Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jaar 2012 tot 2045 inshallah

Pagina's : [1] 2 3 4

Bintanass
02-02-2006, 20:03

Salaam, ik heb dit via email gekregen, en eerlijk gezegd weet ik niet hoe ik hier over moet denken, dus aub geef my u mening en hoe denk jij erover Beste broeders en zusters, Veel mensen praten over t einde der tijden en de dag des oordeels zonder te zien dat t al heel dichtbij komt en dan wil ik wel zeggen heel dichtbij. Men heeft waarschijnlijk al gehoord dat t jaar 2012 een speciaal jaar is.Vele zijn bang voor dat jaar terwijl we daar helemaal niet bang voor hoeven te zijn. Wat er aan t gebeuren is gebeurt elke 26.000 jaar met de aarde, de aarde krijgt een nieuw jasje als t ware en maakt zichzelf schoon van al de vuiligheid die wij mensen hebben gemaakt op de aarde die ons is toevertrouwd. In de Heilige Koran staan vele voortekenen van die laatste dag. Maar de wetenschappers denken niet dat de aarde vergaat dan maar gewoon anders gaat worden. Er komt een andere magnetische energie en dat is omdat de aarde en maan anders gaan roteren. De aarde is al langzamer gaan draaien en hierdoor komen de klimaatsveranderingen. Deze dingen weten jullie al denk ik. Wie meer wil weten kan op t internet op google 2012 intikken en je komt een hoop te weten. Maar let op er staat ook een hele hoop onzin bij, lees alleen de echte wetenschappelijke stukken. Waar ik t over wil hebben is dat veel mensen last hebben van allerlei verschijnselen in hun gezondheid: moeheid, spierpijnen, botpijnen, hartpijn, hoofdpijn en nerveusiteit en depressie zonder echte redenen. Mensen dit komt omdat ons lichaam zich al aan t aanpassen is aan de veranderingen in t heelal. De energie wordt anders inshallah dus ons lichaam moet zich aanpassen. Ons genetisch matriaal de DNA wordt geactiveerd en de laatste 10 jaar of langer worden de kinderen geboren met een ander soort dna zelfs en wij ouderen maken die aan. Dit is allemaal wetenschappelijk bewezen en onderzocht maar wordt niet naar buiten gebracht zo snel door de wetenschap. Toch denk ik dat we recht hebben om te weten wat er met ons aan de hand is. Allah weet alles en hij is de Enige die het precieze ervan weet subhanAllah. Hij heeft ons de wetenschap gegeven om te onderzoeken en ik onderzoek al jaren dit soort fenomenen. Ik wil t naar buiten brengen zodat mensen zelf gaan onderzoeken. Rondom ons heen zien we de tekenen heel duidelijk, veel rampen, oorlogen, overstromingen, en nog veel meer en t wordt alleen erger. In 2012 komen de zon en de aarde in een baan te staan inshallah en zou de zon in t westen opkomen wordt er gezegd en SubhanAllah werd dit al ondekt door de Maya’s. die waren al op de hoogte van ons zonnestelsel en hadden een kalender gemaakt en die ging duizenden jaren door tot na hun tijd zelfs. Die kalender eindigt op 21 dec 2012. Hedendaagse wetenschappers kwamen tientallen jaren geleden al tot de ontdekking dat t helemaal klopt wat de Maya’s hadden uitgerekend en dat de berekening tot in de puntjes waar zijn. Wat kunnen we hiervoor doen gaan jullie je afvragen nu, nou t enige wat met kan doen is je zelfbewustzijn verhogen en je bewust bezig houden met Allah en elhamdulilah is de Islam de verlichting van de wereld aan t worden en steeds groter aan t worden. Alleen moeten de mensen nog meer bewust worden van t feit dat je pas echt verlicht wordt als je voor je medemens t zelfde wenst als je voor jezelf wenst. Veel mensen zijn nog alleen nog met dounia bezig en met zichzelf en realiseren zich niet dat ze daardoor alleen hun ziel verzwaren. Je ogen openen voor wat er zich om je heen gebeurt kan geen kwaad en je knowlegde vergroten ook niet. Zoveel mogelijk wijsheden opdoen en je inzicht in jezelf en je medemens krijgen is een teken van wijsheid. Allah heeft ons hersenen gegeven om gegevens op te slaan en om te onderzoeken. Als je alles opzoekt vind je alles terug subhanaallah in de koran. Wel moet je kritisch zijn in wat je leest en wel onderzoek doen wat bevestigd wordt door de wetenschap en wat alleen maar bla bla bla is. Men moet openstaan voor meer vind ik zelf en elhamdulilah hoe meer je zoekt hoe meer je vindt. Lees hoe Allah de vroegere volkeren heeft weggevaagd omdat ze niet luisterden en luisteren wij? Doet de mensheid nu nog wat Allah van ons vraagt? Wie heeft nog echt een zuiver geweten en deelt zijn brood met zijn buurman die in de ww of andere uitkering zit en 5 kinderen heeft? WE willen alleen meer huizen, grotere bruiloften en meer mooie kleren en vakanties en meer verdienen. Elhamdulilah wordt t beter , mensen zijn nu meer bewuster van hun Imaan en Deen. Maar bidden en hijaab en baard dragen is ook niet alles. Hoe zit t met je Yakeen en je takwa??? Doe je t alleen maar om een vrijplaatsje in de hemel te krijgen of doe je t echt voor je liefde voor Allah en je medemensen??? Ik vraag me dit iedere dag af als ik zie hoe mensen elkaar aankijken buiten. Hoe men praat over elkaar en hoe men elkaar afkat. Waar is je liefde voor je medemens. Waar is ons vertrouwen in elkaar?? Dit is wat er in de Koran staat en dit is waar wij op afstevenen: onze ondergang en die van de wereld door onze gulzigheid en gedachteloosheid en geen respect voor de wereld die wij moesten onderhouden net als ons lichaam. We moesten er voor zorgen t schoon te houden en wat doen wij??? Wij willen geld en meer geld en meer macht en vervuilen onze aarde en onze lichamen meer en meer. Inshallah komt dit bericht bij vele aan en begrijpen jullie mijn boodschap. Wij hebben allemaal energie en die energie kan schoon en zuiver zijn of vervuild en dit ligt in onze zielen en harten en Allah weet t beter. Zuiver jezelf van alle onzuivere zaken diep in je hart en ga onderzoeken hoe je jezelf kunt verlichten in de diepste zin van het woord in Allah’s woord zelf. Trouwens je kunt die klachten die ik beschreef verlichten door valeriaan te gebruiken iedere dag ongeveer 12 tabletten per dag. Meerdere mensen zijn al geholpen door dit advies. Tuurlijk als je echte hartklachten hebt moet je naar de dokter gaan maar als je al deze klachten hebt die ik net beschreven heb dan helpt valeriaan heel goed hiertegen inshallah gair. Inshallah gair salaam jullie zuster fie dien.

