Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aantal abortussen bij allochtonen neemt toe!!!!

Pagina's : [1] 2 3

LZN
02-05-2003, 11:48

AMSTERDAM - Allochtonen hebben een groot aandeel in het groeiend aantal abortussen in Nederland. Van alle abortussen in Nederland wordt 60 procent door allochtonen ondergaan. Bij de begeleiding rond ongewenste zwangerschappen bij minderjarigen zou daarom meer aandacht voor de culturele aspecten nuttig zijn. Dit zegt E.V. van Hall, voorzitter van de abortuskliniekenkoepel StiSAN vrijdag in Trouw. IK SCHAAM ME DOOD ALS MEISJE ZIJNDE!! VINDEN JULLIE HET GEK DAT DE JONGENS DE MEIDEN NIET MEER VERTROUWEN??? HET IS SCHANDALIG!! IK BEN ECHT GESCHROKKEN!!.

Bazba
02-05-2003, 11:51
Wat bedoel je precies? Waarom zouden jongens de meiden nu ineens niet meer moeten vertrouwen? Het lijkt me bovendien niet alleen een zaak voor de meiden...

an3sdej
02-05-2003, 11:52
........IK SCHAAM ME DOOD ALS MEISJE ZIJNDE!! VINDEN JULLIE HET GEK DAT DE JONGENS DE MEIDEN NIET MEER VERTROUWEN??? HET IS SCHANDALIG!! IK BEN ECHT GESCHROKKEN!!........ Zou ik niet doen, de jongens zijn EVEN schuldig. Misschien moet er wat meer open over seksualiteit gesproken gaan worden in allochtone (islamitische) kring, zoals in westerse kringen!! Voorlichting dus!!!

Bazba
02-05-2003, 12:06
Ik ben het met je eens dat het hoge aantal én het feit dat het blijkbaar speciaal de allochtonen treft iets is om je zorgen over te maken. Ik vraag me alleen af of het veel helpt om te schreeuwen dat het schandalig is en dat ze hun benen maar bij elkaar moeten houden. Ongewenst zwanger zijn lijkt me geen pretje en is volgens mij alleen te bestrijden met goede voorlichting én goede opvoeding. Onwetendheid is volgens mij een van de belangrijkste oorzaken van dit probleem.

an3sdej
02-05-2003, 12:08

.....Natuurlijk spelen de klootzakken (mannen) een hele grote rol daarin, maar de meiden stemmen in!!! tegenwoordig gebeuren er echt dingen die niet normaal zijn!! waar zijn onze NORMEN en WAARDEN!!! En hoe zit het met onze GELOOF!!!........ Weet jij wel hoeveel druk sommige jongens op die "domme meiden" kunnen zetten? En ik ben verpleegkundige, ook gewerkt in algemene ziekenhuizen, en ik heb WEL Marokkaanse getrouwde vrouwen meegamaakt die abortus lieten plegen hoor!!!

an3sdej
02-05-2003, 12:12
........Asjeblieft zeg!! Hou die nederlandse meningen maar voor je,....... HUH?????????? Jij bent toch OOK Nederlandse?????? Wat is een Nederlandse mening????

Bazba
02-05-2003, 12:16
Origineel gepost door Khallisa Asjeblieft zeg!! Hou die nederlandse meningen maar voor je, "ja allochtonen zijn niet goed opgeleid en ontwetend etc"!! Bullshit meid!! Onwetend, maar weten wel waar ze naar toe moeten gaan als ze een abortus moeten plegen!! Kom op!! Wat stel jij voor dan? Verbieden van abortus? Straffen van die meiden die het overkomt? Zeggen dat mijn mening nergens op slaat is wel erg makkelijk.

Bazba
02-05-2003, 12:28
Origineel gepost door Khallisa Wat ik voor stel is he volgende: Vertrouw de jongens niet!! Vindt hij je leuk en geweldig en wil hij je leren kennen, kan het ook anders!! Hoewel je nooit iemand goed kan leren kennen. Vind hij je super? Geef hem je adres, kan hij met zijn ouders komen! Wil hij je leren kennen? Geef hem je mobiele nummer!! Kijk ik ben zelf ook een marokkaanse meisje, natuurlijk zegt ik het allemaal heel zwart wit, maar het ligt ook echt aan ons!! Ben ik helemaal met je eens, meid! Dat is ook precies wat ik bedoel met goede opvoeding.

