Bekijk originele versie : Tanden bleken.. Raphid White.?
Carmelina
29-01-2006, 16:43
Ik zag het net op televisie.. een online bestel programma.. ooit geprobeert?
Carmelina
29-01-2006, 17:09
Na horens heb ik vernomen dat je het ook bij ETOS en KRUIDVAT kan kopen..
Weten julie hier meer van?
Carmelina
29-01-2006, 17:11
?
maroc_blondje
30-01-2006, 13:54
wat je allemaal op tv ziet dat is allemaal bullshit joh ga gewoon naar de tandarts als je je tanden wil laten bleken:p
Na horens heb ik vernomen dat je het ook bij ETOS en KRUIDVAT kan kopen..
Weten julie hier meer van?
loverygirl
30-01-2006, 14:18
salaam moe3lejkoem,
ik heb dat spul bij telsell besteld via internet.. was ook op tv te zien... 20Euro voor een pakket met twee van die middelen... + ik heb speciaal tandpasta erbij besteld..
Maar ik ben bang dat dat spul echt geen effect heeft.....want je kan het niet terug retouren als je hem geopent hebt of gebruikt hebt...
Ps: heeft iemand ervaring wat ik nu moet doen..
prinses_maroc
30-01-2006, 14:39
bij bleken is het schadelijk voor je tandglazuur en tand vlees bij raphid white is het onschadelijk en je tanden worden 9tinten lichter in 3 dagen en je heb een tinten kaart om te checken en als het niet werkt krijg je gewoon je geld terug tenminste dat zeiden ze dus damens beter dan bleken of van die andere troep en het kost ongeveer 40 euro + verzend kosten 6.50 ik heb die home shopping kanaal gezien in de ochtend :D en bleken kost rond de 100 euro maar ik heb em zelf niet ben blij met mij tanden
Carmelina
30-01-2006, 16:07
Het is niet dat ik het zelf wil gebruiken.
ik wil van mensen horen die het hebben gebruikt of het wel echt heeft gewerkt :)
een soort van inspectie ;)
Angel_01
30-01-2006, 16:58
Je krijgt er gevoelige tanden van door de peroxide ..denk ik
Arabische_Meid
30-01-2006, 17:14
Wil het ook weten
Een vriendin van mij had dat besteld via Tell Sell.. En ik zag zeker wel verschil. Dus bij haar werkte het wel, alleen is het zo dat als het spul op is dan tja.. haha dan zijn je tanden weer 'back to normal'....
Carmelina
30-01-2006, 19:44
Een vriendin van mij had dat besteld via Tell Sell.. En ik zag zeker wel verschil. Dus bij haar werkte het wel, alleen is het zo dat als het spul op is dan tja.. haha dan zijn je tanden weer 'back to normal'....
smeerde ze het dagelijks?
er wordt je vertelt dat het helpt zonder het dagelijks aan te brengen.dus de zogenaamde feiten en bronnen die ze op reclame laten zien zijn niet waar?
smeerde ze het dagelijks?
er wordt je vertelt dat het helpt zonder het dagelijks aan te brengen.dus de zogenaamde feiten en bronnen die ze op reclame laten zien zijn niet waar?
Ja, volgens mij gebruikte zij het wel dagelijks...
Nou... of die feiten en bronnen niet kloppen weet ik niet, ik weet alleen dat ik bij mn vriendin echt zag dat haar tanden witter werden.
ps. Ik heb het zelf ook besteld, ik ontvang het pakketje als het goed is volgende week. Ik ga dan zelf ook eens even kijken of het werkt:D
bent_oudaden
30-01-2006, 20:31
ik ga het ook proberen maar niet nu vertel maar eerst hoe het was ( voor degene die het hebben besteld)
bruiloft
02-02-2006, 12:12
Jaa ik wil t oook effe weten..
Ik zou maar fijn naar de tandarts gaan. Die weet tenminste wat hij doet.
Overigens heeft echt niemand witte tanden. Ook de kleuren "witte" vulling bij de tandarts variëren van lichtgeel tot bijna donderbruin. Witte tanden zie je alleen maar in de reclame en ze zijn in het echt gewoon echt lelijk.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.