Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik moet dit echt ff kwijt

Pagina's : [1] 2 3

MarocStar
02-05-2003, 23:10

Sinds een aantal weken wordt ik door een marokkaanse meid gestalkt :( Ik vind het een aardige meid maar daar blijft het wel bij. Ze heeft mijn telefoonnummer opgevraagd via mijn adres en ze belt me heel vaak. Ik durf de telefoon niet meer op te pakken als ik haar nummer zie. Ik heb haar uitgelegd dat ik geen relatie wil. Het is een leuke meid om te zien maar ik heb gewoon ff geen behoefte in een relatie. Ondanks dat ik dat haar heb aangegeven blijft ze maar doorgaan en ze zegt dat ze alles voor mij zal doen en de rest van haar leven voor mij wil zorgen. 1 ding begrijpt ze niet en dat is dat het niet tot haar indringt dat ik niets wil. Ze stuurt veel kaartjes ook nog. Wat moet ik nog anders doen. Iemand advies?

DonnaBella
02-05-2003, 23:11
hahahahaha vervelend he ik heb het precies andersom

MarocStar
02-05-2003, 23:12
Origineel gepost door DONNABELLA hahahahaha vervelend he ik heb het precies andersom Dat is echt niet leuk hoor :(

True_angel
02-05-2003, 23:13
is inderdaad vervelend

DonnaBella
02-05-2003, 23:13

ik weet het maar al te goed

MarocStar
02-05-2003, 23:15
Maar wat moet ik doen? :confused:

Lady_Cazawia
02-05-2003, 23:15
wajooow die meid tikt niet..:confused:

misstery
02-05-2003, 23:28
Het beste is om deze meid gewoon compleet te negeren. Als iemand zo met je bezig is dan heeft het weinig nut om met haar in gesprek te gaan. Voor haar is iedere vorm van aandacht die je haar geeft welkom of je het nou op een positieve of negatieve manier geeft. Op het moment dat je helemaal niet meer op haar akties reageert dan zal ze het hopelijk accepteren en je met rust laten.

saidaaatje
02-05-2003, 23:30
nieuwe nummer pakken

MarocStar
02-05-2003, 23:35
Origineel gepost door misstery Het beste is om deze meid gewoon compleet te negeren. Als iemand zo met je bezig is dan heeft het weinig nut om met haar in gesprek te gaan. Voor haar is iedere vorm van aandacht die je haar geeft welkom of je het nou op een positieve of negatieve manier geeft. Op het moment dat je helemaal niet meer op haar akties reageert dan zal ze het hopelijk accepteren en je met rust laten. Ik probeer haar ook te negeren, maar ik kom haar bijvoorbeeld in de stad dan tegen en zo en dan komt ze naar mij toe. Ik hoop alleen niet dat ze zo gek is en naar mijn werk gaat bellen.

MarocStar
02-05-2003, 23:37
Origineel gepost door saidaaatje nieuwe nummer pakken Mijn mobiele nummer heeft ze niet. Mijn huistelefoonnummer wel, maar ik ga niet alleen vanwege haar mijn telefoon afsluiten. Gelukkig dat ik alleen woon. Als ik bij mijn ouders woonde dan was het echt een rwiena geweest.

SweetRose
02-05-2003, 23:45
Maak haar bang! Zeg haar dat je een klacht zult indienen als ze ni stop met jou te stalken! Zeg het wel op een boze toon, want als je het lief zegt...tja..dan zal ze wel weten dat je het ni meent hé :rolleyes: succes :zwaai:

MarocStar
02-05-2003, 23:49
Origineel gepost door DuTSKe Maak haar bang! Zeg haar dat je een klacht zult indienen als ze ni stop met jou te stalken! Zeg het wel op een boze toon, want als je het lief zegt...tja..dan zal ze wel weten dat je het ni meent hé :rolleyes: succes :zwaai: Ik heb het heel duidelijk gemaakt, maar het doet haar niets.

MarocStar
02-05-2003, 23:52
Origineel gepost door ouanis als je zegt dat je haar familie gaat inlichten dan houd ze denk ik wel op. of:zweep: :stomp: :auw: Nee dat helpt denk ik toch niet aangezien ze dan tegen haar ouders misschien dingen gaat vertellen die er helemaalniet zijn. Kijk dit soort gevallen komen niet vaak voor, maar ik weet dus niet echt wat ik moet doen. Ik zat er over na te denken om gewoon te zeggen dat ik een vriendin heb en haar die ook laat zien. Maar straks gaat ze haar nog bedreigen of zo begrijpen jullie?

MarocStar
03-05-2003, 00:18

Origineel gepost door ouanis ze moet wel lef hebben om iets tegen haar ouders te zeggen. ik weet niet wat voor meisje het is maar kijk uit voor haar voor dat ze je gek gaat maken of zo dat heb ik wel is gezien, als een jongen een meisje afwijst voor een ander dan kan ze misschien voodoo voor je gaan doen zodat je alleen nog maar naar haar wil kijken. en geloof me dat is geen pretje want je leven wordt dan als het ware van je genomen. :eek: nerrie nerrie Moest je dat nou zeggen :(

Pagina's : [1] 2 3