wrattenzwijntje
02-02-2006, 20:22
ik dacht dat moslims niet aan bijgeloof mochten doen.. van die dag weet niemand behalve Allah, 2012 is van de maya´s en gnostische bijgelovigen

Einherjer
02-02-2006, 20:31
Salaam, ik heb dit via email gekregen, en eerlijk gezegd weet ik niet hoe ik hier over moet denken, dus aub geef my u mening en hoe denk jij erover Beste broeders en zusters, Veel mensen praten over t einde der tijden en de dag des oordeels zonder te zien dat t al heel dichtbij komt en dan wil ik wel zeggen heel dichtbij. Men heeft waarschijnlijk al gehoord dat t jaar 2012 een speciaal jaar is.Vele zijn bang voor dat jaar terwijl we daar helemaal niet bang voor hoeven te zijn. Wat er aan t gebeuren is gebeurt elke 26.000 jaar met de aarde, de aarde krijgt een nieuw jasje als t ware en maakt zichzelf schoon van al de vuiligheid die wij mensen hebben gemaakt op de aarde die ons is toevertrouwd. In de Heilige Koran staan vele voortekenen van die laatste dag. Maar de wetenschappers denken niet dat de aarde vergaat dan maar gewoon anders gaat worden. Er komt een andere magnetische energie en dat is omdat de aarde en maan anders gaan roteren. De aarde is al langzamer gaan draaien en hierdoor komen de klimaatsveranderingen. Deze dingen weten jullie al denk ik. Wie meer wil weten kan op t internet op google 2012 intikken en je komt een hoop te weten. Maar let op er staat ook een hele hoop onzin bij, lees alleen de echte wetenschappelijke stukken. Waar ik t over wil hebben is dat veel mensen last hebben van allerlei verschijnselen in hun gezondheid: moeheid, spierpijnen, botpijnen, hartpijn, hoofdpijn en nerveusiteit en depressie zonder echte redenen. Mensen dit komt omdat ons lichaam zich al aan t aanpassen is aan de veranderingen in t heelal. De energie wordt anders inshallah dus ons lichaam moet zich aanpassen. Ons genetisch matriaal de DNA wordt geactiveerd en de laatste 10 jaar of langer worden de kinderen geboren met een ander soort dna zelfs en wij ouderen maken die aan. Dit is allemaal wetenschappelijk bewezen en onderzocht maar wordt niet naar buiten gebracht zo snel door de wetenschap. Toch denk ik dat we recht hebben om te weten wat er met ons aan de hand is. Allah weet alles en hij is de Enige die het precieze ervan weet subhanAllah. Hij heeft ons de wetenschap gegeven om te onderzoeken en ik onderzoek al jaren dit soort fenomenen. Ik wil t naar buiten brengen zodat mensen zelf gaan onderzoeken. Rondom ons heen zien we de tekenen heel duidelijk, veel rampen, oorlogen, overstromingen, en nog veel meer en t wordt alleen erger. In 2012 komen de zon en de aarde in een baan te staan inshallah en zou de zon in t westen opkomen wordt er gezegd en SubhanAllah werd dit al ondekt door de Maya’s. die waren al op de hoogte van ons zonnestelsel en hadden een kalender gemaakt en die ging duizenden jaren door tot na hun tijd zelfs. Die kalender eindigt op 21 dec 2012. Hedendaagse wetenschappers kwamen tientallen jaren geleden al tot de ontdekking dat t helemaal klopt wat de Maya’s hadden uitgerekend en dat de berekening tot in de puntjes waar zijn. Wat kunnen we hiervoor doen gaan jullie je afvragen nu, nou t enige wat met kan doen is je zelfbewustzijn verhogen en je bewust bezig houden met Allah en elhamdulilah is de Islam de verlichting van de wereld aan t worden en steeds groter aan t worden. Alleen moeten de mensen nog meer bewust worden van t feit dat je pas echt verlicht wordt als je voor je medemens t zelfde wenst als je voor jezelf wenst. Veel mensen zijn nog alleen nog met dounia bezig en met zichzelf en realiseren zich niet dat ze daardoor alleen hun ziel verzwaren. Je ogen openen voor wat er zich om je heen gebeurt kan geen kwaad en je knowlegde vergroten ook niet. Zoveel mogelijk wijsheden opdoen en je inzicht in jezelf en je medemens krijgen is een teken van wijsheid. Allah heeft ons hersenen gegeven om gegevens op te slaan en om te onderzoeken. Als je alles opzoekt vind je alles terug subhanaallah in de koran. Wel moet je kritisch zijn in wat je leest en wel onderzoek doen wat bevestigd wordt door de wetenschap en wat alleen maar bla bla bla is. Men moet openstaan voor meer vind ik zelf en elhamdulilah hoe meer je zoekt hoe meer je vindt. Lees hoe Allah de vroegere volkeren heeft weggevaagd omdat ze niet luisterden en luisteren wij? Doet de mensheid nu nog wat Allah van ons vraagt? Wie heeft nog echt een zuiver geweten en deelt zijn brood met zijn buurman die in de ww of andere uitkering zit en 5 kinderen heeft? WE willen alleen meer huizen, grotere bruiloften en meer mooie kleren en vakanties en meer verdienen. Elhamdulilah wordt t beter , mensen zijn nu meer bewuster van hun Imaan en Deen. Maar bidden en hijaab en baard dragen is ook niet alles. Hoe zit t met je Yakeen en je takwa??? Doe je t alleen maar om een vrijplaatsje in de hemel te krijgen of doe je t echt voor je liefde voor Allah en je medemensen??? Ik vraag me dit iedere dag af als ik zie hoe mensen elkaar aankijken buiten. Hoe men praat over elkaar en hoe men elkaar afkat. Waar is je liefde voor je medemens. Waar is ons vertrouwen in elkaar?? Dit is wat er in de Koran staat en dit is waar wij op afstevenen: onze ondergang en die van de wereld door onze gulzigheid en gedachteloosheid en geen respect voor de wereld die wij moesten onderhouden net als ons lichaam. We moesten er voor zorgen t schoon te houden en wat doen wij??? Wij willen geld en meer geld en meer macht en vervuilen onze aarde en onze lichamen meer en meer. Inshallah komt dit bericht bij vele aan en begrijpen jullie mijn boodschap. Wij hebben allemaal energie en die energie kan schoon en zuiver zijn of vervuild en dit ligt in onze zielen en harten en Allah weet t beter. Zuiver jezelf van alle onzuivere zaken diep in je hart en ga onderzoeken hoe je jezelf kunt verlichten in de diepste zin van het woord in Allah’s woord zelf. Trouwens je kunt die klachten die ik beschreef verlichten door valeriaan te gebruiken iedere dag ongeveer 12 tabletten per dag. Meerdere mensen zijn al geholpen door dit advies. Tuurlijk als je echte hartklachten hebt moet je naar de dokter gaan maar als je al deze klachten hebt die ik net beschreven heb dan helpt valeriaan heel goed hiertegen inshallah gair. Inshallah gair salaam jullie zuster fie dien. Juistem.:goedzo: Maar ehmzz...utopia?

