 00:47
mag k die mee ontmoeten ? :D:D
Guadaloupe
03-05-2003, 00:53
Origineel gepost door DuTSKe
mag k die mee ontmoeten ? :D:D
mar7babik
hoe meer zusters en broeders, hoe beter
:)
Guadaloupe
03-05-2003, 00:56
Origineel gepost door Mixed_Angel
inshalah :)
we staan er inderdaad niet bij stil!"!
we hebben eten, kleding, onderwijs, werk als we willen, kunne kopen en krijgen wat we willen, maar dan nog zijn we vaak niet tevreden terwijl zij daar heel moelijk hebben en mogen dromen om zo te leven als wij!!
wij mogen blij zijn dat we niets tekort komen, en inshalah zal dat ook bij hun zijn :D
Ameen Rabbi al3alameen
tis nie zo dat zij dat niet heeft hoor, ik vroeg haar of ik iets voor dr kon betekenen en het enige wat ze zei was DOU3AA, doe dou3aa voor ons :huil:
dus lieve mensen, vergeet ze niet en laten we ze gedenken bij elk gebed die we doen.....
-xxx-Rachida
03-05-2003, 00:59
Ik ga ook mee:D
Hand in hand kamaraden...
nee hoor...ff serieus, het is een situatie dat me erg aangrijpt en het ligt me ook aan mn hart.....
Does Loupje...pak je koffers maar in:D
Guadaloupe
03-05-2003, 01:01
Origineel gepost door -xxx-Rachida
Ik ga ook mee:D
Hand in hand kamaraden...
nee hoor...ff serieus, het is een situatie dat me erg aangrijpt en het ligt me ook aan mn hart.....
Does Loupje...pak je koffers maar in:D
dat hoef je mij nie 2x te vertellen
:huil:
woulah als k daar ietsvoor ze kon doen, was ik gegaan, maar k weet nie :(
C_warrior
03-05-2003, 01:02
Origineel gepost door Mixed_Angel
inshalah :)
we staan er inderdaad niet bij stil!"!
we hebben eten, kleding, onderwijs, werk als we willen, kunne kopen en krijgen wat we willen, maar dan nog zijn we vaak niet tevreden terwijl zij daar heel moelijk hebben en mogen dromen om zo te leven als wij!!
wij mogen blij zijn dat we niets tekort komen, en inshalah zal dat ook bij hun zijn :D
je hebt volkommen gelijk
En nog willen mensen meer zelfs dieren zijn soms beter die hebben genoeg met eten en slapen
Guadaloupe
03-05-2003, 01:08
Origineel gepost door chabab
je hebt volkommen gelijk
En nog willen mensen meer zelfs dieren zijn soms beter die hebben genoeg met eten en slapen
jah ewa jah, mensen kunnen hun prioriteiten niet stellen en tegenwoordig is het toch alleen maar ikke ikke ikke :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.