Bekijk originele versie : Hulp nodig
mimi_tangaouia
29-01-2006, 15:07
Ik voel me al sinds gisteren al grieperig en het wordt alleen maar erger
me neus snotterd er lekker flink op los
me keel doet echt pijn en het slikken gaat steeds moeilijker
en verder heb ik last van dat koud warme gevoel en zwaar voorhoofd
wie heeft er tips zie het echt niet zitten om nu ook eens flink ziek te gaan worden :traan1:
Alhocimatje
29-01-2006, 15:09
tenallereerst Allahiesjefek, wat goed is om een lepel echte honing in een warme glas melk te doen, dit is goed voor de keel en voordat je gaat slapen kan je gaan stomen met een beetje vicks erbij, sterkte en veel beterschap!
als je moeite hebt met slikken kan er een keelontsteking ontstaan en heb je antibiotica nodig.....als je slikken ergerer wordt zou ik naar de dokter gaan...
meet anders ook effe of je koorts hebt:)
beterschap:)
mimi_tangaouia
29-01-2006, 15:13
tenallereerst Allahiesjefek, wat goed is om een lepel echte honing in een warme glas melk te doen, dit is goed voor de keel en voordat je gaat slapen kan je gaan stomen met een beetje vicks erbij, sterkte en veel beterschap!
dank je wel
mimi_tangaouia
29-01-2006, 15:14
als je moeite hebt met slikken kan er een keelontsteking ontstaan en heb je antibiotica nodig.....als je slikken ergerer wordt zou ik naar de dokter gaan...
meet anders ook effe of je koorts hebt:)
beterschap:)
ik zal het in de gaten houden wbt koorst heb ik nog niet maar denk wel dat het gaat opzetten aangezien ik het steeds warmer krijg
beterschap meid, insha allah word je snel beter met dit weer heeft bijna iedereen last van een natte stromende neus... als t nog zo blijft door gaan een bezoekje aan de huisarts kan geen kwaad;) beterschap
:sjans:
.DramaQueen.
29-01-2006, 15:28
Veel beterschap toegewenst.
mimi_tangaouia
29-01-2006, 15:31
ik wou dat ik in me vingers kon knippen en dat het dan over kon zijn :moe:
.DramaQueen.
29-01-2006, 15:35
In je vingers knippen?? doet pijn hoor je bedoelt met je vingers knippen.
Nogmaals veel beterschap toegewenst.
sushimon
29-01-2006, 16:34
:hihi: :hihi: iik vind jouw reacties heerlijk eerlijk en erg grappig...
blauwe_hemel
29-01-2006, 16:36
Allahi sjafiek meid, het griepvirus is zich precies aant verspreiden..ken er ook enkele in mijn omgeving die erg ziek zijn.
Heb hier een mooie ahadieth voor je :o
Ibn Mas'oed zei: "Ik bezochte de Profeet en hij had koorts. Terwijl ik hem met mijn hand aanraakte, zei ik: 'Boodschapper van Allah, je hebt heel hoge koorts.' De Profeet antwoordde: 'Inderdaad. Mijn koorts is zo hoog als die van twee van julie.'
Ik zei: 'Is dat omdat jij een dubbele beloning ontvangt?'
Hij zei: 'Dat is zo.
Geen moslim lijdt aan iets, de prik van een doorn of erger of Allah wist iets van zijn zonden daardoor uit; en zijn zonden vallen van hem weg, zoals de bladeren van een boom."
(Boekharie en Moeslim)
blauwe_hemel
29-01-2006, 16:38
:hihi:
saadia29
29-01-2006, 16:39
Sterkte meid, Allah izjieb shifa, insha Allah.
Zwanger en grieperig is inderdaad geen pretje.
badparel
29-01-2006, 17:46
ik heb pas ergens gelezen dat een baby tot en met een jaar geen honing mag en aangezien mim zwanger is,beter niet doen
maar sterkte meid en beterschap toegewenst:kus:
mimi_tangaouia
30-01-2006, 16:24
je weet wel wat ik bedoel :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.