smitju
02-02-2006, 20:46
Nou ik heb op discovery gezien dat de noord en zuidpool zullen gaan draaien.. dus de noordpool word de zuidpool en andersom... Hierdoor zullen slechts "Enkele miljoenen mensen sterven aan kanker" (hoe dat kwam weet ik niet meer). . En wat betreft de e-mail die je ontvangen hebt... of de mens vernietigd zichzelf... of die komeet die ergens in 202x zou gaan inslaan vernietigd ons... het is maar afwachten he...

smitju
02-02-2006, 20:54

er staan de mensheid inderdaad vele veranderingen te wachten . mijn intuïtie en zicht op de tijd laat mij voelen en zien dat de tijd ingerold word, naar binnen word gehaald . de oogst word bijna binnen gehaald, de duivel zal zijn oogst krijgen zoals allah zijn oogst binnen haalt . ja , alles van nu af aan zal in rap tempo elkaar opvolgen, veranderingen,en nieuw soort mens in ontwikkeling is op komst en reeds kleinschalig aanwezig . de islam is slechts een boom die door allah is gezaaid en slechts door allah word geoogst . de oogst word dus bijna binnengehaalt , en dit is niet iets dat ik uit boeken heb maar meer zoals ik het ervaar en aanschouwen mag . er is niets buiten de islam om dan behalve de duivel en zijn hell . maar dat wisten jullie zeker al . Tuurlijk jongen... Daarom blazen Allah's opvolgers zichzelf continue op en nemen onschuldige mensen mee...:( ... Maak er maar van er is NIETS...je gaat dood en dan is het einde....

