Bekijk originele versie : Hand in hand in het OPENBAAR!!!
Mag dit?? Met je man/vrouw, hand in hand, in het openbaar lopen???
MoCrOcHiCa
02-05-2003, 16:54
jahwel tog?????
ik zie zat getrouwde steletjes die dat doen, zelfs oude stelletjes dus het kan tog geen kwaad of wel???
jah ik weet het ook nie zeker , vraag het me wel af
Shining_Star
02-05-2003, 16:55
wat is daar mis mee :confused: zolang je getrouwd bent dunya henya :D
Ik weet het niet,volgens mij wel :confused:
Classy.Lady
02-05-2003, 16:56
Why Not?Zolang je maar niet gaat plakken...
Origineel gepost door Liloesh
Mag dit?? Met je man/vrouw, hand in hand, in het openbaar lopen???
mhaw volgens mij wel :D
of moet de vrouw soms achter de man nog steeds lopen :maf2:
:regie: somebody call for Naijb26
Jah het lijkt allemaal zo ONSCHULDIG...maar wat denk de Islam erover?
Het is gemakkelijkgezegd hé
MariamaMslma
02-05-2003, 17:14
Ik snap waar je vraag vandaan komt, omdat ik ook wel eens heb gehoord dat ook al ben je getrouwd, dat je niet in het bijzijn van andere mensen genegenheid tegenover elkaar mag tonen.
Dus dingen zoals een kus geven, en misschien ook hand in hand lopen.
Ik weet et zelf niet meid....Allah oe a3lam
Origineel gepost door MariamaMslma
Ik snap waar je vraag vandaan komt, omdat ik ook wel eens heb gehoord dat ook al ben je getrouwd, dat je niet in het bijzijn van andere mensen genegenheid tegenover elkaar mag tonen.
Dus dingen zoals een kus geven, en misschien ook hand in hand lopen.
Ik weet et zelf niet meid....Allah oe a3lam
ja dat is wat ik ook hoorde...maar hoe het zit weet precies niemand.
Origineel gepost door mokaltum
hoop dat het wel mag...heb je hem eindelijk gevonden mag je het niet laten merken aan de buitenwereld..:confused:...maar ja Allahoe a3lam..
Ik hoop het ook meid ;)
HalfBlood
02-05-2003, 17:22
Allahoe 3alim ik ben geen Imam of wat dan ook dus ik hou me liever stil over dingen waar ik geen kennis over beschik ..
Origineel gepost door Half Blood
Allahoe 3alim ik ben geen Imam of wat dan ook dus ik hou me liever stil over dingen waar ik geen kennis over beschik ..
:goedzo: ;)
Origineel gepost door mokaltum
yep...
sommige doen het nu ookal zijn ze niet getrouwd...
maar kijk...ik weet dat het haram is om een jongen een hand te geven, omhelzen, kussen etc...als het je broer, oom, vader, opa, man niet is...ik probeer me er zoveel mogelijk aan te houden, maar als een jongen op je af komt lopen en steekt zijn hand uit om je te begroeten is het best heshma om geen hand terug te geven...(al heb ik wel een keer nee gezegd...maar dat is een ander verhaal...)...
dus wat moet je op dat moment doen...of nog erger als hij zijn hand uitsteekt en ook meteen bukt om je te begroeten met de gebruikelijke 4 kussen...je kan toch moeilijk weg gaan lopen en doen net alsof je hem niet hebt gezien :confused:
oefff...wat is het leven moeilijk zeg...
Ja..ik begrijp je..het is zo als ze je tegenkomen dat je moeilijk gewoon kunt doorlopen...,)
en papa...het is niet omdat het in maroc gebeurt dat het zo hoort...men loopt in maroc ook met "niet gepaste kleding"..hoort dit dan ook zo??
tuurlijk begrijp ik je ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.