Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : pas op je bent een terrorist wanneer je.....

Pagina's : [1] 2

Chatoloog
02-05-2003, 01:29

Pas op je bent een terrrorist wanneer je......... Moslim bent en vlieglessen neemt Moslim bent en duiklessen neemt Moslim bent en computerlessen neemt Moslim bent en Stichting Alwaqf bezoekt Moslim bent en geen muziek luistert Moslim bent en geld stuurt naar palestina Moslim bent en een baard draagt Moslim bent en naar de ardennen op survival tocht gaat Moslim bent en geen kerst viert MOSLIM BENT.

Amazoullou
02-05-2003, 01:53
Je bent het belangrijkste vergeten : Wanneer je de Kaaskopmedia niet klakkeloos napraat. AMAZOULLOU DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN

nurdin
02-05-2003, 07:33
Pista is de enige terrorist hier...

Ghizzy
02-05-2003, 11:15
SLAAT ECHT NERGENS OP.......................

an3sdej
02-05-2003, 11:46

Het is logisch als misdadigers in naam van de islam, komend uit het midden-oosten of noord Afrika, in het westen goed in de gaten gehouden worden. Als dan door onderzoek ook nog blijkt dat geldstromen uit bijv. SA, naar Nederlandse moskeeén stroomt, door dezelfde rijken die ook geld storten aan fondsen voor OBL, door de AIVD geobserveerd worden!! Weer in de slachtofferrol kruipen is dan wel erg gemakkelijk. Beter zou zijn als betrokken groep voor eens en altijd die geldstromen gewoon gaan weigeren en kritisch worden op het eigen funtioneren door eigen groepsleden!

tinghir2001
02-05-2003, 13:30
Origineel gepost door an3sdej Het is logisch als misdadigers in naam van de islam, komend uit het midden-oosten of noord Afrika, in het westen goed in de gaten gehouden worden. Als dan door onderzoek ook nog blijkt dat geldstromen uit bijv. SA, naar Nederlandse moskeeén stroomt, door dezelfde rijken die ook geld storten aan fondsen voor OBL, door de AIVD geobserveerd worden!! Weer in de slachtofferrol kruipen is dan wel erg gemakkelijk. Beter zou zijn als betrokken groep voor eens en altijd die geldstromen gewoon gaan weigeren en kritisch worden op het eigen funtioneren door eigen groepsleden! vind je dat moskeen geen donaties mogen ontvangen uit rijke lui uit het middenoosten ??

an3sdej
02-05-2003, 13:37
Precies Pista!

tinghir2001
02-05-2003, 14:43
Origineel gepost door pista Als dan door onderzoek ook nog blijkt dat geldstromen uit bijv. SA, naar Nederlandse moskeeén stroomt, door dezelfde rijken die ook geld storten aan fondsen voor OBL, Hou dit samen, dan hoef je aan an3sdej die vraag niet te stellen..te suggestief. :rolleyes: Helemaal niet suggestief ?? het is de enige geld bron die de stichtingen hebben om hun gebouwen te onderbouwen en om die moskeen daar te bouwen. dat is wat ik wil zeggen .....!!en mijn volgende vraag is dan ,hoe suggestief je hem ook vind ......!! kan je je voorstellen dat van die geld stromen uit SA ,het niet perse dezelfde geld stromen zijn die ook het terorisme steunt ??? kerken moeten het trouwens ook met donaties doen !!

an3sdej
02-05-2003, 14:52
.......kerken moeten het trouwens ook met donaties doen !!.... Ka precies, die doen het met giften hier uit Nederland zelf. Laat de Nederlandse moslims ZELF zorgen voor de eigen moskeeën. Dan hoeft niemand afhankelijk te zijn van die wahabisten uit SA!!

