Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kan iemand mij helpen pleaseeee!

lellasanaa87
30-01-2006, 19:01

hoi dames ik heb aanstaande zaterdag een bruiloft van een nicht van mij. en nu heb ik een probleem! ik weet mijn god niet wat ik moet dragen omdat al mijn jurken die in mijn kast liggen al heb gedragen dus ze hebben die allemaal al gezien snap je en ik wou graag een jurk huren alleen hier in amsterdam kon ik niets leuks vinden om te huren of te kopen:confused: kunnen jullie mij misschien helpen?:confused: misschien dat jullie wat te huur of te koop hebben:) alvast bedankt voor jullie moeite en hulp knuffels:)

MaiSarah
30-01-2006, 19:35
hoi dames ik heb aanstaande zaterdag een bruiloft van een nicht van mij. en nu heb ik een probleem! ik weet mijn god niet wat ik moet dragen omdat al mijn jurken die in mijn kast liggen al heb gedragen dus ze hebben die allemaal al gezien snap je en ik wou graag een jurk huren alleen hier in amsterdam kon ik niets leuks vinden om te huren of te kopen:confused: kunnen jullie mij misschien helpen?:confused: misschien dat jullie wat te huur of te koop hebben:) alvast bedankt voor jullie moeite en hulp knuffels:) Kijk op onze site www.maisarah.nl We verhuren ook takchiat

aminatamazight
30-01-2006, 20:14
hoi dames ik heb aanstaande zaterdag een bruiloft van een nicht van mij. en nu heb ik een probleem! ik weet mijn god niet wat ik moet dragen omdat al mijn jurken die in mijn kast liggen al heb gedragen dus ze hebben die allemaal al gezien snap je en ik wou graag een jurk huren alleen hier in amsterdam kon ik niets leuks vinden om te huren of te kopen:confused: kunnen jullie mij misschien helpen?:confused: misschien dat jullie wat te huur of te koop hebben:) alvast bedankt voor jullie moeite en hulp knuffels:) hoi deze jurken heb ik te koop; http://img203.imageshack.us/img203/2060/bedankjeseneenmandje0465aa.th.jpg http://img465.imageshack.us/img465/6400/bedankjeseneenmandje0403qe.th.jpg je krijgt een stola of boerojasje erbij

lellasanaa87
30-01-2006, 20:18
wel leuk alleen heb echt marokaanse jurken nodig

liefmeisje1984
02-02-2006, 00:11

ik heb wel een jurk voor je ligt er aan wat voor maatje je hebt stuur me maar een mailtje hij is heel mooi pas gekocht. ik hoor van je

Naoualou
02-02-2006, 00:32
Dag meid Ik heb echt een schitterende tekschitta voor je te huur/koop!! Ik weet zeker dat als je ''m ziet dat je denkt wauw!!! Het is echt niet zo'n jurk die hier vaak te koop wordt geboden voor 100 euro... Paars met knalroze en de mouwen en onderkant v/d jurk zijn bedrukt met tarz! Ik weet alleen niet of je 't er voor over hebt om richting het oosten te reizen??? Ik hoor van je..liefs moi