Salima-moi
02-02-2006, 21:37
Salaam, ik heb dit via email gekregen, en eerlijk gezegd weet ik niet hoe ik hier over moet denken, dus aub geef my u mening en hoe denk jij erover Beste broeders en zusters, Veel mensen praten over t einde der tijden en de dag des oordeels zonder te zien dat t al heel dichtbij komt en dan wil ik wel zeggen heel dichtbij. Men heeft waarschijnlijk al gehoord dat t jaar 2012 een speciaal jaar is.Vele zijn bang voor dat jaar terwijl we daar helemaal niet bang voor hoeven te zijn. Wat er aan t gebeuren is gebeurt elke 26.000 jaar met de aarde, de aarde krijgt een nieuw jasje als t ware en maakt zichzelf schoon van al de vuiligheid die wij mensen hebben gemaakt op de aarde die ons is toevertrouwd. In de Heilige Koran staan vele voortekenen van die laatste dag. Maar de wetenschappers denken niet dat de aarde vergaat dan maar gewoon anders gaat worden. Er komt een andere magnetische energie en dat is omdat de aarde en maan anders gaan roteren. De aarde is al langzamer gaan draaien en hierdoor komen de klimaatsveranderingen. Deze dingen weten jullie al denk ik. Wie meer wil weten kan op t internet op google 2012 intikken en je komt een hoop te weten. Maar let op er staat ook een hele hoop onzin bij, lees alleen de echte wetenschappelijke stukken. Waar ik t over wil hebben is dat veel mensen last hebben van allerlei verschijnselen in hun gezondheid: moeheid, spierpijnen, botpijnen, hartpijn, hoofdpijn en nerveusiteit en depressie zonder echte redenen. Mensen dit komt omdat ons lichaam zich al aan t aanpassen is aan de veranderingen in t heelal. De energie wordt anders inshallah dus ons lichaam moet zich aanpassen. Ons genetisch matriaal de DNA wordt geactiveerd en de laatste 10 jaar of langer worden de kinderen geboren met een ander soort dna zelfs en wij ouderen maken die aan. Dit is allemaal wetenschappelijk bewezen en onderzocht maar wordt niet naar buiten gebracht zo snel door de wetenschap. Toch denk ik dat we recht hebben om te weten wat er met ons aan de hand is. Allah weet alles en hij is de Enige die het precieze ervan weet subhanAllah. Hij heeft ons de wetenschap gegeven om te onderzoeken en ik onderzoek al jaren dit soort fenomenen. Ik wil t naar buiten brengen zodat mensen zelf gaan onderzoeken. Rondom ons heen zien we de tekenen heel duidelijk, veel rampen, oorlogen, overstromingen, en nog veel meer en t wordt alleen erger. In 2012 komen de zon en de aarde in een baan te staan inshallah en zou de zon in t westen opkomen wordt er gezegd en SubhanAllah werd dit al ondekt door de Maya’s. die waren al op de hoogte van ons zonnestelsel en hadden een kalender gemaakt en die ging duizenden jaren door tot na hun tijd zelfs. Die kalender eindigt op 21 dec 2012. Hedendaagse wetenschappers kwamen tientallen jaren geleden al tot de ontdekking dat t helemaal klopt wat de Maya’s hadden uitgerekend en dat de berekening tot in de puntjes waar zijn. Wat kunnen we hiervoor doen gaan jullie je afvragen nu, nou t enige wat met kan doen is je zelfbewustzijn verhogen en je bewust bezig houden met Allah en elhamdulilah is de Islam de verlichting van de wereld aan t worden en steeds groter aan t worden. Alleen moeten de mensen nog meer bewust worden van t feit dat je pas echt verlicht wordt als je voor je medemens t zelfde wenst als je voor jezelf wenst. Veel mensen zijn nog alleen nog met dounia bezig en met zichzelf en realiseren zich niet dat ze daardoor alleen hun ziel verzwaren. Je ogen openen voor wat er zich om je heen gebeurt kan geen kwaad en je knowlegde vergroten ook niet. Zoveel mogelijk wijsheden opdoen en je inzicht in jezelf en je medemens krijgen is een teken van wijsheid. Allah heeft ons hersenen gegeven om gegevens op te slaan en om te onderzoeken. Als je alles opzoekt vind je alles terug subhanaallah in de koran. Wel moet je kritisch zijn in wat je leest en wel onderzoek doen wat bevestigd wordt door de wetenschap en wat alleen maar bla bla bla is. Men moet openstaan voor meer vind ik zelf en elhamdulilah hoe meer je zoekt hoe meer je vindt. Lees hoe Allah de vroegere volkeren heeft weggevaagd omdat ze niet luisterden en luisteren wij? Doet de mensheid nu nog wat Allah van ons vraagt? Wie heeft nog echt een zuiver geweten en deelt zijn brood met zijn buurman die in de ww of andere uitkering zit en 5 kinderen heeft? WE willen alleen meer huizen, grotere bruiloften en meer mooie kleren en vakanties en meer verdienen. Elhamdulilah wordt t beter , mensen zijn nu meer bewuster van hun Imaan en Deen. Maar bidden en hijaab en baard dragen is ook niet alles. Hoe zit t met je Yakeen en je takwa??? Doe je t alleen maar om een vrijplaatsje in de hemel te krijgen of doe je t echt voor je liefde voor Allah en je medemensen??? Ik vraag me dit iedere dag af als ik zie hoe mensen elkaar aankijken buiten. Hoe men praat over elkaar en hoe men elkaar afkat. Waar is je liefde voor je medemens. Waar is ons vertrouwen in elkaar?? Dit is wat er in de Koran staat en dit is waar wij op afstevenen: onze ondergang en die van de wereld door onze gulzigheid en gedachteloosheid en geen respect voor de wereld die wij moesten onderhouden net als ons lichaam. We moesten er voor zorgen t schoon te houden en wat doen wij??? Wij willen geld en meer geld en meer macht en vervuilen onze aarde en onze lichamen meer en meer. Inshallah komt dit bericht bij vele aan en begrijpen jullie mijn boodschap. Wij hebben allemaal energie en die energie kan schoon en zuiver zijn of vervuild en dit ligt in onze zielen en harten en Allah weet t beter. Zuiver jezelf van alle onzuivere zaken diep in je hart en ga onderzoeken hoe je jezelf kunt verlichten in de diepste zin van het woord in Allah’s woord zelf. Trouwens je kunt die klachten die ik beschreef verlichten door valeriaan te gebruiken iedere dag ongeveer 12 tabletten per dag. Meerdere mensen zijn al geholpen door dit advies. Tuurlijk als je echte hartklachten hebt moet je naar de dokter gaan maar als je al deze klachten hebt die ik net beschreven heb dan helpt valeriaan heel goed hiertegen inshallah gair. Inshallah gair salaam jullie zuster fie dien. lieve zuster, Nooit vooruit kijken, hou je vooral bezig met de dag die je krijgt van Allah Ta'ala om hem te aanbidden en meer goede daden te verichten!

