Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Oke dames die niet naar disco's gaan nu hebben jullie de kans....klik hier

Pagina's : [1] 2

LZN
02-05-2003, 02:39

Ja dames en nu dansen maar :boogie: http://www.lcc.cc/kira/images/licht.gif [/B][/quote].

Lailakhad
02-05-2003, 09:40
ya grajas hahahahaha wallah jammer dat ik dit gisteren niet gezien heb anders was ik in staat om te feesten en me helemaal uit te beesten liefs laila

Lailakhad
02-05-2003, 10:24
Feesten das waar ik zin in heb En ik maar geen tijd voor heb Na alles wat er vandaag gebeurd is Is dit iets wat ik mis Karim zie je me al door die felle lichte heen staan,Dus nu dan eindelijk feesten Samen met jouw Op een podium als wilde beesten Niet aan mijn mama denken die thuis ligt te slapen ,Alles vergeten En doorgaan met chips eten. Door deze topic ga ik heel de avond door. uitgaan Ik ga er nu echt voor. Voor het eerst sinds vele maanden Ga ik er weer voor Feesten als beest Nee das iets te veel van het goede Maar ik zal er voor zorgen dat men weet dat ik ben geweest Mijn stemming is zoals het wezen moet Ik voel me vrolijk, kan wel zeggen super goed Met karim aan mij zij Ben ik vanavond van de partij Hier karim pak mijn hand en dansen bubbling en veel meer. Mijn vader ligt toch thuis te slapen en karim kun je vertrouwen hij is een echte heer. Ik mag gewoon mezelf wezen En er op vertrouwen dat dat goed genoeg is Ik hoef niet mijn hadj vader te vrezen Ik weet weer te genieten En dat was vele maanden een groot gemis Shit saffie strax gaat karim denken dat ik te veel praat, en dat is waarom ik nu deze topic verlaat. Liefs laila

OuJdIa_L
02-05-2003, 10:45
Laila je kan goed rijmen:goedzo:

Lailakhad
02-05-2003, 10:46

hey oujdia l thnx meid man hihihi ennuh je foto ik stond vanochtend al te kijken hij is verandert he, ewa ben je dat een beetje echt? waga beslemma laila

OuJdIa_L
02-05-2003, 10:53
Origineel gepost door Lailakhad hey oujdia l thnx meid man hihihi ennuh je foto ik stond vanochtend al te kijken hij is verandert he, ewa ben je dat een beetje echt? waga beslemma laila me foto, ja dat ben ik echt..Maar ik denk dat ik hem later weg halen. Brengt alleen problemen op, maar jou foto komt me bekend voor.. Ben jij dat ook echt, volgens mij heb ik je ergens gezien..

Lailakhad
02-05-2003, 11:03
Hey wat voor problemen maat , niemand die je foto ziet je bent onherkenbaar hahaha undercover. Nee is leuk niet weghalen is cool, maja als je porblemen mee krijgt kun je het beter weghalen. Is echt leuke foto ( wollah dit zeg ik niet om je te versieren. liefs laila

ZinaDjelMama
02-05-2003, 20:08
Origineel gepost door karim20 En ook hier komt deze afgewezen figuur als hondje achter Lailakhad aan. JE BENT AFGEWEZEN DOOR HAAR BEGRIJP JE HET NU??????????????? Karim20 HEB JE WEER TIJD TEVEEL!!!!!??????? Tfoe ik vind jou zo'n irritant ventje he!!!! :auw:

Lailakhad
02-05-2003, 20:13
Origineel gepost door karim20 En ook hier komt deze afgewezen figuur als hondje achter Lailakhad aan. JE BENT AFGEWEZEN DOOR HAAR BEGRIJP JE HET NU??????????????? HIJ BEGRIJPT HET NIET!HIJ ZIT ME HIER OP INTERNET AF TE KRAKEN EN LEUGENS TE VERSPREIDEN.....TERWIJL hij vandaag naar mijn woonplaats is gekomen om me te zien. Ikkke wegrennen wajema Sidie mo ik word gek van je ga gewoon verder met k@nker leugens verspreiden. ik slaap vannacht toch goed. tfoe ya lemraba SIdie mo wollah ik ga het tegen me broer zeggen dan zul je de klappen voelen. Mij hier afkraken op internet. bye bye Sidie mo tot noooooooooooit spreeks liefs laila

