Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : nachtjeweg?

cappaccino
03-02-2006, 12:05

salaam ik heb net een nachtjeweg geboekt via internet ik heb er echt zin in!! ik laat me kindje bij me ouders en kunnen wij er even lekker uit zijn jullie ook wel eens weg geweest zonder de kids? of getrouwde stelletjes die nog geen kinderen hebben? en waar gingen jullie dan naar toe?

Miss_Magrebia
03-02-2006, 12:06
Je kleur is heel irritant, doet pijn aan je ogen ... kan helaas niets lezen :hihi:

Safah83
03-02-2006, 12:08
wat valt er dan allemaal te doen in de nacht?:confused:

kellie
03-02-2006, 12:35
Ze bedoelt denk ik een dagje weg met een overnachting!!

cappaccino
03-02-2006, 12:37

jah een dagje weg gewoon naar brussel..en dan blijf ik daar een nachtje in een hotel heb ik geboekt op www.nachtjeweg.nl

Sardina
03-02-2006, 12:38
wij zijn ook laatst zonder kind lekker weggeweest. 4 dgn naar parijs. was heeeeeeeeeeeeerlijk en ik was er echt aan toe.

cappaccino
03-02-2006, 12:40
wij zijn ook laatst zonder kind lekker weggeweest. 4 dgn naar parijs. was heeeeeeeeeeeeerlijk en ik was er echt aan toe. oww leuk zeg!! vond je het moeilijk om je kindje achter te laten of viel het wel mee blijf ze bij je ouders? en hoe was het zeker harstikke leuk even er uit

cappaccino
03-02-2006, 13:01
ik ga naar brussel!! heb er echt zin in wel de eerste keer zonder me kindje maar ja p.s apen geweldig is echt iets voor mij hahah ik hou van dieren

cappaccino
03-02-2006, 13:46
Jah jij ook al? Ik heb ook een enorme dierentik. Ik kan helemaal in elkaar krimpen als ik een klein poesje of puppy zie... Dan wil ik 'm echt opeten. Erg he? Maarreh, maak er een leuk uitje van. Brussel lijkt mij ook erg leuk. haha wat grappig zeg ik heb dat zooo erg ik ben al met me man 3keer naar de dierenthuin geweest gewldig gewoon hihih!! bedankt zou wel lukken hoop ik:) :banana:

islamia22
03-02-2006, 14:18
salaam ik heb net een nachtjeweg geboekt via internet ik heb er echt zin in!! ik laat me kindje bij me ouders en kunnen wij er even lekker uit zijn jullie ook wel eens weg geweest zonder de kids? of getrouwde stelletjes die nog geen kinderen hebben? en waar gingen jullie dan naar toe? waar ga je heen dan?