golden_mocro
03-02-2006, 02:47
Salaam, ik heb dit via email gekregen, en eerlijk gezegd weet ik niet hoe ik hier over moet denken, dus aub geef my u mening en hoe denk jij erover Beste broeders en zusters, Veel mensen praten over t einde der tijden en de dag des oordeels zonder te zien dat t al heel dichtbij komt en dan wil ik wel zeggen heel dichtbij. Men heeft waarschijnlijk al gehoord dat t jaar 2012 een speciaal jaar is.Vele zijn bang voor dat jaar terwijl we daar helemaal niet bang voor hoeven te zijn. Wat er aan t gebeuren is gebeurt elke 26.000 jaar met de aarde, de aarde krijgt een nieuw jasje als t ware en maakt zichzelf schoon van al de vuiligheid die wij mensen hebben gemaakt op de aarde die ons is toevertrouwd. In de Heilige Koran staan vele voortekenen van die laatste dag. Maar de wetenschappers denken niet dat de aarde vergaat dan maar gewoon anders gaat worden. Er komt een andere magnetische energie en dat is omdat de aarde en maan anders gaan roteren. De aarde is al langzamer gaan draaien en hierdoor komen de klimaatsveranderingen. Deze dingen weten jullie al denk ik. Wie meer wil weten kan op t internet op google 2012 intikken en je komt een hoop te weten. Maar let op er staat ook een hele hoop onzin bij, lees alleen de echte wetenschappelijke stukken. Waar ik t over wil hebben is dat veel mensen last hebben van allerlei verschijnselen in hun gezondheid: moeheid, spierpijnen, botpijnen, hartpijn, hoofdpijn en nerveusiteit en depressie zonder echte redenen. Mensen dit komt omdat ons lichaam zich al aan t aanpassen is aan de veranderingen in t heelal. De energie wordt anders inshallah dus ons lichaam moet zich aanpassen. Ons genetisch matriaal de DNA wordt geactiveerd en de laatste 10 jaar of langer worden de kinderen geboren met een ander soort dna zelfs en wij ouderen maken die aan. Dit is allemaal wetenschappelijk bewezen en onderzocht maar wordt niet naar buiten gebracht zo snel door de wetenschap. Toch denk ik dat we recht hebben om te weten wat er met ons aan de hand is. Allah weet alles en hij is de Enige die het precieze ervan weet subhanAllah. Hij heeft ons de wetenschap gegeven om te onderzoeken en ik onderzoek al jaren dit soort fenomenen. Ik wil t naar buiten brengen zodat mensen zelf gaan onderzoeken. Rondom ons heen zien we de tekenen heel duidelijk, veel rampen, oorlogen, overstromingen, en nog veel meer en t wordt alleen erger. In 2012 komen de zon en de aarde in een baan te staan inshallah en zou de zon in t westen opkomen ehhm in de koran staat ook als de zon van het westen opkomt dat de poorten van de hemel dichtgaan... en je weet wat dat betekend he

BARBARIAN
03-02-2006, 06:39
Nou ik heb op discovery gezien dat de noord en zuidpool zullen gaan draaien.. dus de noordpool word de zuidpool en andersom... Hierdoor zullen slechts "Enkele miljoenen mensen sterven aan kanker" (hoe dat kwam weet ik niet meer). . En waar zal de zon dan opkomen? Een van de tekens van de einde der tijd is wel dat de zon vanaf de tegenovergestelde richting op zal komen. Barbarian............

BARBARIAN
03-02-2006, 06:41
ehhm in de koran staat ook als de zon van het westen opkomt dat de poorten van de hemel dichtgaan... en je weet wat dat betekend he Juist ja. Barbarian.........