Lailakhad
02-05-2003, 20:17
ps Sidie mo ik weet dat je dit zal lezen, JE KRIJGT DE GROETJES VAN DIE DRUGSDEALER UIT AMERSFOORT DIE JE HIER ZO BEKEND MAAKTE. MUHAHAHAH HEB HEM NET NOG GESPROKEN MUHAHAHAHHA WOLLAH JIJ GAAT ZE VOELEN HEM HIERZO NOEMEN IE TFOE LIEFS LAILA

sammygirl111
02-05-2003, 21:43
Origineel gepost door karim20 Irritant ventje??????????????? Deze drop ik tegen jou biatch Jij bent ook 1 van de velen die op karim20 zitten te loeren Je hebt pas 38 berichtjes geplaatst en probeerd meteen mijn mond dicht te snoeren Meid ik zal je zeggen dat je je niveau 10 keer moet verhogen om een discussie met mij te voeren Ga toch ik de keuken staan zoals ik de meesten hier heb geadviseerd Want wijfen zoals jou raken meteen gefrustreed Nadat ik een reply heb geinspireerd, wat op de waarheid is gebasseerd Je haalt het bloed onder mijn nagels vandaan En de naam irritant ventje zal je vader beter staan Dus kom mij niet stalken want je zal zo snel mogelijk weer gaan En kom hier niet meer met jouw onzin verschijnen Want 1 reply van mij doet jou meteen uit deze topic verdwijnen Hahahahaha...je leest deze tekst zeker met tranen in je ogen En denkt heeft karim dit zo snel uit z'n duim gezogen Ja meid je bent niet de enige die ik met mijn rijms heb bedrogen Plak die dikke reet van jou op de stoel en lees deze tekst aandachtig Zodat ik de volgende keer niet meer jouw aandacht bemachtig Ik vind dit echt krachtig, maar jij vindt het zeker kinderachtig Zo zou ik ook denken als ik op deze manier ben geraakt Ik ben iemand die zich vermaakt, totdat jij de discussie hebt gestaakt En meteen aan iedereen door gaat vertellen dat ik jou heb afgekraakt Nou meid strik maar weer je veter En ren uit deze topic want dat lijkt me beter :zwaai: irritantje :goedzo: :D

Lailakhad
02-05-2003, 22:03
Origineel gepost door karim20 Irritant ventje??????????????? Deze drop ik tegen jou biatch Jij bent ook 1 van de velen die op karim20 zitten te loeren Je hebt pas 38 berichtjes geplaatst en probeerd meteen mijn mond dicht te snoeren Meid ik zal je zeggen dat je je niveau 10 keer moet verhogen om een discussie met mij te voeren Ga toch ik de keuken staan zoals ik de meesten hier heb geadviseerd Want wijfen zoals jou raken meteen gefrustreed Nadat ik een reply heb geinspireerd, wat op de waarheid is gebasseerd Je haalt het bloed onder mijn nagels vandaan En de naam irritant ventje zal je vader beter staan Dus kom mij niet stalken want je zal zo snel mogelijk weer gaan En kom hier niet meer met jouw onzin verschijnen Want 1 reply van mij doet jou meteen uit deze topic verdwijnen Hahahahaha...je leest deze tekst zeker met tranen in je ogen En denkt heeft karim dit zo snel uit z'n duim gezogen Ja meid je bent niet de enige die ik met mijn rijms heb bedrogen Plak die dikke reet van jou op de stoel en lees deze tekst aandachtig Zodat ik de volgende keer niet meer jouw aandacht bemachtig Ik vind dit echt krachtig, maar jij vindt het zeker kinderachtig Zo zou ik ook denken als ik op deze manier ben geraakt Ik ben iemand die zich vermaakt, totdat jij de discussie hebt gestaakt En meteen aan iedereen door gaat vertellen dat ik jou heb afgekraakt Nou meid strik maar weer je veter En ren uit deze topic want dat lijkt me beter :zwaai: irritantje hihihi heb jij haar even uitgelult die durft vast niet meer terug te komen. anders ga jij haar weer met zo'n harde gedicht belonen. Karim schrijft harde woorden Als hij het even niet trekt maar hij is geen een of andere gek Als hij moeilijk doet neem dan afstand Er is dan niets aan de hand Je kunt hem beter niet haten en zijn harde woorden gewoon loslaten Karim zit echt niet op je gezeur en gescheld te wachten nachten Bij hem maak je daarmee geen slaaploze nachten Want hij is geen roofdier maar gewoon op zoek naar plezier Er is overal wel eens een woord, dat twee mensen echt stoort. Maar er is ook nog begrip, waar nog toekomst in zit Waarom kunnen we niet op deze topic praten in vrede ruzie voeren heeft toch geen rede(n voor mensen zoals mo casa Praat asjeblieft niet meer tegen mij, Daarmee maak je me echt heel erg blij. Het zal dan ook de enigste keer zijn, Ik krijg van dit gezeik toch alleen maar hoofdpijn En telkens weer mensen die weten een topic te verknallen, Zulke mensen mogen van mij echt doodvallen. ik ga kappen want ik ga slapen hihii bye bye

