Bekijk originele versie : Hirsi heeft de moslims weer al eens beledigd
tiyaah22
31-01-2006, 21:02
Beste moslimbroeders en zusters
Ik heb gehoord dat jullie een moslim politica hebben die opkomt voor de onderdrukte moslim .Ik vraag mij af waarom ze haar moslim noemt . Moslim zijn ben je niet zo maar , je moet bewijzen dat je moslim bent .Wij moeten ons aanpassen aan de islam en de islam niet aan ons . Ik vraag mij af wie er op haar gestemd heeft .Wat verstaat Hirsi ali onder onderdrukt ,ikzal jullie zeggen wie ondedrukt is en wat onderdrukking is .Wij de echte moslims zijn onderdrukt wij mogen mogen onze eigen taal niet op staat spreken ,wij moeten onze kledij aanpassen aan hun levensstijl , onze imams moeten ons vertellen wat de westerlingen zeggen anders worden ze uitgewezen ,de moslim vrouwen krijgen geen werk omwille van hun hoofddoek . Aan wie hebben wij dit te danken aan Hirsi ali , is dit opkomen voor de onderdrukte moslim ,ik denk het niet .Ze wil haar eigen gecreerde godsdienst aan ons opleggen en wij moeten dat zo maar slikken .Ik vraag mij af wanneer jullie haar het zwijgen gaan opleggen .De moslim bevolking in nederland kan demonstreren en haar vragen te zwijgen .Dat wij geen behoefte hebben aan haar en haar praatjes . Ik hoop dat ze goed mag branden in de hel .
Ik heb hier alsvast iets van haar ze heeft gezegd dat de koran niet het woord is van god maar van de mensen zelf
http://www.zoomin.tv/videoplayer/index.cfm?id=202667&mode=normal&pid=vumnwsblad&quality=2&ftvplayer=yes&div=div1
wrattenzwijntje
31-01-2006, 21:14
.Ik vraag mij af wanneer jullie haar het zwijgen gaan opleggen .De moslim bevolking in nederland kan demonstreren en haar vragen te zwijgen .Dat wij geen behoefte hebben aan haar en haar praatjes . Ik hoop dat ze goed mag branden in de hel .
http://www.zoomin.tv/videoplayer/index.cfm?id=202667&mode=normal&pid=vumnwsblad&quality=2&ftvplayer=yes&div=div1
ze heeft weer schitterend gesproken, vooral dat stuk over dat de Islam nog geen verlichting hebben gehad. FF bellen met Philips Eindhoven en het is zo geregeld:goedzo:
datisgeenstijl
31-01-2006, 21:39
Ik heb gehoord dat jullie een moslim politica hebben die opkomt voor de onderdrukte moslim .Ik vraag mij af waarom ze haar moslim noemt . Moslim zijn ben je niet zo maar , je moet bewijzen dat je moslim bent .Wij moeten ons aanpassen aan de islam en de islam niet aan ons . Ik vraag mij af wie er op haar gestemd heeft .Wat verstaat Hirsi ali onder onderdrukt ,ikzal jullie zeggen wie ondedrukt is en wat onderdrukking is .Wij de echte moslims zijn onderdrukt wij mogen mogen onze eigen taal niet op staat spreken ,wij moeten onze kledij aanpassen aan hun levensstijl , onze imams moeten ons vertellen wat de westerlingen zeggen anders worden ze uitgewezen ,de moslim vrouwen krijgen geen werk omwille van hun hoofddoek . Aan wie hebben wij dit te danken aan Hirsi ali , is dit opkomen voor de onderdrukte moslim ,ik denk het niet .Ze wil haar eigen gecreerde godsdienst aan ons opleggen en wij moeten dat zo maar slikken .Ik vraag mij af wanneer jullie haar het zwijgen gaan opleggen .De moslim bevolking in nederland kan demonstreren en haar vragen te zwijgen .Dat wij geen behoefte hebben aan haar en haar praatjes . Ik hoop dat ze goed mag branden in de hel .