Amazoullou
02-05-2003, 15:00
Origineel gepost door an3sdej Het is logisch als misdadigers in naam van de islam, komend uit het midden-oosten of noord Afrika, in het westen goed in de gaten gehouden worden. Als dan door onderzoek ook nog blijkt dat geldstromen uit bijv. SA, naar Nederlandse moskeeén stroomt, door dezelfde rijken die ook geld storten aan fondsen voor OBL, door de AIVD geobserveerd worden!! Weer in de slachtofferrol kruipen is dan wel erg gemakkelijk. Beter zou zijn als betrokken groep voor eens en altijd die geldstromen gewoon gaan weigeren en kritisch worden op het eigen funtioneren door eigen groepsleden! Daar gaan we weer. Dit bedoel ik nou met eenzijdige berichtgeving van de Kaaskopmedia. Over de ENORME geldstroom van Kaaskoppenland naar de zionisten wordt met geen woord gerept. Tuurlijk niet de Kaaskoppen gaan hun vuile was toch niet buitenhangen. Het is immers de enige democratie in de in het midden-oosten. Het licht dat de Arabieren weigeren te zien. Kaaskoppen. Kotsneigingen krijg ik ervan. AMAZOULLOU DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN

tinghir2001
02-05-2003, 15:59
Origineel gepost door an3sdej .......kerken moeten het trouwens ook met donaties doen !!.... Ka precies, die doen het met giften hier uit Nederland zelf. Laat de Nederlandse moslims ZELF zorgen voor de eigen moskeeën. Dan hoeft niemand afhankelijk te zijn van die wahabisten uit SA!! Dan doen ze ook ,maar het levert niet genoeg op !! wij vertegenwoordigen niet de rijke bovenklasse in Nederland om al die moskeen te realiseren ..... en ik vind het geen enkel probleem als een olie chaik ,wel wat geld kan missen om een geloofs genoot te helpen !! en ja .....het wordt overdreven wanneer er wordt gezegd dat met dat geld ...ook een Fundamantilistische Leer (wahibi) wordt verspreid hier in Nederlans !! de Financiers hebben geen invloed op welke imam er wordt aangestelt in de moskee .....

tinghir2001
02-05-2003, 16:03
Een aangezien er ook veel ophef zou komen wanneer de belasting betaler er voor zou moeten opdraaien !! zouden is op een of andere manier aan geld moeten komen ....ze beginnen met hun colectebussen in nederland en als dat niet genoeg is ..gaan ze met hun colecte bussen naar het buitenland!! simple

an3sdej
02-05-2003, 17:09
........Over de ENORME geldstroom van Kaaskoppenland naar de zionisten wordt met geen woord gerept. Tuurlijk niet de Kaaskoppen gaan hun vuile was toch niet buitenhangen...... Zoeloe, het gaat om importgelden van daar naar hier. Wij willen geen inmenging van die wahabieten in Nederland!! En ik geloof niet dat er "stromen" geld naar Israel gaan, vanuit Nederland. Wel geld naar de Palestijnen!!!!!!!!

Amazoullou
02-05-2003, 17:18
Origineel gepost door an3sdej ........Over de ENORME geldstroom van Kaaskoppenland naar de zionisten wordt met geen woord gerept. Tuurlijk niet de Kaaskoppen gaan hun vuile was toch niet buitenhangen...... Zoeloe, het gaat om importgelden van daar naar hier. Wij willen geen inmenging van die wahabieten in Nederland!! En ik geloof niet dat er "stromen" geld naar Israel gaan, vanuit Nederland. Wel geld naar de Palestijnen!!!!!!!! Deze discussie sluit ik af zoals gewoonlijk als ik met Kaaskoppen te maken krijg : BLIJF VOORAL IN JE KAASKOPFABELTJESWERELD HANGEN Normale volwassenen leren de fabeltjes die ze als kind hebben geleerd te relativeren. Maar Kaaskoppen blijven in die fabeltjes geloven tot in het graf. Triestig. AMAZOULLOU DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN

Amazoullou
02-05-2003, 17:21

Origineel gepost door wtc gaan er hier stromen geld naar isreal? ik hoop het toch niet. van mij belasting geld. ze kunnen dat geld beter geven aan de hongerige mensen geven in zuid afrika De Kaaskopmedia gaat het niet aan je neus hangen net zomin als de smeerlapperij van je voorouders die aan de basis ligt van heel deze miserie. Nogmaals : De Kaaskopmedia gaat het niet aan de grote klok hangen. Blijf jij maar in de fabeltjes geloven die je als jonge snotneus met de paplepel hebt gekregen. AMAZOULLOU DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN

Pagina's : [1] 2