sanna_nador
02-05-2003, 22:30
Origineel gepost door karim20 :goedzo: :kusgrijs: eh emshoem waarom zeg je niks op msn???????????

Check_it
02-05-2003, 23:04
Origineel gepost door karim20 Irritant ventje??????????????? Deze drop ik tegen jou biatch Jij bent ook 1 van de velen die op karim20 zitten te loeren Je hebt pas 38 berichtjes geplaatst en probeerd meteen mijn mond dicht te snoeren Meid ik zal je zeggen dat je je niveau 10 keer moet verhogen om een discussie met mij te voeren Ga toch in de keuken staan zoals ik de meesten hier heb geadviseerd Want wijfen zoals jou raken meteen gefrustreed Nadat ik een reply heb geinspireerd, wat op de waarheid is gebasseerd Je haalt het bloed onder mijn nagels vandaan En de naam irritant ventje zal je vader beter staan Dus kom mij niet stalken want je zal zo snel mogelijk weer gaan En kom hier niet meer met jouw onzin verschijnen Want 1 reply van mij doet jou meteen uit deze topic verdwijnen Hahahahaha...je leest deze tekst zeker met tranen in je ogen En denkt heeft karim dit zo snel uit z'n duim gezogen Ja meid je bent niet de enige die ik met mijn rijms heb bedrogen Plak die dikke reet van jou op de stoel en lees deze tekst aandachtig Zodat ik de volgende keer niet meer jouw aandacht bemachtig Ik vind dit echt krachtig, maar jij vindt het zeker kinderachtig Zo zou ik ook denken als ik op deze manier ben geraakt Ik ben iemand die zich vermaakt, totdat jij de discussie hebt gestaakt En meteen aan iedereen door gaat vertellen dat ik jou heb afgekraakt Nou meid strik maar weer je veter En ren uit deze topic want dat lijkt me beter :zwaai: irritantje Get a job!!! Met rijmen kom je er niet jongen..... 3la levenloosheid :rolleyes:

fatiha85
03-05-2003, 10:33

hahahahahahahahahah, wollah ik heb deze topic met tranen van het lachen gelezen. hahahahahaha, hoe mensen elkaar afkraken, maar ik geef ze niet allemaal ongelijk hoor, ik heb het ook 1 keer meegemaakt dat een hele normale topic een verschrikkelijke topic werd!!! Bijna alleen maar gescheld enzo, en als je die mensen de waarheid vertelt dan komen ze niet meer terug!! Ik ben eindelijk na een paar maanden van die topic af, maar was wel grappig!!! hahahahahahahahahahaha :zwaai:

Pagina's : [1] 2