Ik heb hier alsvast iets van haar ze heeft gezegd dat de koran niet het woord is van god maar van de mensen zelf
een "pure" moslima mag niet zomaar alle werk doen.
En een hoofdoek kan dan wel op "proef" zijn
het betekend wel dat die moslima aan het streven is om een "pure" moslima te worden.
Elk moment kan zij weigeren bepaalde werkzaamheden die zij voordien WEL deed te weigeren
en wat heb je aan zulke werknemers, die kunnen beter werken bij moslims zelf.
punt twee is dat MENSEN bepalen hoe de koran geinterpreteerd moet worden
Moslim geleerden noemen die zichzelf
en onderling hebben ze talloze ruzies, de ene nog geker dan de andere.
in sommige landen besnijden ze vrouwen op gruwelijke manier en die doen dat zeggen ze zelf uit naam van de islam.
Hun islam geleerden hebben dat zo bepaald.
MAAR HET ZIJN ALLEMAAL MENSEN
ook een "geleerde" heeft ook niet de absolute waarheid
Viva_Islam
31-01-2006, 21:51
Hirsi ali heeft zwaaaaaaaar aandacht tekort..!!
Is het ook niet aan de moslim dat jezus gezegd heeft zegent wie u vervloeken :confused: Een moslim hoeft zich niet te bewijzen maar acht dat vaak zelf noodzakelijk door tegenstrijdigheden te creeren.
De mensen die er op haar gestemd hebben en dadelijk ook zo doen tijdens de verkiezingen zijn de mensen die door de "vredelievende" moslim angst aangejaagd hebben gekregen en daardoor niet openlijk meer durven te speken. Dat hebben ze toch goed voor elkaar gekregen, probleem is echter dat men nu de grip kwijt is omdat angst deze afkeer niet zal stoppen maar doet groeien...
Ik ken veel mensen die vreselijke dingen doen en lees het ook vaak hier op het forum dat iemand erge zaken uithaald en toch als moslim naar gene zijde gaat.. Wat is in jou beleving dan een echte moslim?!?
De eigen taal spreken in een land waar de meerderheid het simpele Nederlands spreekt (Nederlands-Nederlandse taal) is niet teveel gevraagd, zoals iemand al aangaf voorkom je daar al een grote taalachterstand mee en dus door Nederlands als voertaal te nemen bereid je iemand voor op de maatschappij, dat zijn we allemaal die in Nederland leven ;)
Deze levenstijl is al eeuwen oud, dat hoeven we na een 30 jaar toch ineens niet te veranderen?!? of moeten de 15 miljoen Nederlanders zich maar aanpassen aan de mensen die hier zijn gekomen/blijven hangen of geboren in Nederland...
Men wordt uitgewezen als blijkt dat ze haat zaaien, maar daar moet je blij om zijn omdat iemand die haat zaait in plaats van liefde niet echt de islam predikt.. toch, verdraagzaamheid, liefde, geen dwang etc..
Molsim vrouwen kunnen best werk krjgen ook met hoofddoek, nu moet ik bekennen dat het niet altijd overal zo gemakkelijk gaat. Ik ben dan ook van mening dat je daar een goed punt hebt als je zou stellen dat dit nog in ontwikkeling is.
Tja, het zwijgen opleggen.. hier in Nederland mag men openlijk praten, de kans is groot dat je vader of opa misschien ook wel hier is gebleven om die reden omdat dat waarschijnlijk in land van geboorte niet mocht. Vaak mag dat nog steeds niet in dat soort landen.
Opnieuw, is het voor een moslim om iemand te verwensen of om daarin tegen te zegenen of te bidden dat een god haar inzicht zal geven. Misschien heeft ze dat juist gekregen en is dat de reden dat ze op deze manier haar werk doet.
Blijkbaar heeft ze vreselijk veel aanhangers, anders was ze niet gekomen waar ze nu is.