Cabal
03-02-2006, 07:38
Beste broeders en zusters, Veel mensen praten over t einde der tijden en de dag des oordeels zonder te zien dat t al heel dichtbij komt en dan wil ik wel zeggen heel dichtbij. Men heeft waarschijnlijk al gehoord dat t jaar 2012 een speciaal jaar is.Vele zijn bang voor dat jaar terwijl we daar helemaal niet bang voor hoeven te zijn. Wat er aan t gebeuren is gebeurt elke 26.000 jaar met de aarde, de aarde krijgt een nieuw jasje als t ware en maakt zichzelf schoon van al de vuiligheid die wij mensen hebben gemaakt op de aarde die ons is toevertrouwd. In de Heilige Koran staan vele voortekenen van die laatste dag. Maar de wetenschappers denken niet dat de aarde vergaat dan maar gewoon anders gaat worden. Er komt een andere magnetische energie en dat is omdat de aarde en maan anders gaan roteren. De aarde is al langzamer gaan draaien en hierdoor komen de klimaatsveranderingen. Deze dingen weten jullie al denk ik. Wie meer wil weten kan op t internet op google 2012 intikken en je komt een hoop te weten. Maar let op er staat ook een hele hoop onzin bij, lees alleen de echte wetenschappelijke stukken. Waar ik t over wil hebben is dat veel mensen last hebben van allerlei verschijnselen in hun gezondheid: moeheid, spierpijnen, botpijnen, hartpijn, hoofdpijn en nerveusiteit en depressie zonder echte redenen. Mensen dit komt omdat ons lichaam zich al aan t aanpassen is aan de veranderingen in t heelal. De energie wordt anders inshallah dus ons lichaam moet zich aanpassen. Ons genetisch matriaal de DNA wordt geactiveerd en de laatste 10 jaar of langer worden de kinderen geboren met een ander soort dna zelfs en wij ouderen maken die aan. Dit is allemaal wetenschappelijk bewezen en onderzocht maar wordt niet naar buiten gebracht zo snel door de wetenschap. Toch denk ik dat we recht hebben om te weten wat er met ons aan de hand is. Allah weet alles en hij is de Enige die het precieze ervan weet subhanAllah. Hij heeft ons de wetenschap gegeven om te onderzoeken en ik onderzoek al jaren dit soort fenomenen. Ik wil t naar buiten brengen zodat mensen zelf gaan onderzoeken. Rondom ons heen zien we de tekenen heel duidelijk, veel rampen, oorlogen, overstromingen, en nog veel meer en t wordt alleen erger. In 2012 komen de zon en de aarde in een baan te staan inshallah en zou de zon in t westen opkomen wordt er gezegd en SubhanAllah werd dit al ondekt door de Maya’s. die waren al op de hoogte van ons zonnestelsel en hadden een kalender gemaakt en die ging duizenden jaren door tot na hun tijd zelfs. Die kalender eindigt op 21 dec 2012. Hedendaagse wetenschappers kwamen tientallen jaren geleden al tot de ontdekking dat t helemaal klopt wat de Maya’s hadden uitgerekend en dat de berekening tot in de puntjes waar zijn. Wat kunnen we hiervoor doen gaan jullie je afvragen nu, nou t enige wat met kan doen is je zelfbewustzijn verhogen en je bewust bezig houden met Allah en elhamdulilah is de Islam de verlichting van de wereld aan t worden en steeds groter aan t worden. Alleen moeten de mensen nog meer bewust worden van t feit dat je pas echt verlicht wordt als je voor je medemens t zelfde wenst als je voor jezelf wenst. Veel mensen zijn nog alleen nog met dounia bezig en met zichzelf en realiseren zich niet dat ze daardoor alleen hun ziel verzwaren. Je ogen openen voor wat er zich om je heen gebeurt kan geen kwaad en je knowlegde vergroten ook niet. Zoveel mogelijk wijsheden opdoen en je inzicht in jezelf en je medemens krijgen is een teken van wijsheid. Allah heeft ons hersenen gegeven om gegevens op te slaan en om te onderzoeken. Als je alles opzoekt vind je alles terug subhanaallah in de koran. Wel moet je kritisch zijn in wat je leest en wel onderzoek doen wat bevestigd wordt door de wetenschap en wat alleen maar bla bla bla is. Men moet openstaan voor meer vind ik zelf en elhamdulilah hoe meer je zoekt hoe meer je vindt. Lees hoe Allah de vroegere volkeren heeft weggevaagd omdat ze niet luisterden en luisteren wij? Doet de mensheid nu nog wat Allah van ons vraagt? Wie heeft nog echt een zuiver geweten en deelt zijn brood met zijn buurman die in de ww of andere uitkering zit en 5 kinderen heeft? WE willen alleen meer huizen, grotere bruiloften en meer mooie kleren en vakanties en meer verdienen. Elhamdulilah wordt t beter , mensen zijn nu meer bewuster van hun Imaan en Deen. Maar bidden en hijaab en baard dragen is ook niet alles. Hoe zit t met je Yakeen en je takwa??? Doe je t alleen maar om een vrijplaatsje in de hemel te krijgen of doe je t echt voor je liefde voor Allah en je medemensen??? Ik vraag me dit iedere dag af als ik zie hoe mensen elkaar aankijken buiten. Hoe men praat over elkaar en hoe men elkaar afkat. Waar is je liefde voor je medemens. Waar is ons vertrouwen in elkaar?? Dit is wat er in de Koran staat en dit is waar wij op afstevenen: onze ondergang en die van de wereld door onze gulzigheid en gedachteloosheid en geen respect voor de wereld die wij moesten onderhouden net als ons lichaam. We moesten er voor zorgen t schoon te houden en wat doen wij??? Wij willen geld en meer geld en meer macht en vervuilen onze aarde en onze lichamen meer en meer. Inshallah komt dit bericht bij vele aan en begrijpen jullie mijn boodschap. Wij hebben allemaal energie en die energie kan schoon en zuiver zijn of vervuild en dit ligt in onze zielen en harten en Allah weet t beter. Zuiver jezelf van alle onzuivere zaken diep in je hart en ga onderzoeken hoe je jezelf kunt verlichten in de diepste zin van het woord in Allah’s woord zelf. Trouwens je kunt die klachten die ik beschreef verlichten door valeriaan te gebruiken iedere dag ongeveer 12 tabletten per dag. Meerdere mensen zijn al geholpen door dit advies. Tuurlijk als je echte hartklachten hebt moet je naar de dokter gaan maar als je al deze klachten hebt die ik net beschreven heb dan helpt valeriaan heel goed hiertegen inshallah gair. Inshallah gair salaam jullie zuster fie dien. Wat er aan t gebeuren is gebeurt elke 26.000 jaar met de aarde, de aarde krijgt een nieuw jasje als t ware en maakt zichzelf schoon van al de vuiligheid die wij mensen hebben gemaakt op de aarde die ons is toevertrouwd. In de Heilige Koran staan vele voortekenen van die laatste dag. Maar de wetenschappers denken niet dat de aarde vergaat dan maar gewoon anders gaat worden. Er komt een andere magnetische energie en dat is omdat de aarde en maan anders gaan roteren. De aarde is al langzamer gaan draaien en hierdoor komen de klimaatsveranderingen. Deze dingen weten jullie al denk ik. Dit is prima voorbeeld van waar wetenschappelijke onwetendheid toe leid. Ten eerste is de schrijver in de war met processie het feit dat de aarde haar as heel erg langzaam "wiebelt" Ten tweede is de magnetische pool aan de wandel? Ja, maar onze kompassen wijzen over 50! jaar pas naar siberie en niet al in 2012 Ons magnetisch veld heeft helemaal GEEN invloed op de maan, en de aarde is al 4 miljard jaar bezig met "afremmen" van haar eigen rotatie, dit gebeurd echter met met zo iets van 0.00001 seconden per jaar, bijna NIHIL dus, en heeft GEEN invloed het klimaat, veranded het klimaat? Ja maar dat komt door een toename van broeikasgassen veroorzaakt deels door de mens maar ok de natuur Zelf. Onderwijs jezelf in zulke dingen voordat je zulke pseudowetenschappelijke bangmakerij gelooft! :hadj: En dat 2012 gedoe is iets met de kalender van de maya's en heeft niets met islam te maken voor zover ik dat weet. Waar ik t over wil hebben is dat veel mensen last hebben van allerlei verschijnselen in hun gezondheid: moeheid, spierpijnen, botpijnen, hartpijn, hoofdpijn en nerveusiteit en depressie zonder echte redenen. Mensen dit komt omdat ons lichaam zich al aan t aanpassen is aan de veranderingen in t heelal. De energie wordt anders inshallah dus ons lichaam moet zich aanpassen. Ons genetisch matriaal de DNA wordt geactiveerd en de laatste 10 jaar of langer worden de kinderen geboren met een ander soort dna zelfs en wij ouderen maken die aan. Dit is allemaal wetenschappelijk bewezen Bull! Deze persoon kletst echt geweldig uit zijn nek, energie van het heelal? Watte? Klinkt als new age troep. Nieuw Dna kan niet zomaar "aangemaakt" worden, verandering, significante veranderingen in het genetisch materiaal van een soort duren duizenden/honderduizenden jaren..daarom gaat evolutie ook zo enorm langzaam. En wetenschappelijk bewezen? Deze persoon hoopt erop dat de lezer totaal onwetend is op het gebied van wetenschap. Rondom ons heen zien we de tekenen heel duidelijk, veel rampen, oorlogen, overstromingen, en nog veel meer en t wordt alleen erger. In 2012 komen de zon en de aarde in een baan te staan inshallah en zou de zon in t westen opkomen wordt er gezegd en SubhanAllah werd dit al ondekt door de Maya’s. die waren al op de hoogte van ons zonnestelsel en hadden een kalender gemaakt en die ging duizenden jaren door tot na hun tijd zelfs. Die kalender eindigt op 21 dec 2012. Hedendaagse wetenschappers kwamen tientallen jaren geleden al tot de ontdekking dat t helemaal klopt wat de Maya’s hadden uitgerekend en dat de berekening tot in de puntjes waar zijn. Err? De zon komt op waar die nu opkomt omdat de aarde Draait..ook al zou de aarde zomaar opeens mysterieus een andere baan om de zon krijgen komt de zon nog niet in het westen op, pas als de aarde spontaan de andere kant gaat opdraaien komt de zon in het westen op... Deze persoon..is dom.. En over die Kalender? De maya's waren goed in wiskunde en astronomie voor hun tijd, maar wij zijn beter..en niets wijst erop dat 2012 een speciale datum word.

