Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar wil jij later het liefste wonen???

Pagina's : [1] 2 3

shahzade
02-05-2003, 19:41

Waar wil jij later het liefste wonen???

Soefy
02-05-2003, 19:50
On the moon Cker :bril: geen last van aliens :maf:

Lella_EL_Habiba
02-05-2003, 20:04
In een rustige stad waar ik nu ook al woon ;)

NA3_NA3
02-05-2003, 21:04
cuba........is mooi voor op je oude leeftijd gewoon heel relaxed....de bacardi...de sigaren....de mooie classieke auto's.....en het ouderwets nostalgisch communistisch sfeertje

sedehri
02-05-2003, 21:31

In het buitenland ------------------------- momorokko

Dua
03-05-2003, 08:16
Saoudi Arabie, Yemen, Aman, een van die landen inshAllah.

noralive
03-05-2003, 10:25
Origineel gepost door shahzade Waar wil jij later het liefste wonen??? . in een huis lijkt me cool :cool:

noralive
03-05-2003, 10:28
Origineel gepost door Corrie In of een heerlijk warm land waar ik heerlijk op mijn luie gat kan rentenieren, of in canada, erg aardig en erg leuk land canada...... tfoeeeeeee canada dat lijkt me nou echt niks echt zo'n :stoer: land ik weet nie :jammer: neeeeee uuhh kan je net zo goed hier blijven tussen de boeren :boer:

Moezhint
03-05-2003, 13:01
Origineel gepost door pista In een rustig dorpje....maar daar woon ik al. Ik ga later als ik ouder ben dan maar naar de Ardennen wonen...mooi, en rustig. ;) Wat ben je saai joh... Mensen als jij zijn een trend. Ze zoeken rust door uit te wijken naar rustige dorpjes in de hoop daar tot rust te komen maar vergeten dat rust gewoonweg in je innerlijke zit dus mag je nog laaaannng wachten! Mensen die in rustige dorpjes wonen zijn de grootste viespeuken...daar gebeuren de grootste sexfuiven en orgien en ook plegen die mensen het meest zelfmoord. Dat is bewezen uit de statistieken! dusseeuuhh... :giechel:

SouthEastAsia
03-05-2003, 13:02
Origineel gepost door JustalayD hmmm wat ik nu ga zeggen zal jullie zeker niet bevallen maar jah.... ik zou ergens in amerika willen wonen en waarom?? nou omdat je daar echt veel kans hebt qua werk wonen en een goed leven je hebt daar ook meer kans om snel rijk te worden :-p :) Het maakt toch niks uit dat je in Amerika wilt wonen. Daar is niks mee. Er wonen genoeg Marokkanen in Amerika. En het klopt ze zijn bijna allemaal rijk ja. En er studeren ook heel veel Marokkanen in de VS. Het hoogste percentage die jaarlijks vanuit de Arabische wereld naar Amerika vertrekt om er gaan te studeren komt uit Marokko.

GangstaLovin
03-05-2003, 13:05
Jeb bijna al mijn neven zijn in Amerika ....

Moonshine
03-05-2003, 14:47
IK WIL LATER EEN BEDRIJF IN MOKROLAND OPENEN Insallah zal het me ook lukken..........dus ik wel in marokko leven

Fous
03-05-2003, 16:44
Ik wil het liefst in een grote drukke stad wonen. Waar veel ruzie, corruptie en stres een dagelijks iets is. Een stad waar je van alles kunt doen en nog anoniem kunt blijven, waar je een jaar kunt wonen en nog niet weet wie je buren zijn. :)

AgadirMale
03-05-2003, 18:09
Origineel gepost door SoefSoef On the moon Cker :bril: geen last van aliens :maf: dan heeft de maan weer een nieuw alien erbij :hihi:

noralive
04-05-2003, 05:41

Origineel gepost door Corrie Tja ik vind canada gewoon fantastisch mooi.... Prachtige echt wilde natuur, mijn lievelingsdiertjes wolfjes zijn daar ook, 1 van de mooiste soorten wolfen als ik dat mag zeggen ;) Het is rustig ja, het minste moorden van de wereld record heeft canada op zijn naam staan. Toch loopt er in canada echt vanalles rond en zijn wapens niet verboden. In de grote stad(die echt niet boers te noemen zijn ;) ) laten mensen hun deuren gewoon open als ze weggaan, in hele wijken kan je gewoon overal naar binnen lopen. Ach er word weleens ingebroken, maar sloten houden dat toch niet tegen zeggen ze en zolang er geen geweld word gebruikt zullen wij dat ook niet doen(vergeet die wapenwet niet, wapens zijn daar vrij voor handen, op de 10 miljoen gezinnen zijn er zo'n 7 miljoen wapens, toch zijn er maar zo'n 50 tot 70 moorden per jaar met vuurwapens, dat is enorm veel minder als in de rest van de wereld). Canada is algemeen tegen geweld, ze zijn tegen wat er met de palestijnen gebeurd, ze waren tegen de oorlog met irak, ze zijn gewoon anti-geweld. Ja canada is een mooi land met een hele mooie diversiteit, in de mensen, maar ook in omgeving. Ok genoeg canada geslijm!!!!!!!!! :D :D he lieverd ik hoop dat je droom uit komt INNSALAH. geloof in je droom en ga der voor dan haal je het altijd ;) :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3