Maar wat me vreselijk stoort in jou verhaal is dat dus om een handjevol moslim.. nou ja laten we eens stellen 1 miljoen zoals men graag mag opscheppen... Nou dat om die minderheid dus 15 miljoen mensen maar anders moeten gaan doen, praten, denken eigenlijk hun hele leven aan moeten passen en hun cultuur opzij zetten en als het even kan alles moeten inleveren omdat een moslim vindt dat dat maar zou moeten..
Het is een democratie waarin we leven, geen dictatuur of autonomie in die strekking...
edit:
Ow ja, ik ben niet religieus maar wens jou echt het allerbeste en mooiste in dit leven en een volgende als die er mag zijn ;) niet omdat een god dat tegen mij zegt maar omdat je mens bent, uniek en aanwezig!!
Hoe groot mijn kritiek ook is op AHA;
Vooralsnog zijn er genoeg mensen die haar beweringen ondersteunen door zich als debielen te gedragen.
hertenreet
31-01-2006, 22:29
ze heeft weer schitterend gesproken, vooral dat stuk over dat de Islam nog geen verlichting hebben gehad. FF bellen met Philips Eindhoven en het is zo geregeld:goedzo:
Ik vind ze geweldig.,...Laat zich niet de mond snoeren door een stelletje religieuze gestoorden. en zo hoort het.....
geweldig mens die hishi ali...
vele schelden maar op haar en vragen zich geen enkele keer afwaarom ze gevlucht is voor haar familie....ben je dan hypocriet?
rijmaran
31-01-2006, 22:33
Hirsi ali heeft zwaaaaaaaar aandacht tekort..!!
Daarom geven ze haar hier volop de aandacht die ze nodig heeft.
Dank u wel leden van Marokko.nl.:D
FAT-TIME
31-01-2006, 22:34
.......................
Wij de echte moslims zijn onderdrukt wij mogen mogen onze eigen taal niet op staat spreken..................
................Ik heb hier alsvast iets van haar ze heeft gezegd dat de koran niet het woord is van god maar van de mensen zelf.....................
Wat is de moslimtaal????
En wat die koran betreft, daarin heeft zij gelijk hoor, daar is geen god aan te pas gekomen.
Immanuel
31-01-2006, 22:49
Ik heb gehoord dat jullie een moslim politica hebben die opkomt voor de onderdrukte moslim .Ik vraag mij af waarom ze haar moslim noemt . Moslim zijn ben je niet zo maar , je moet bewijzen dat je moslim bent .[knip]
Hallo tiyaah22,
Met de aangehaalde tekst bewijs je dat je niet echt bent geïnformeerd. Mw Hirsi Ali is geen moslim politica. Ze heeft de islam de rug toegekeerd en is atheïste.
Immanuel
FAT-TIME
31-01-2006, 23:16
En nog bedankt voor de link naar dat filmpje. :goedzo:
om op, we gaan massaal Nederlandse producten boycotten, We gaan bommeldingen plegen, Fatwa's uitroepen en haar meer met de dood bedreigen. We gaan verontschuldingen eisen, etc. etc.
losers...
rijmaran
31-01-2006, 23:44
ja wollah illa, ben ook van belgie, maar kruik haar al van hier. Khaat die alien
Tja, het aantal hatende moslims blijft gestaag aangroeien.
karim101
31-01-2006, 23:46
Wat is de moslimtaal????
En wat die koran betreft, daarin heeft zij gelijk hoor, daar is geen god aan te pas gekomen.in welke geloof geloof je dan.en jij beweert dat de koran niet het god woord is heb je bewijzen meschien .
karim101
31-01-2006, 23:51
hirsi ali wil gewoon aandacht krijgen .met haar lelijke gezicht krijgs ze anders toch geen aandacht .zo een bitch bah altijd als ik haar op tv zie krijg ik de neiging op te kotsen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.