Bintanass
03-02-2006, 08:10
Ik zelf geloof er niks van, tes alleen Allah swt die weet wanneer het laatste uur is, ik heb die via email gekregen en wou die met jullie meedelen om te zien, dat er wel degelijk moslims zijn die zich door deze onzin laten vangen, maar er is wel iets dat me deed nadenken, "dat de zon opkomt in westen, das toch een van de laatste grote tekenen voor het laatste uur" :confused:

Peej
03-02-2006, 08:16
Salaam, ik heb dit via email gekregen, en eerlijk gezegd weet ik niet hoe ik hier over moet denken, dus aub geef my u mening en hoe denk jij erover Beste broeders en zusters, Veel mensen praten over t einde der tijden en de dag des oordeels zonder te zien dat t al heel dichtbij komt en dan wil ik wel zeggen heel dichtbij. Men heeft waarschijnlijk al gehoord dat t jaar 2012 een speciaal jaar is.Vele zijn bang voor dat jaar terwijl we daar helemaal niet bang voor hoeven te zijn. Wat er aan t gebeuren is gebeurt elke 26.000 jaar met de aarde, de aarde krijgt een nieuw jasje als t ware en maakt zichzelf schoon van al de vuiligheid die wij mensen hebben gemaakt op de aarde die ons is toevertrouwd. In de Heilige Koran staan vele voortekenen van die laatste dag. Maar de wetenschappers denken niet dat de aarde vergaat dan maar gewoon anders gaat worden. Er komt een andere magnetische energie en dat is omdat de aarde en maan anders gaan roteren. De aarde is al langzamer gaan draaien en hierdoor komen de klimaatsveranderingen. Deze dingen weten jullie al denk ik. Wie meer wil weten kan op t internet op google 2012 intikken en je komt een hoop te weten. Maar let op er staat ook een hele hoop onzin bij, lees alleen de echte wetenschappelijke stukken. Waar ik t over wil hebben is dat veel mensen last hebben van allerlei verschijnselen in hun gezondheid: moeheid, spierpijnen, botpijnen, hartpijn, hoofdpijn en nerveusiteit en depressie zonder echte redenen. Mensen dit komt omdat ons lichaam zich al aan t aanpassen is aan de veranderingen in t heelal. De energie wordt anders inshallah dus ons lichaam moet zich aanpassen. Ons genetisch matriaal de DNA wordt geactiveerd en de laatste 10 jaar of langer worden de kinderen geboren met een ander soort dna zelfs en wij ouderen maken die aan. Dit is allemaal wetenschappelijk bewezen en onderzocht maar wordt niet naar buiten gebracht zo snel door de wetenschap. Toch denk ik dat we recht hebben om te weten wat er met ons aan de hand is. Allah weet alles en hij is de Enige die het precieze ervan weet subhanAllah. Hij heeft ons de wetenschap gegeven om te onderzoeken en ik onderzoek al jaren dit soort fenomenen. Ik wil t naar buiten brengen zodat mensen zelf gaan onderzoeken. Rondom ons heen zien we de tekenen heel duidelijk, veel rampen, oorlogen, overstromingen, en nog veel meer en t wordt alleen erger. In 2012 komen de zon en de aarde in een baan te staan inshallah en zou de zon in t westen opkomen wordt er gezegd en SubhanAllah werd dit al ondekt door de Maya’s. die waren al op de hoogte van ons zonnestelsel en hadden een kalender gemaakt en die ging duizenden jaren door tot na hun tijd zelfs. Die kalender eindigt op 21 dec 2012. Hedendaagse wetenschappers kwamen tientallen jaren geleden al tot de ontdekking dat t helemaal klopt wat de Maya’s hadden uitgerekend en dat de berekening tot in de puntjes waar zijn. Wat kunnen we hiervoor doen gaan jullie je afvragen nu, nou t enige wat met kan doen is je zelfbewustzijn verhogen en je bewust bezig houden met Allah en elhamdulilah is de Islam de verlichting van de wereld aan t worden en steeds groter aan t worden. Alleen moeten de mensen nog meer bewust worden van t feit dat je pas echt verlicht wordt als je voor je medemens t zelfde wenst als je voor jezelf wenst. Veel mensen zijn nog alleen nog met dounia bezig en met zichzelf en realiseren zich niet dat ze daardoor alleen hun ziel verzwaren. Je ogen openen voor wat er zich om je heen gebeurt kan geen kwaad en je knowlegde vergroten ook niet. Zoveel mogelijk wijsheden opdoen en je inzicht in jezelf en je medemens krijgen is een teken van wijsheid. Allah heeft ons hersenen gegeven om gegevens op te slaan en om te onderzoeken. Als je alles opzoekt vind je alles terug subhanaallah in de koran. Wel moet je kritisch zijn in wat je leest en wel onderzoek doen wat bevestigd wordt door de wetenschap en wat alleen maar bla bla bla is. Men moet openstaan voor meer vind ik zelf en elhamdulilah hoe meer je zoekt hoe meer je vindt. Lees hoe Allah de vroegere volkeren heeft weggevaagd omdat ze niet luisterden en luisteren wij? Doet de mensheid nu nog wat Allah van ons vraagt? Wie heeft nog echt een zuiver geweten en deelt zijn brood met zijn buurman die in de ww of andere uitkering zit en 5 kinderen heeft? WE willen alleen meer huizen, grotere bruiloften en meer mooie kleren en vakanties en meer verdienen. Elhamdulilah wordt t beter , mensen zijn nu meer bewuster van hun Imaan en Deen. Maar bidden en hijaab en baard dragen is ook niet alles. Hoe zit t met je Yakeen en je takwa??? Doe je t alleen maar om een vrijplaatsje in de hemel te krijgen of doe je t echt voor je liefde voor Allah en je medemensen??? Ik vraag me dit iedere dag af als ik zie hoe mensen elkaar aankijken buiten. Hoe men praat over elkaar en hoe men elkaar afkat. Waar is je liefde voor je medemens. Waar is ons vertrouwen in elkaar?? Dit is wat er in de Koran staat en dit is waar wij op afstevenen: onze ondergang en die van de wereld door onze gulzigheid en gedachteloosheid en geen respect voor de wereld die wij moesten onderhouden net als ons lichaam. We moesten er voor zorgen t schoon te houden en wat doen wij??? Wij willen geld en meer geld en meer macht en vervuilen onze aarde en onze lichamen meer en meer. Inshallah komt dit bericht bij vele aan en begrijpen jullie mijn boodschap. Wij hebben allemaal energie en die energie kan schoon en zuiver zijn of vervuild en dit ligt in onze zielen en harten en Allah weet t beter. Zuiver jezelf van alle onzuivere zaken diep in je hart en ga onderzoeken hoe je jezelf kunt verlichten in de diepste zin van het woord in Allah’s woord zelf. Trouwens je kunt die klachten die ik beschreef verlichten door valeriaan te gebruiken iedere dag ongeveer 12 tabletten per dag. Meerdere mensen zijn al geholpen door dit advies. Tuurlijk als je echte hartklachten hebt moet je naar de dokter gaan maar als je al deze klachten hebt die ik net beschreven heb dan helpt valeriaan heel goed hiertegen inshallah gair. Inshallah gair salaam jullie zuster fie dien. Dit is de grootste onzin. Het einde der tijden wordt al voorspeld sinds het begin der tijden. Maar het is nog nooit gekomen. Het dreigen met het einde der tijden was in het verleden (toen mensen niet konden lezen) een gereedschap van (geestelijke) leiders om hun kudde bang te maken en onder de duim te houden. Door de mensen bang te maken deden ze precies wat ze deden. Maar het is allemaal grote onzin. "Het einde der tijden" is gewoon een onderdrukkingsmiddel wat religieuze leiders gebruiken om hun macht te behouden. Dus laat je toch niet ziek maken door compleet ongefundeerde sprookjesverhalen. En ga zeker geen middeltjes slikken omdat je bang bent voor het einde der tijden. Je slikt jezelf hooguit naar het einde van je leven. En dat is (met alle respect) meer dan belachelijk en onzinnig.

