Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De snijwond ging open en het bloed gutste eruit...

TheBomb
03-02-2006, 16:07

Even alle gekheid op een stokje dames. dit is serieus. Ik sliep vandaag uit, maar werd abrupt uit mijn slaap gehaald door een nachtmerrie waardoor ik wakker schrok. Ik trilde over mijn hele lichaam. Ik droomde dat mijn man en ik thuis waren en mijn broertje (die ook een steutel heeft) kwam binnen en zei kort iets tegen ons en ging de badkamer in. Later liet hij ons een hele zak vol met verschillende slangen zien. Ik werd gek en zei dat hij die het huis uit moest doen, maar hij liet ze los in huis. Later 'ruimde' hij het weer op. Mijn moeder was er later in mijn droom ook bij, toen ik ineens iets onder dekens voelde en ik in 1 ruk opstond. Ik dacht een slang. Ik duwde mijn broertje keihard, waardoor hij uit zichzelf op de grond ging liggen en ineens zagen we allemaal de wond die hij op zijn hoofd heeft. Van zijn kin tot aan de achterkant van zijn hoofd had hij een snijwond die hij die dag had opgelopen. het zat net dicht met een dun korstje. Door mijn duw brak de wond weer open een trok de huid naar links en rechts weg, dus kon je zijn schedel e.d. zien enhet bloed gutste eruit. en de manier waarop hij me aankeek toen dat gebeurde, zal ik nooit meer vergeten. Ik schrok wakker wellah, wat is dat toch voor een zieke droom. Ik had niet eens een enge film gezien of iets die avond ervoor. Ik ril er nog van. Soebhana allah.

HoneyBee
03-02-2006, 16:15
Meest dromen komen van Shajtaan. Heeft meestal niets te betekenen. Als de dromen van Allah komen met betekenis, dan zijn dat mooie dromen. Dus maak je geen zorgen. En by the way. Het is niet goed om je dromen te vertellen.

serenity
03-02-2006, 16:16
Gatver, gayr wa salaam. Hoe het komt weet je nooit, en het hoeft niet perse iets te betekenen. Geloof het of niet, ik ben vannacht zelf ook ( 1 uur nadat ik in slaap was gevallen) weer eens gillend wakker geworden. Ik werd gewoon wakker van m'n eigen gegil. M'n man die nog beneden tv keek kwam geschrokken aanrennen. Ik heb dit vaker, het is echt vermoeiend en verwarrend. En ja, ik doe dua's en lees allerlei dingen op voordat ik ga slapen. Gister sliep ik zelfs nog met l'woedoe.

TheBomb
03-02-2006, 16:19
Meest dromen komen van Shajtaan. Heeft meestal niets te betekenen. Als de dromen van Allah komen met betekenis, dan zijn dat mooie dromen. Dus maak je geen zorgen. En by the way. Het is niet goed om je dromen te vertellen. Oh dat wist ik nog niet. ik zal ze in het vervolg niet vertellen. dank voor de tip.

TheBomb
03-02-2006, 16:20

Gatver, gayr wa salaam. Hoe het komt weet je nooit, en het hoeft niet perse iets te betekenen. Geloof het of niet, ik ben vannacht zelf ook ( 1 uur nadat ik in slaap was gevallen) weer eens gillend wakker geworden. Ik werd gewoon wakker van m'n eigen gegil. M'n man die nog beneden tv keek kwam geschrokken aanrennen. Ik heb dit vaker, het is echt vermoeiend en verwarrend. En ja, ik doe dua's en lees allerlei dingen op voordat ik ga slapen. Gister sliep ik zelfs nog met l'woedoe. Ik hoop maar dat het niks te betekenen heeft. En voor jou ook inschaalah. Misschien moet je je man meevragen naar bed.

serenity
03-02-2006, 16:22
Ik hoop maar dat het niks te betekenen heeft. En voor jou ook inschaalah. Misschien moet je je man meevragen naar bed. Hij gaat ook meestal wel mee, maar ik ging dit keer vroeg slapen en hij kon niet slapen en bleef tv kijken omdat ie last heeft van een ontsteking in zijn kaak. Maar ook als ie meegaat heb ik dit soort dingen. Ik praat sowieso altijd in mijn slaap, waardoor hij ook weer wakker blijft. :hihi: Eigenlijk wel lullig voor m.

TheBomb
03-02-2006, 16:24
Hij gaat ook meestal wel mee, maar ik ging dit keer vroeg slapen en hij kon niet slapen en bleef tv kijken omdat ie last heeft van een ontsteking in zijn kaak. Maar ook als ie meegaat heb ik dit soort dingen. Ik praat sowieso altijd in mijn slaap, waardoor hij ook weer wakker blijft. :hihi: Eigenlijk wel lullig voor m. jazeker lullig voor hem. Maar, afhankelijk van wat jij in je slaap allemaal wel niet verteld, kan het ook lullig voor jou worden. :hihi: als je begrijpt wat ik bedoel.

serenity
03-02-2006, 16:26
jazeker lullig voor hem. Maar, afhankelijk van wat jij in je slaap allemaal wel niet verteld, kan het ook lullig voor jou worden. :hihi: als je begrijpt wat ik bedoel. :hihi: Nee hoor, ben heel onschuldig, heb niks op mijn kerfstok! :o En meestal is het toch onverstaanbaar gemompel, en is ie zelf zo slaperig dat ie het niet onthoudt tot de volgende ochtend! :p

La_Vita_E_Bella
03-02-2006, 18:11
Later liet hij ons een hele zak vol met verschillende slangen zien. Slangen Een slang symboliseert iemands grootste vijand. Hoe groter de slang hoe groter de vijand. Slang in huis Als men droomt dat een slang het huis binnen komt, vertegenwoordigt dat zijn naaste verwanten, als de slang het huis verlaat zijn het verre verwanten(vijanden). Gebeten door een slang Als iemand droomt dat een slang hem/haar bijt, betekent het dat de vijand hem/haar zal verwonden. Het hoofd Het hoofd vertegenwoordigt de leider of de patroon van de dromer. Dit kan de vader, broer, bediende, chef, echtgenoot, koning etc. zijn. Elke tekortkoming aan het hoofd verwijst naar een tekortkoming van de leider of de patroon. Soms staat het hoofd voor iemands kapitaal. (bron: http://www.walidin.com/dromen.htm)