Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tips Voor Jullie, Die Het Nodig Hebben.......................

_MaJesTeiT_
02-05-2003, 22:20

Salaam Allei3koum mensen, Ik denk dat iedereen zich wel eens onzeker voelt en daardoor zijn zelfvertrouwen steeds maar afneemt....... :rolleyes: Als je meer zelfvertrouwen in jezelf hebt, wordt je zekerder dan ooit en daarom heb ik aantal tips voor jullie, voor degenen die weinig zelfvertrouwen in zichzelf hebben...... Bouwen aan zelfvertrouwen doe je onder andere door het volgende: * Zeg positieve dingen over jezelf * verander het negatief zelfbeeld * wees je eigen beste vriend(in) * verander het negatieve beeld van jezelf * kijk vooruit en niet achteruit * neem een beetje tijd voor jezelf * doe wat je moet doen zonder steeds uit te stellen * lach en de wereld lacht met je mee............ ;) * durf risico's te nemen in het leven * zeg tegen iemand hoezeer je hem waardeert * stop ermee jezelf de schuld te geven * trek je eigen grenzen * zoek een nieuwe ervaring * wees eerlijk tegenover jezelf * zeg nee of durf nee te zeggen, als je iets niet wilt * vertrouw op je gevoel * concentreer je op je sterke punten * begin vandaag en laat je dromen werkelijkheid zijn * creeer succes voor jezelf * wees zelfverzekerd * maak een lijstje van positieve eigenschappen En als laatste denk eraan, dat jij als persoon, jij als mens uniek bent.... ;) Zeg dit steeds weer opnieuw en zeg het hardop tegen jezelf. Telkens als je de neiging voelt om je aan te passen, kijk dan zorgvuldig naar datgene waarvan jij denkt dat het jou anders maakt...... Accepteer je verschillen en haal er het beste uit, zij maken van jou een unieke en originele persoonlijkheid met je eigen speciale plaatst op de wereld....... ;) Ik hoop dat deze tips zullen helpen voor degenen, die hun zelfvertrouwen steeds afneemt....... xx van mij....... ;)

SweetRose
02-05-2003, 22:24
ja maar dat is moeilijk.... Want sommigen hebben al zo een beeld van me..en als k ga veranderen..denken die...tssss wat een dikke nek :ego: vind k ni leuk :(

SaMiax
02-05-2003, 22:25
wat een dikk nek??? zeker weer een belgische woord :hihi: maar ee.. waarom denk je dat sommige zo een beeld hebben??

_MaJesTeiT_
02-05-2003, 22:25
Origineel gepost door DuTSKe ja maar dat is moeilijk.... Want sommigen hebben al zo een beeld van me..en als k ga veranderen..denken die...tssss wat een dikke nek :ego: vind k ni leuk :( Je hoeft niet te veranderen hoor... ;) Blijf gewoon de Dutske die je bent en als je heel af en toe onzeker bent of wordt, denk aan deze tips en die zullen je gewoon helpen....... ;)

SweetRose
02-05-2003, 22:27

dikke nek is gelijk aan kapsones op z'n hollands :D maar ik zal zo blijven...no matter what...fak joe the rest :ego: Dank u wel hare gastvrouw des huizes Saida :engel:

_MaJesTeiT_
02-05-2003, 22:30
Origineel gepost door DuTSKe dikke nek is gelijk aan kapsones op z'n hollands :D maar ik zal zo blijven...no matter what...fak joe the rest :ego: Dank u wel hare gastvrouw des huizes Saida :engel: :stout:.....geen dank meissie, voor mijn gasten moet alles netjes geregeld zijn, dat weet je he........ ;) anders krijg ik de moderators op mijn nek.......... :D Ik hoop je voldoende van dienst te zijn, Met vriendelijke groet, Gastvrouw des Huizes des Marokko.nl.................... ;)

SaMiax
02-05-2003, 22:30
Origineel gepost door DuTSKe dikke nek is gelijk aan kapsones op z'n hollands :D maar ik zal zo blijven...no matter what...fak joe the rest :ego: Dank u wel hare gastvrouw des huizes Saida :engel: uhuu :D fak joe and the rest yekkie... :haha: :ego:

saidaaatje
02-05-2003, 22:33
klinkt heel makkelijk...maar dat is het niet

SweetRose
02-05-2003, 22:34
lach me ni uit :stoned: you are welcome saida :D

_MaJesTeiT_
02-05-2003, 22:38
Origineel gepost door saidaaatje klinkt heel makkelijk...maar dat is het niet Het is zeker niet makkelijk, maar denk eraan dat alles stap voor stap gaat. Je kan niet alles in een keer doen...... ;) Denk niet onzeker, maar denk zeker en dan zul je zien dat je zelfvertrouwen steeds meer gaat groeien en meer zelfverzekerder zal worden van alles, van jezelf, van je werk, van je school...... :) Dit is nog maar het begin...... ;) meiske.....als je hulp nodig hebt in wat dan ook geef je maar een seintje ok lieverd...... ;)

saidaaatje
02-05-2003, 22:41
saida kun je on line komen sweety

_MaJesTeiT_
02-05-2003, 23:58
Origineel gepost door saidaaatje saida kun je on line komen sweety voor jou altijd....... :Iluvu:

_MaJesTeiT_
03-05-2003, 00:00
Origineel gepost door DuTSKe lach me ni uit :stoned: you are welcome saida :D Dutske, je bent nummero 1............ ;) Ik hoop je graag van dienst te zijn, xx Gastvrouw Des Marokko.nl............ ;)