hhtWillem
02-05-2003, 12:36
Origineel gepost door Khallisa Asjeblieft zeg!! Hou die nederlandse meningen maar voor je, "ja allochtonen zijn niet goed opgeleid en ontwetend etc"!! Bullshit meid!! Onwetend, maar weten wel waar ze naar toe moeten gaan als ze een abortus moeten plegen!! Kom op!! Ik heb nergens gelezen dat het aan de opleiding ligt en of uit ontwetendheid. Wel dat er voorlichting moet komen en dat lijkt me ook geen slechte zaak. Ik begrijp dat vanuit het geloof zoiets niet mogelijk zou moeten zijn maar wanneer zien jullie nou eens in dat een "geloof" niet kunt opleggen! Daarom heet het ook geloof...wat JIJ gelooft, gelooft een ander niet of gelooft op een andere manier. Dus je kop in het zand steken en alleen zeggen " het mag niet van het " geloof" is te kort door de bocht. Die jonge meiden (en ook knullen) zien toch wat er om hun heen gebeurt en willen daar ook deel van uit maken. Thuis moeten ze vervolgens weer in het keurslijf, in de pas meelopen, maar zodra ze weer buiten zijn leven ze anders. Zolang ongewenst zwanger zijn niet bespreekbaar is zullen het aantal abortussen onder allochtonen alleen maar verder oplopen. Dat is ook onder de autochtone bevolking zo geweest, 25 jaar geleden deden wij ook alsof het "ons" niet kon gebeuren want in de bijbel staat ook, geen sex voor het huwelijk terwijl er een golf van ongewenste zwangerschappen was. Tot het bespreekbaar werd en abortus uit het wetboek van strafrecht werd gehaald. Toen was het onderwerp bespreekbaar en zag je het aantal ongewenste zwangerschappen dalen met meer dan "84%!!!"

an3sdej
02-05-2003, 12:59
VOOR ÉÉN KEER BEN IK HET MET JE EENS SOUL!! MAAR MEER SEKSUELE VOORLICHTING MOET ER OOK KOMEN BIJ ALLOCHTONE (ISLAMITISCHE) GEZINNEN

tinghir2001
02-05-2003, 13:13
Origineel gepost door Khallisa Wat ik voor stel is he volgende: Vertrouw de jongens niet!! Vindt hij je leuk en geweldig en wil hij je leren kennen, kan het ook anders!! Hoewel je nooit iemand goed kan leren kennen. Vind hij je super? Geef hem je adres, kan hij met zijn ouders komen! Wil hij je leren kennen? Geef hem je mobiele nummer!! Kijk ik ben zelf ook een marokkaanse meisje, natuurlijk zegt ik het allemaal heel zwart wit, maar het ligt ook echt aan ons!! Ik snap wat je bedoeld ,maar zo gaat het niet ......ik vind het niet gezond dat een meisje al na een heel korte relatie begint over verloven of trouwen !! en ja ....marokaanse meiden hebben denk ook nooit de intentie om sex te hebben ,omdat ze weten dat ze maagd moeten blijven ......maar ja ....stelletjes beginnen met alleen zoenen ,na een tijd ....gaan ze elkaar betasten ,en tot hun eigen vebazing ...eindigen ze met hard core sex :p !! het heeft niet veel met opvoeding te maken het is de leeftijd (hormonen :p ). en ja.......liever heb ik dan dat zon meid de mogelijk heeft om abortus te kunnen plegen, dan dat ze verstoten wordt uit haar famillie en dat ze helemaal geen leven heeft ....ik bedoel het kwaad is dan al geschiedt.

tinghir2001
02-05-2003, 14:46
Origineel gepost door wtc sex mag niet voor het huwelijk volgens de islam maar de meeste arbortesen zijn wel van allochtonen? en die mensen die arbortus hebben laten doen gaan dan wel op AEL stemmen die arbortus verbied? ik ben nu even in de war? ?????????????????????? :D :D :D goed dat je er zelf achterkomt ,dat in de war bent

tinghir2001
02-05-2003, 16:19
Iets bespreekbaar stellen dat onbespreekbaar is !! lijkt me moeilijk ...maar dat is aan de dappere onder ons. de meeste van ons pist niet graag tegen de wind in.

Grietje
02-05-2003, 17:20
De moeder van de Profeet s.a.w. had er verstandig gedaan als ze met een breinaald in haar gleuf had geroerd. Dat zou nou eens een abortus zijn waarover algehele overeenstemming zou heersen.

Amazoullou
02-05-2003, 17:50

Origineel gepost door Grietje De moeder van de Profeet s.a.w. had er verstandig gedaan als ze met een breinaald in haar gleuf had geroerd. Dat zou nou eens een abortus zijn waarover algehele overeenstemming zou heersen. Oooh GRIETJE weer. Van HANS EN GRIETJE. Ze wil blijkbaar dezelfde toer opgaan als MADAME CHICHI. MADAME CHICHI kon het al goed camoufleren. Volgens mij is GRIETJE niet zo handig. Ze begint er notabene zelf over. Wordt je heet GRIETJE van mijn reactie op jouw geniale opmerking ? Het is niet de eerste keer dat je dit soort teksten op deze website zet. Je geilt op gekwetste reacties net als meneer Zeikpista en MADAME CHICHI. MADAME CHICHI kon goed camoufleren dat ze een vitrineslet is maar jij klapt uit de biecht. Je bent om te walgen. Jij zou je om je gore reet moeten bekommeren. Tussen alle wipjes door is het noodzakelijk om die grondig te schrobben want een beschimmelde reet is een gevaar voor de volksgezondheid. Deze raad heb ik al gegeven aan MADAME CHICHI maar zij wist het al. Jij blijkbaar niet. Je bent een bron van besmettelijke ziektes. Jij begint over de moeder van de profeet s.a.w. waar je in de verste verte niet aan kunt tippen. Wil je jezelf , een smerige vitrineslet , gaan vergelijken met een vrouw die meer als 1400 jaar geleden heeft geleefd ? Wat een hoge dunk heb je van jezelf. AMAZOULLOU DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN

Pagina's : [1] 2 3