Bekijk originele versie : Het liefste wat ooit tegen je gezegd is en wat je dus nooit hebt kunne vergeten
Ladyx1983
02-05-2003, 15:33
vertel me is wat is het liefste wat iemand ooit tegje heeft gezegd iets wat je zo diep heeft geraakt en ontroerd...iets wat je nooit kan/zal/wil vergeten ben gewoon benieuwd........ :zwaai:
vuile s.let :D hahahah geintje
nee wat het liefste was hou ik voor mezelf *shy face*
Classy.Lady
02-05-2003, 15:41
Heb er zo veel :hihi:
Classy.Lady
02-05-2003, 15:44
Origineel gepost door Miss_Magrebia
toen me neefje "Soekel" (Sukkel) tegen mij zei, dat was het allerlaatste van hij tegen mij heeft gezegd! De dag erna LAYRAHMOE was hij overleden!
:( Soubhana'allah....Da's wel wat minder he :(
Inna Lie lah wa ielayhie raji3oen... :(
Allemaal zullen we een voor een vertrekken...
Lahje3awnek meid...
KI_kracht
02-05-2003, 16:09
als het om het liefste gaat dan is het toen iemand tegen mij zei schat ik ben gek op je.
Ladyx1983
02-05-2003, 16:16
wat lief
mercedias80
05-05-2003, 00:23
Het liefste dat tegen me werd gezegd is anno 1998 en dat ik tot op heden niet heb kunnen vergeten en wat ik waarschijnlijk ook nooit zal vergeten nl. de volgende zin die een enorme indruk en wond heeft achtergelaten op mijn hart...:
Illa metliekinas fie dounya ne tlekau fiel aghiera.....
Een vriendin met zo een hart als die van jouw heb ik nog nooit gehad en ik wil je ook nooit kwijt.
die zin vergeet ik niet meer
Origineel gepost door mercedias80
Het liefste dat tegen me werd gezegd is anno 1998 en dat ik tot op heden niet heb kunnen vergeten en wat ik waarschijnlijk ook nooit zal vergeten nl. de volgende zin die een enorme indruk en wond heeft achtergelaten op mijn hart...:
Illa metliekinas fie dounya ne tlekau fiel aghiera.....
zeer mooie zin kan me voorstellen dat je dat niet vergeet.
zonder jou kan ik niet leven,
mijn ogen zou ik zo aan je geven habiba djeli
chamalgirl
05-05-2003, 01:58
pfffffffff ik zou het echt niet weten
Chatefemqemamu
05-05-2003, 03:30
"ey je bent heus niet zown b!tch zo als je lijkt"
was soooooo sweeeeeeeet :Iluvu:
Toen mijn man tegen me zei: Lieverd ik kan niet zonder je, ik heb je nodig!
Liefs Safia
Trebendo
05-05-2003, 13:25
Het liefste en wat ik nooit zal vergeten
Toen ik uit de bak kwam, toen zei mijn nicht tegen me ewa crimineel van de familie wat heb je nou weer gedaan??
Dat is ook het laatste wat ze ooit tegen me heeft gezegd, 2 weken erna is ze verongelukt en om het leven gekomen
Kimaatje
05-05-2003, 13:34
Toen mijn vader zei dat hij van mij het meest houdt.. :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.