Bekijk originele versie : Betrapt!!!!!!!!
Dag iedereen
Wat zouden jullie doen, als je jou man/vrouw of vriend/vriendin zou betrappen met vreemd gaan?
BV: je gaat naar de stad en ziet je vriend/man met een ander vrouw of andersom wat zouden jullie in dat geval doen?
op hem/haar afstappen of gewoon laten gaan.
daaggggggggggggggggggggggggggg.
soussiasaida
17-05-2002, 13:51
Nou in de stad......dat kan ook gewoon een collega of vriendin zijn toch?
Maar zouden ze hand in hand lopen?? oeeeeeee dan is hij de @@@!!!! Ik zou niet als een viswijf gaan schreeuwen daarzo maar een verklaring is uiteraard wel vereist...........
Mocht hij wat met dat grietje hebben.......dan ga ik het hem niet vergeven, mijn vertrouwen zijn dan in hem weg.....en zullen dan ook weer niet makkelijk terugkeren.
Want hoe je het went of keert, je zult er toch altijd aan blijven denken.......Iedere keer als hij naar buiten gaat, zul je hem wantrouwen....
dus dan blijft er maar een ding over........Hij kan oprotttttttttten!!
bent_elmargheb
17-05-2002, 13:53
gewoon eerst weten wat er tussen die twee is , en als het iets ie, een relatie , dan kan ie zijn kleren meteen ophalen en verdwijnen
Ik zou zijn *** eraf hakken.....nee hoor....ik weet eigenlijk niet wat ik in zo'n situatie zou doen....ik weet wel 1 ding, ik pak wel mijn koffers.
yasmina.
17-05-2002, 16:56
allah jester zullen we maar zeggen...
maar wat ik zou doen:
Ik ga naar ze toe... stop even zodat ik ZEKER weet dat ie me gezien heeft.
Dan loop ik verder.
Ga geen heisa maken, zeg geen woord, niets....
ga naar huis... en ALS ie thuiskomt (want hij weet dat ie dan dus niet meer aan hoeft te kloppen bij mij)... dus ALS ie thuiskomt dan is het "uitvechten": wie pakt zijn koffer(s) in.
MAar goed, we zullen allahjester zeggen...
hopelijk zal dit NOOOOOOOOOOOOOOOOIT gebeuren!
Yasmina*
Selmaatje
17-05-2002, 17:06
Waaaaaaa paraaaaaa ...en dan heb ik het over als ik zeker weet als hij op dat moment ECHT VREEMD gaat dan he, wilieeee ik loop heeel sneaky langs hem met een dangerousssssss blik in mn oogje en zo een knik van Wacht maar af jij.....Ik ga naar huis pak zn spullen in, en steek die in fik, verder al zijn dingen maak ik Kapoeeet...En wacht ik hem op.......met een messss.....hihihihi :duivel:...Nee ik zou para worden want dat is echt iets waar ik een f*ckin hekel aan heb >belazerd worden achter mn rugg..Maaaaar ik zou niet meteen dom doen als ik hem met een vrouw zag in de stad, zo ben ik niet, hij kan ook gewone vrouwelijke kennissen hebben toggggg...?
Ciaaaaaaaokes
igzeneej
17-05-2002, 17:58
Mezlf in controle houden is op dat moment heel moeilijk !!!!!!!!
MissBlaBla
17-05-2002, 18:40
Heel vreemd, maar ik denk....
Ik zou wel zeker willen weten dat hij het is, en ik wil ook zeker weten dat hij me gezien heeft. Dus ik loop er naartoe en kijk hem gewoon aan. Ik zeg geen woord. Dan loop ik weg en barst in tranen uit. Ik wil geen enkel woord meer aan hem vuil maken. Het is dan ook definitief over. Ik wil hem nooit meer zien.