soumaya18zaio
03-02-2006, 08:30
Dit is de grootste onzin. Het einde der tijden wordt al voorspeld sinds het begin der tijden. Maar het is nog nooit gekomen. Het dreigen met het einde der tijden was in het verleden (toen mensen niet konden lezen) een gereedschap van (geestelijke) leiders om hun kudde bang te maken en onder de duim te houden. Door de mensen bang te maken deden ze precies wat ze deden. Maar het is allemaal grote onzin. "Het einde der tijden" is gewoon een onderdrukkingsmiddel wat religieuze leiders gebruiken om hun macht te behouden. Dus laat je toch niet ziek maken door compleet ongefundeerde sprookjesverhalen. En ga zeker geen middeltjes slikken omdat je bang bent voor het einde der tijden. Je slikt jezelf hooguit naar het einde van je leven. En dat is (met alle respect) meer dan belachelijk en onzinnig. Sorry dak het zo moet zeggen, maar ik wil de mening niet horen van niet-moslims, de ontwetende, het doet me toch niks, en het klinkt me ook raar in de oren, dus pas reageren als je je aangesproken voelt :jammer:

Peej
03-02-2006, 08:39
Sorry dak het zo moet zeggen, maar ik wil de mening niet horen van niet-moslims, de ontwetende, het doet me toch niks, en het klinkt me ook raar in de oren, dus pas reageren als je je aangesproken voelt :jammer: Alleen al je ontzettend domme en arrogante opmerking dat niet moslims onwetend zouden zijn getuigd van een arrogantie die harder stinkt dan het uitwerpsel van een hond. De onwetenden zijn de miljoenen moslims in Afrika en het midden oosten die niet eens kunnen lezen en die zich door een paar geestelijken en zelfbenoemde "geleerden" allerlei onzin op de mouw laten spelden. Ik baseer me niet op een geloof, omdat dat niet concreet en niet onderbouwd is. Ik baseer me liever op de WETENschap, die is wel betrouwbaar.

soumaya18zaio
03-02-2006, 08:45

Niet kunnen lezen is geen ontwetendheid, das onalfabeet, oke dan is leuk voor jou dat je je liever basseert op de wetenschap, ik basseer me op de Koran, en ik geloof in de Koran en dan pas in de Wetenschâp, maa ik ga het hierbij laten, want een discussie met iemand die in wetenschap gelooft, leidt toch nergens

Pagina's : [1] 2 3 4