Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Examenstress....

Kimaatje
02-05-2003, 12:02

Wat te doen daartegen...? Ik ben de laatste tijd een beetje erg prikkelbaar....( snauw bijna iedereen af.. :rolleyes: ) En dan nog mijn ouders..die de hele tijd vragen of ik niet eens met leren moet beginnen.. :confused: Adem in adem uit... :rolleyes:

Kimaatje
02-05-2003, 12:06
Origineel gepost door mokaltum alleen als ik eraan denk....en dat probeer ik zo min mogelijk te doen...:D ik zit hier ze3ma ook met me boeken...maar ja...die marokko.nl toch :hammer: Hahah jah man crisis...pfff als ik er al aan denk....ik voel de zweetdruppeltjes al.. :eek:

EMIEN
02-05-2003, 12:22
Kheb een planning gemaakt...:) Mn ouders zitten ook de hele tijd te sjeuren..:kwaad: Ze weet dat ik pauze neem en dan nog:...ey waarom ga je internetten? Ish mijn pauze ...:ego: :D...maar ik kvoel nog geen stress...gewoon rustig ewrken is et beste..:)

DonnaBella
02-05-2003, 12:22
wallah ik ook al die examen komt steeds dichterbij en ik moet nog zoveeeel leren

ClaudioLopez
02-05-2003, 12:46

gelukkig kende ik marokko.nl nog niet in mijn examentijd.....ik heb echt medelijden met jullie :(

beloubela
02-05-2003, 12:51
Jah man....weet wat voor een verslavende werking dit kan hebben... Ik moet ook leren, maar goed....hoe doe je dat? Ik weet echt niet wat er aan de hand is, wallah illa geen zin om te leren, en das kei slecht man.

C_warrior
02-05-2003, 12:57
Geniet nog ff van je vakantie :D Dan daarna lekker er tegen aan

Chaimae
02-05-2003, 12:58
Ik moet ook nog beginnen, ik vertel iedereen dat ik een planning heb. Ze3ma :D En als ik thuis wat moet doen dan zeg ik dat ik aan het leren ben, terwijl ik gewoon zit te niksen. :D Ik vind het vreselijk als ik aan zakken denk. :(

MoCrOcHiCa
02-05-2003, 13:06
als ik een afstandbediening had om het geluid dat mijn ouders produceren uit te zetten dan had ik die allang gebruikt, oeffff die mensen maken me gek, ga leren dit en ga leren dat, laat me tog :D, ik moet eigenlijk wel beginnen maar jah :rolleyes: heb zoveel aan mijn hoofd :D ehum

bie
02-05-2003, 13:55
Je kan een seen homeopatisch middel proberen wat je rustiger maakt. Het heet valeriaan en je moet er ongeveer 2 weken van te voren mee beginnen. Je kunt het gewoon zonder recept halen, omdat het geen geneesmiddel is. succes!

Kimaatje
02-05-2003, 14:29
Origineel gepost door EMIEN Kheb een planning gemaakt...:) Mn ouders zitten ook de hele tijd te sjeuren..:kwaad: Ze weet dat ik pauze neem en dan nog:...ey waarom ga je internetten? Ish mijn pauze ...:ego: :D...maar ik kvoel nog geen stress...gewoon rustig ewrken is et beste..:) Ik moet nog beginnen.... :rolleyes:

Kimaatje
02-05-2003, 14:30
Origineel gepost door chabab Geniet nog ff van je vakantie :D Dan daarna lekker er tegen aan Hahah hoe wil je genieten als je 24/7 je ouder hoort zeuren... :eek:

Kimaatje
02-05-2003, 14:31
Origineel gepost door bie Je kan een seen homeopatisch middel proberen wat je rustiger maakt. Het heet valeriaan en je moet er ongeveer 2 weken van te voren mee beginnen. Je kunt het gewoon zonder recept halen, omdat het geen geneesmiddel is. succes! Hmmzz....k zal het overwegen.. :D