Bekijk originele versie : schoonmoeder.. zou jij die in huis laten intrekken???
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[stel je man komt thuis zegt; schat mijn vader is er niet meer mijn moeder komt bij ons wonen!!!!!:eek:
wat zou jij doen???]
gelderse
29-01-2006, 19:44
Ik zou d'r in huis nemen. Want zijn moeder is net mijn moeder.
Mosowira
29-01-2006, 19:45
Als ik een ander had,,, ena ou zahri. Mijn stiefkinderen zijn geboren op de planeet JNOEN en mijn schoonmoeder is een heel ander verhaal. Zij heeft mij en mijn moeder zelfs haar huis uitgetrapt. Sorry maar dan kom je echt niet mijn huis is.
gelderse
29-01-2006, 19:47
Begrijplijk
Als ik een ander had,,, ena ou zahri. Mijn stiefkinderen zijn geboren op de planeet JNOEN en mijn schoonmoeder is een heel ander verhaal. Zij heeft mij en mijn moeder zelfs haar huis uitgetrapt. Sorry maar dan kom je echt niet mijn huis is.
:eek:
Goodwife
29-01-2006, 19:50
heey
ofcourse zou k het doen want het is ook mijn moeder maar je hoort er van dat mensen allleen maar problems krijgen
kussiesz
.DramaQueen.
29-01-2006, 19:52
Voor de ene een drama voor de andere fijn.
ik zou het wel doen....onze ouders hebben voor ons gezorgd, het minste wat we kunnen doen is voor hen zorgen indien hun niet daartoe in staat zijn....
ik zou het wel doen....onze ouders hebben voor ons gezorgd, het minste wat we kunnen doen is voor hen zorgen indien hun niet daartoe in staat zijn....
ook als ze een type moeder is die graag stookt tussen jou en haar zoon?
die alleen maar oplet wat jij doet??
ik denk dat je dat maar eventjes gaat volhouden en snel je vrijhdie weer trug wilt :o
jeblia_grafta
29-01-2006, 20:02
salam
Ik zal jullie eens wat vertellen dames mijn schoonmoeder als ze hier in nederland is dan komt ze bij mij in huis, mijn schoonvader en moeder die zijn een tijd terug vertrokken naar marokko, en komen hier nog 3 a 4 maanden in een jaar terug als ze hier is dan wil ze niets liever dan bij mij zitten en ik zou het ook niet anders willen zien, mijn schoonmoeder is een schat van een vrouw ze helpt mee meskiena met het huishouden als ik thuis kwam van werk dan kookte ze Ik zou haar maar al te graag bij me willen hebben, mijn schoonvader meskien moet bij z'n andere zoon logeren die is nog niet getrouwd Je hebt goeie en slechte schoonmoeders er tussen zitten intina oe zahrek xxxjeblia
ik zou zo'n stokende schoonmoeder hard aanpakken en ervoor zorgen dat ze mild wordt ....ik kan altijd nog slaappilen in het eten verwerken ;)
ik zou zo'n stokende schoonmoeder hard aanpakken en ervoor zorgen dat ze mild wordt ....ik kan altijd nog slaappilen in het eten verwerken ;)
ik zie jou dat al helemaal dien:hihi:
hehehehhe, neeh serieus ik heb veel geduld met ouderen en heb ze ook vaak aan mijn kant....but a girl has to do what a girl has to do ;)
Islam4You
29-01-2006, 20:28
ja... en als het een heks is dan ervoor zorgen dat ze een huis krijgt in zelfde straat. Zodat je haar kan helpen in huishouden etc maar in de avond je eigen rust heb :moe:
In een verzorgingstehehuis ermee ahahahah
Geintjeee ik kan heel goed met haar overweg hamdoelillah ze mag hier wel komen gezelliee en idd fijn kanz e me helpennnnn
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.