Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : SEX.....Kijk en reageer vooral!!!

Pagina's : [1] 2 3

beloubela
02-05-2003, 15:23

Salaam wa aleikum, Ik keek ff rond tussen al deze topic's en het viel mij echt op dat elke topic met als onderwerp seks! heel erg negatief werd opgenomen. Meeste luitjes die reageerden die hadden allemaal wel iets negatiefs te zeggen, en vonden dat de plaatser/ "ster zich moest schamen. Terwijl het eigenlijk wel een hele normale onderwerp is. Nu is mijn vraag...waarom is het zo een taboe om over het onderwerp seks te praten, als je er niet eens met je landgenoten over kunt praten (die begrijpen elkaar meestal goed, aangezien ze ook meestal hetzelfde geloof hebben) met wie kun je er dan wel over praten. Ik hoop dat hier optimaal op gereageert word....maakt niet uit of het nou een negatief reactie is of juist een positief reactie. Ma3a salama beloubela

Bario_Woman
02-05-2003, 15:30
Ik weet ook niet waarom er zo heftig op gereageerd wordt :huil: Als ik zin heb om er wat over neer te zetten dan doe ik dat gewoon, ongeacht wat anderen van me zullen vinden. GrandCherokee :zwaai:

beloubela
02-05-2003, 15:36
Jah idd....maar ik denk dat je er wel over moet kunnen praten! Ik bedoel je kunt te ver gaan, maar over de basis onderwerpen vind ik tenminste wel dat over gepraat moet kunnen worden Ma3a salama beloubela

beloubela
02-05-2003, 15:38
Sexverslaafde mag je niet over seks praten..? Waarom dan niet, ik weet nu al dat je dat zo flauw en dom bedoeld! Waarom is dan weer mijn vraag...waarom als iets over seks gaat kunnen marokanen niet meer normaal doen....kunnen ze dan niet meer helder nadenken wella? Sexverslaafde misschien kun jij ons hier alvst een antwoord op geven. Mzzl

RealCasawia
02-05-2003, 15:48

Ey als alles maar redelijk blijft dan heb ik er geen moeite mee mensen doen hun best maar !! Maar sommige topics die hier worden geopend die zijn daadwerkelijk schandalig en niet meer over te discussieren ewa ja zo zie ik het.... I'm out...

Fessie
02-05-2003, 15:49
zou het ook niet kunnen zijn dat internet juist die verandering in gang heeft gezet voor meiden om vrijer over sex te praten? (trouwens, voor jongens net zo goed). Internet helpt natuurlijk om mensen die dingen te laten zeggen (lees: schrijven) die zij normaliter niet altijd anders kunnen verwoorden in een "normaal" gesprek omdat het inderdaad een taboe is. Internet draagt denk ik toch zeker een bijdrage hieraan. Of geloven van jullie van niet?

RealCasawia
02-05-2003, 15:52
Origineel gepost door Fessie zou het ook niet kunnen zijn dat internet juist die verandering in gang heeft gezet voor meiden om vrijer over sex te praten? (trouwens, voor jongens net zo goed). Internet helpt natuurlijk om mensen die dingen te laten zeggen (lees: schrijven) die zij normaliter niet altijd anders kunnen verwoorden in een "normaal" gesprek omdat het inderdaad een taboe is. Internet draagt denk ik toch zeker een bijdrage hieraan. Of geloven van jullie van niet? Ja daar heb je cker gelijk in.... Internet wordt meestal gebruikt als dekmantel en een plek waar je alles kan zeggen wat er in je hoofd omgaat of juist schijnheilig gaan voor doen alsof je heilig bent !!

beloubela
02-05-2003, 15:55
Oke ik heb nu eens gelezen wat jullie reacties zijn, begrijp me niet verkeerd ik weet zelf ook wel dat het een taboe is of was om over seks te praten....waarschijnlijk heeft Fessie ook gewoon gelijk als hij zegt dat internet een bijdrage heeft geleverd aan het feit dat er nu wat meer over word gesproken maar dan alleen via het net. Maar dan vraag ik me af...is dit juist iets positiefs of juist iets negatiefs? Ik zelf denk zelf ook dat sommige topic's gewoon te ver gaan! Maar er zijn ook topics die gewoon (normaal) fatsoenlijk zijn...maar die worden ook meestal zo negatief benaderd ma3a salama beloubela

beloubela
02-05-2003, 16:15
Sexverslaafde zegt: ja ik moet helaas even iets doen nu..ik spreek je later wel beslama ________________________________________ Wat houdt die ja in? Ik kan je niet echt meer volgen! Als je het niet een al te grote moeite vindt zou je dat dan een keertje kunnen duidelijk maken. Beslamma beloubela

Dida
02-05-2003, 16:26
:haha: Je kunt wel over seks praten,maar wel met respect en normaal ...niet vies ranzig en totaal niet serieus er over praten vind ik gewoon niet kunnen ..

beloubela
02-05-2003, 16:28
Rachida, hoe bedoel je totaal niet serieus erover praten? Kun je dat nog toelichten! Ligt dat aan de mensen dat je er niet serieus over kan praten....of aan het onderwerp. Laat vooral hier je mening achter, ma3a salama

Dida
02-05-2003, 16:32
Origineel gepost door beloubela Rachida, hoe bedoel je totaal niet serieus erover praten? Kun je dat nog toelichten! Ligt dat aan de mensen dat je er niet serieus over kan praten....of aan het onderwerp. Laat vooral hier je mening achter, ma3a salama Nou wat ik ermee bedoel,is dat je best wel over Seks kunt praten maar met wederzijdse respect voor elkaar. Niet het elkaar uit lokken om vies te gaan praten ..Als Moslim meisje moet je toch wel Bescheiden blijven,en men moet niet in al teveel details gaan als het om Seks gaat ..maar dat is wat ikvind natuurlijk.

beloubela
02-05-2003, 17:35
Dank je Liyahs_ babygirl...voor de reactie. Miss_megrabia...ik heb het niet over het feit of iemand wel of niet over seks mag praten, en ik bedoel al helemaal niet dat je over je seks ervaringen moet vertellen (in alle geuren en kleuren) dat vind ik namelijk ook niet kunnen Ik heb het over gewoon het onderwerp seks! Dus niet alle dingen die stelletjes metelkaar doen in hun kamer!!! ma3a salama

italiaanse
02-05-2003, 17:41
Ja dat viel mij nou ook al op, terwijl seks bij het leven hoort en heel lekker kan zijn :rolleyes: . Mensen doen alsof het niet netjes is of vies of iets afgrijselijks...... :confused:

beloubela
02-05-2003, 17:52

Italiaanse bedankt voor de reactie... Een goede vriend van mij zegt net iets dat eigenlijk wel klopt. Denk er maar eens over na!!! Hij zei: Als het praten over seks al zo een grote taboe is, wat gebeurt er als iedereen ook besluit dat seks eigenlijk helemaal een taboe is? En voor diegenen die seks een hele taboe vinden, vinden jullie het dan ook een taboe dat jullie op aarde zijn gekomen want ik wil niet raar doen offzo maar er is daar wel s.e.k.s. voor nodig geweest Laat ,me maar weten wat jullie daarover denken. M3 salama

Pagina's : [1] 2 3