Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : voor of tegen????

Pagina's : [1] 2

MoCrOcHiCa
02-05-2003, 23:18

de vraag is voor of tegen de doodstraf,verklaar u nader!! zelf ben ik er egt op tegen, waarom??? nou wat heeft de dader en de slachtoffer/nabestaande eraan dat de dader meteen wordt vermoord, moet hij nie eerst lijden???? ik vind dus dat hij/zij moet lijden voor zijn daden ( dmv van bv een gevangenisstraf van bv bij moord 25 jaar!, de kans om over je daden na te denken moet geboden worden, misschien dat je later wat van leven kan maken, of dat je op een dag wakker wordt en je realiseert dat je ietszwaaar verkeerd hebt gedaan, dit doet meer pijn dan een zielige schot door je hoofd of de elektrische stoel,en hoe vaakt komt het voor dat een persoon de doodstraf heeft gekregen en later bleeek dat deze persoon tog ONSCHULDIG was, en dan??? wat dan??? de tijd terug draaien??, was het maar zo simpel ik ben wel benieuwd naar de meningen hiero op dit forum,

misstery
02-05-2003, 23:32
Ik ben tegen de doodstraf. Op het moment dat je de doodstraf uitvoert maak je je schuldig aan precies dezelfde daad als waar je de dader voor straft, namelijk het vermoorden van iemand. Moet de uitvoerder van de doodstraf dan ook weer vermoord worden....?

MoCrOcHiCa
02-05-2003, 23:35
Origineel gepost door misstery Ik ben tegen de doodstraf. Op het moment dat je de doodstraf uitvoert maak je je schuldig aan precies dezelfde daad als waar je de dader voor straft, namelijk het vermoorden van iemand. Moet de uitvoerder van de doodstraf dan ook weer vermoord worden....? :goedzo: egt een heel sterk punt

SweetRose
02-05-2003, 23:35
Kheb er deze week nog een discussie over gehad in de klas....:D:D Euhm...mijn mening? pfff te ingewikkeld om te begrijpen :maf2:

MoCrOcHiCa
02-05-2003, 23:51

Origineel gepost door DuTSKe Kheb er deze week nog een discussie over gehad in de klas....:D:D Euhm...mijn mening? pfff te ingewikkeld om te begrijpen :maf2: , alles wat jij typt is te ingewikkel om te begrijpen :lekkerpuh but i still love ya :D, dus kom op met jou mening

ClaudioLopez
02-05-2003, 23:52
tegen, het is aan Allah om te straffen, niet aan de mens.....

MarocStar
02-05-2003, 23:54
Tegen. Hoeveel mensen zijn door de doodstraf niet onterecht gedood.

Soefy
02-05-2003, 23:55
Origineel gepost door ClaudioLopez tegen, het is aan Allah om te straffen, niet aan de mens..... sluit me hier bij aan :goedzo:

MoCrOcHiCa
03-05-2003, 00:00
Origineel gepost door ClaudioLopez tegen, het is aan Allah om te straffen, niet aan de mens..... :goedzo: ehm, ik heb er best wel een slim volkje marokkanen tussen zitten hiero :D

SweetRose
03-05-2003, 00:28
Origineel gepost door MoCrOcHiCa , alles wat jij typt is te ingewikkel om te begrijpen :lekkerpuh but i still love ya :D, dus kom op met jou mening Ga slapen...:rolleyes:......but i still love ya :D

MueZli
03-05-2003, 00:34
T moet er zijn als uiterste middel tegen zeer barbaarse daden tegen de mensheid, en t mag niet zonder n goed rechtsysteem ingevoerd worden. K weet wel als de slachtoffers vergeven dat de persoon dan gratie krijgt, maar wel een andere straf als ik me niet vergis. Mijn motivatie is omdat ALLAH swt deze straf in de shari'a zo heeft gesteld. Alleen al bij de geringste twijfel mag het in de Islaam zowiezo NIET uitgevoerd worden. Dus heb je n betrouwbaar islm rechtssysteem nodig. Zolang die er niet is, ben ik ook tegen de klakkeloze invoer van doodstraf.

C_warrior
03-05-2003, 01:05
Het hef in eigen handen nemen.... http://www.dbzstorage.cc/AnimatedGifs/Trunks/trunks13.gif Ik ben er eigelijk tegen maar ik vind iemand die moord heeft gepleegd moet echt gemartelt worden en niet voor 25 jaar maar echt voor 60 jaar en niet gevangenis in nederland met kamer en bed en tv en stripboeken maar echt een gevangenis met stro als bed en ratten erin

MoCrOcHiCa
03-05-2003, 01:33
Origineel gepost door chabab Het hef in eigen handen nemen.... http://www.dbzstorage.cc/AnimatedGifs/Trunks/trunks13.gif Ik ben er eigelijk tegen maar ik vind iemand die moord heeft gepleegd moet echt gemartelt worden en niet voor 25 jaar maar echt voor 60 jaar en niet gevangenis in nederland met kamer en bed en tv en stripboeken maar echt een gevangenis met stro als bed en ratten erin precies, in breda zijn we pas gelden met school naar de koepel gegaan en ik schrok van wat ik daar zag, we mochten een gevangene bezoeken, ze had nog een mooire kamer dan mijn, ze zat rustig tv te kijken ( tmf) en toen ik er wat van zij later tijdens een leizngvan zo'n directeur daar, zei hij dat ze daar 10 euro ofsoow per week voor moesten betalen ???? en jah dat vinden ze erg er was daar trouwens zo'n vrouw die zwanger was toen ze de cel in moest, ze heeft de kans gekregen om haar zwangerschap in de cel af te maken en het kindje nog een 6 maanden bij haar te houden, toen pas moest dat kind weg, , toen ik zei dat ik best met tv in zo'n kamer een paar maanden opgesloten kon blijven geloofde ze me niet ze hebben daar zelfs de kans om te sporten e.d , ik vond het egt belachelijkk, hoe kan je tijdens het beluisteren van bijvoorbeeld ,lekkere r&b muziek nadenken over de zondes die je hebt gepleegt, het is wel een gevangenis voor bolletjeslikkers, drugsdealers, etccc dus geen moordenaars maar waargaat dit heen ???? dit noem ik geen straf, en nu zijn ze ook al van plan 2 mensen in een cel te gaan stoppen, belachelijk !!!!!

MoCrOcHiCa
03-05-2003, 01:35
Origineel gepost door DuTSKe Ga slapen...:rolleyes:......but i still love ya :D jij hebt slap nodig schat, ik ben een vampier, leef s'nachts en slaap overdag :p

crazy2000
03-05-2003, 11:21

qua Islam Voor Buiten Islam Tegen

Pagina's : [1] 2