BlaBla
lelalaila
17-05-2002, 19:58
kijk hem met een smerige dodelijke blik aan!!! en maak dat ik eerder thuis ben dan hem!!! steek zijn kleren in een vuilniszak en hijs het via de raam naar beneden!!!! hij komt dus het huis niet meer in!!!!!!!!!!!!!
HeyHey
Ja je weet natuurlijk niet wat ze van elkaar zijn hé...
't Kan familie zijn, vrienden of collega's, ik zou er gewoon naar toe gaan, en gewoon normaal doen.
En me express voorstellen, en intresse stellen aan diegene
gna gna gna :D
Groetjes Leo :zwaai:
Hai
Een uur nog wel ??????
Das wel erg lang
Als mijn partner vreemd zou gaan, nou dan pleur ik persoonlijk alle spullen naar buiten. hahaha echt waar
Een uur is voor mij veeeeeel te lang, 5 minuten, langer niet
Hahaa
Groetjes Leo
wat ik zou zeggen als die vreemd zou gaan.....hmmmmm......
bye bye beslemma eliek......wallah ma'an....en verder weten jullie het wel he..... :zwaai:
tha_lady
17-05-2002, 23:32
Origineel gepost door Lila
Ik zou zijn *** eraf hakken.....nee hoor....ik weet eigenlijk niet wat ik in zo'n situatie zou doen....ik weet wel 1 ding, ik pak wel mijn koffers.
waarom ga jij weg???
hij is toch de gene die is vreemd gegaan. en nee ook niet zijn koffers pakken alles in de fik steken ofzo deel het uit aan zwevers en hem niet meer binnen later ofzo zo zou ik het doen
laterZ :blauwkus:
zinalady
18-05-2002, 21:40
jahhhh wat hij kan ik ook :D ..... ten eerste waarschijnlijk weet die chik waarmee die vreemdgaat natuurlijk niet dat ie nog een relatie met mij heeft dussss plan 1 is ff daar tussen stoken want hey he was my man en nu niet dus ik gun hem niks meer........ dus doe nog heel lief en aardig net of ik van niks weet en dan... hoppa zorg ik dat die chik hem dumpt en dan jah ohhhh schatje......LIEVERD TUURLIJK HOU IK ZOVEEL VAN JE dat ondanks je vreemdging ik toch bij je blijf dusss die loser zal dan denken ohhhh oke hier ben ik makkelijk van af gekomen..maar mistersmartguy heeft de spelregels van het spelletje wat die zelf heeft verzonnen toch niet echt onder de knie want COMES AROUND GOES AROUND TOCH!!!! dus plan 2 word vreemdgaan haha en of ik dan ook echt vreemdzou gaan maakt niet uit zolang hij het maar denkt....ik zal er persoonlijk voor zorgen dat ie mij met een andere man gaat zien en ik zal hem er voor zorgen dat ie zkerrrr spijt gaat krijgen van zijn vreemdgaan daad!!!!! haha en uiteindelijk plan 3 isss dumpen...... I'M GONNA KICK HISSS ASSSS!!!!!! gna gna gna.. :D
jah als mijn man ooit vreemd zou gaan nou dan gaat ie het merken ook!!!!
hahah nou of ik al die moeite zou nemen weet ik niet...want waarschijnlijk zou mijn hart gebruiken zijn op dat moment dus of ik daar echt toe in staat zou zijn is nog maar de vraag...... maar 1 ding is zker ik dump hem zker want zo iemand heeft dan ook maar geen enkel respect voor mij....en aan zijn liefde voor mij scheelt ook heel wat!!! en ik las net van iemand die zei hij mag alles met een vrouw doen zolang die maar niet met haar slaapt..... nou voor mij is een zoen al tever..... bij gaat een relatie om liefde en grenzen....en als die vreemdzou gaan dan heeft ie zijn grens al veels te ver genomen!!!!!
beslama xxxxxjes
Één ding is zeker, mannen gaan vaker/sneller vreemd dan vrouwen
Beslama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.