Bekijk originele versie : nieuwe witte Tiksita tehuur, kom snel kijken!!!!
Witte Tiksita tehuur of te koop, is nog helemaal nieuwe nooit gedragen, heb hem pas eind feb in nl, wie interesse heeft kan reageren via pm.
http://img12.imageshack.us/my.php?image=imag00941qj.jpg
http://img12.imageshack.us/my.php?image=imag00968df.jpg
graag geen vervelende opmerkingen want smaken verschillen.
Lady_Yas
29-01-2006, 18:28
ja indd smaken verschillen, tis maar dat je ook vervelende opmerking maakte bij de topic van decoratiefarah over prijzen die ze niet op de topic zetten en altijd via pm, jij doet dat toch ook niet... en vraagt dat de mensen moeten reageren via pm.
hij is wel mooi, welke maat is hij en voor hoeveel doe je hem weg?
als jij dat een vervelende op merking noemt dan weet ik niet uit welke planeet je komt, ik wou het juist makelijk voor haar maken, en waar bemoei je er mee als ik vragen mag, zij heeft er niet bij gezet dat ze geen vervelende opmerkingen wou ontvangen en ze moeten haar ook nog bellen, maar goed ik heb haar als een bericht terug gestuurd dat ik het niet verkeerd bedoel als je goed had gekeken. maar goed hoef jou eigelijk helemaal geen verklaring af teleggen, hier op maroc.nl zijn we er niet op ruzie te maken. lah ie 3ouwen iedereen
Miss_berkane87
29-01-2006, 18:46
ohhh hij is prachtigggggggggggggggggggggg
Jammer heb er al één maar die van jouw is ook prachtiggggggg.......damnn hij is echt mooi johhhh
oumayma1609
30-01-2006, 10:38
lelijke jurk
ik stond niet te wachten op jou reactie meid, maar ja goed lezen is niet voor iedereen weg gelegt
farah_zina
30-01-2006, 13:01
mooi !!voor hoeveel doe je hem weg?
je mag zelf bieden wie het hoogst bied.
Diamonds82
30-01-2006, 13:03
verkoop je het? ik vind hem wel leuk...alleen de riem minder, maar dat kan je altijd fixen :D
hoeveel koestie?
Diamonds82
30-01-2006, 13:04
ik geef je er 100 eutjes voor....
ja persoonlijk is de riem wat minder maar ja je weet zelf dat die riemen niet echt supper zijn, maar ik zou het zelf met een zilveren mdama doen vind ik zelf mooier
nou wie het hoogst bied!!
nou een maal ander maal??????
oumayma1609
30-01-2006, 14:43
nog steeds heel lelijk hij is niet eens 20 euro waard
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.