Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tip voor bedankjes

Pagina's : [1] 2 3

Amiga
01-02-2006, 10:57

Goedemorgen, Ik wil jullie attenderen op leuke bedankjes. In deze periode worden er veel valentijnscadeau's op de markt gebracht. Toevallig liep ik gisteren in de Bas van der Heijden in Rotterdam en zag daar een leuk beertje dat een hart vasthoudt. Het kost maar 1 euro. Ik heb ze natuurlijk niet laten liggen. Ik denk dat er nu rond deze periode echt leuke bedankjes te halen valt. Dus voor degene met een klein budget, check goed de aanbiedingen.

lieve_meid
01-02-2006, 11:38
klopt,ik zag ook gisteren in dirk van den broek van de mooie rode roosjes en die zijn 1 euro voor 2

snottebel
01-02-2006, 11:45
ja inderdaad.. Bij de Ikea bijvoorbeeld.. 42 kleurkaarsjes in een zak voor 4 euro.. En dan van die glaasjes om ze in te doen... 4 stuks voor 1 euro !! Erg leuk hoor !!

Loepi
01-02-2006, 12:10
ik heb mijn bedankjes ook gewoon bij de blokker gehaald :hihi: alleen nog beetje aanpassen en bedankjes voor henna ook lekker makkelijk zelf. Heb je altijd aparte en originele bedankjes toch

Amiga
01-02-2006, 22:52

Mogelijkheden genoeg. Je moet er wel een beetje tijd voor uit trekken om de juiste presentjes te vinden. Maar geduld loont. Succes.

xxMeissiexx
01-02-2006, 23:06
Witte roosjes heb je ook bij de xenos Middel roosjes 0,75 en kleine roosjes (wel heel lief ) 0,35

salimaatje17
01-02-2006, 23:12
Ik ga een brutale vraag stellen :o Kunnen jullie misschien foto's plaatsen? Van hoe je het koopt en wat je ervan maakt bijvoorbeeld? Ik ben wel crea-bea maar aan de luie kant :hihi:

Loepi
03-02-2006, 12:31
Ik ga een brutale vraag stellen :o Kunnen jullie misschien foto's plaatsen? Van hoe je het koopt en wat je ervan maakt bijvoorbeeld? Ik ben wel crea-bea maar aan de luie kant :hihi: zodra ik ze in elkaar geflanst heb haha, plaats ik een voorbeeldje voor je inshallah

Ciham
03-02-2006, 12:38
misschien ook leuk om te delen voor de kleine kinderen snoepzakjes, pak van 20 stuks bij de grote Blokker, € 1,99 ik zag ze gister hangen, met clowngezichtje erop en letters: LET'S PARTY

Samira_Sweety18
03-02-2006, 13:00
mijn verloofde en ik gaan een cd samen stellen...met al onze nummers dr op...die dan ook op onze dag vaak word gedraaid....die cd's worden dan ook onze bedankjes...met natuurlijk een cd-hoesje dr bij...waar een stuk Aya uit de Koran op staat in het Nederlands over het huwelijk..achtergrond is dat plaatsje van me avatar...en op de cd zit ook een ronde sticker op en daar staan onze namen op en een foto van onze handen....maar dat is best prijzig... maar wel leuk...:D

Loepi
03-02-2006, 13:05
mijn verloofde en ik gaan een cd samen stellen...met al onze nummers dr op...die dan ook op onze dag vaak word gedraaid....die cd's worden dan ook onze bedankjes...met natuurlijk een cd-hoesje dr bij...waar een stuk Aya uit de Koran op staat in het Nederlands over het huwelijk..achtergrond is dat plaatsje van me avatar...en op de cd zit ook een ronde sticker op en daar staan onze namen op en een foto van onze handen....maar dat is best prijzig... maar wel leuk...:D Echt leuk idee :goedzo: Moge Allah swt jullie huwelijk zegenen

Samira_Sweety18
03-02-2006, 13:08
Echt leuk idee :goedzo: Moge Allah swt jullie huwelijk zegenen tnx :sjans:... Amien! Moge Allah(SWT) jullie huwelijk ook zegenen...:)

louisse
03-02-2006, 14:14
mijn verloofde en ik gaan een cd samen stellen...met al onze nummers dr op...die dan ook op onze dag vaak word gedraaid....die cd's worden dan ook onze bedankjes...met natuurlijk een cd-hoesje dr bij...waar een stuk Aya uit de Koran op staat in het Nederlands over het huwelijk..achtergrond is dat plaatsje van me avatar...en op de cd zit ook een ronde sticker op en daar staan onze namen op en een foto van onze handen....maar dat is best prijzig... maar wel leuk...:D leuk idee! zou je mij kunnen vertellen waar jullie die stickers heben laten maken want daar ben ik ook naar op zoek?

Samira_Sweety18
03-02-2006, 14:23
leuk idee! zou je mij kunnen vertellen waar jullie die stickers heben laten maken want daar ben ik ook naar op zoek? dat kan je bij elke foto-shop doen...;) wij weten nog niet bij wie het gaan doen...:)

normaal
03-02-2006, 14:29

allemaal leuke ideetjes. de mijne ga ik inshhallah ook van deblokker halen en dan een beetje aanpassen met organsza stof en lint, kaartjes enz. als ik ze heb zal ik inshallah ook fotos plaatsen alleen duurt dat nog heel even :hihi: :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3