Bekijk originele versie : desperatly tips nodig!!!
Guadaloupe
01-05-2003, 23:56
Ik krijg mn lenzen niet in :huil: :huil:
voor de lenzendragers onder ons, hoe deden jullie dat in het begin....
k zit maar te trillen met mn ogen..t lijkt wel alsof mn wimpers in de weg zitten :(
tips please.....
:zwaai:
haha gewoon kalm blijven, dat had ik in het begin ook met mijn lenzen. Ik kreeg ze maar niet in...
Probeer er niet naar te kijken, richt je ogen naar boven. Niet te veel trillen met je vingers natuurlijk. Sper je oog open met twee vingers en duw met je andere vinger iets aan je wimpers . En leg dan je lens op je oog, laat je oog rustig tranen en niet in paniek raken...knipper een paar keer en je ziet helemaal helder :D
Guadaloupe
02-05-2003, 00:05
Origineel gepost door flour
haha gewoon kalm blijven, dat had ik in het begin ook met mijn lenzen. Ik kreeg ze maar niet in...
Probeer er niet naar te kijken, richt je ogen naar boven. Niet te veel trillen met je vingers natuurlijk. Sper je oog open met twee vingers en duw met je andere vinger iets aan je wimpers . En leg dan je lens op je oog, laat je oog rustig tranen en niet in paniek raken...knipper een paar keer en je ziet helemaal helder :D
ja dat probeer k ook telkens, maar zodra dat ding in de buurt zit...begin k al te knipperen.....en hij is al zo'n 10 x gevallen....voor je het weet s mn vloeistof alweer op....waaaa neriiii
k ga ff proberen weer....
shokran :zwaai:
Origineel gepost door Guadaloupe
ja dat probeer k ook telkens, maar zodra dat ding in de buurt zit...begin k al te knipperen.....en hij is al zo'n 10 x gevallen....voor je het weet s mn vloeistof alweer op....waaaa neriiii
k ga ff proberen weer....
shokran :zwaai:
Gewoon relaxen dan knipper je ook niet zovaak met je ogen.Je kunt het het beste heel snel doen. Je voelt er dan niets van... :D
k zit maar te trillen met mn ogen..t lijkt wel alsof mn wimpers in de weg zitten :(
tips please.....
´t is effe wennen.................maar blijf oefenen..................en houd ze niet bij ´t slapen in!!!!!!!!! :p
SweetRose
02-05-2003, 00:13
Ajow..ik krijg er echt rillingen van als k zo mensen hoor of zie hoe die hun lenzen insteken..ajow....liever niet hoor!! :p
KI_kracht
02-05-2003, 00:14
tips please.....
je moet alles uit je weg ruimen dus ruim je wimpers maar knip ze eraf ;)
Guadaloupe
02-05-2003, 00:16
rechts doet echt moeilijk....bij mn linker ging t gelijk goed......t lijkt wel alsof er een wereld voor me is geopend :D:D
nee maarre, k ga er morgen mee verder
mn volgende vraag is......hoe haal k hem er weer gemakkelijk uit
(k heb wel eerder lensn gehad, maar das tijdje trug, k had geen zin in uitleg van die opticien )
Guadaloupe
02-05-2003, 00:18
Origineel gepost door KI_kracht
je moet alles uit je weg ruimen dus ruim je wimpers maar knip ze eraf ;)
nee dat hoeft nie, ze vallen er toch al vanaf.....wanneer k ze in probeer te doen, trek ik aan ze :D
voor je het weet ben k whoopi goldberg :p alhoewel zij geen wenkys heeft
rechts doet echt moeilijk....bij mn linker ging t gelijk goed......t lijkt wel alsof er een wereld voor me is geopend :D:D
nee maarre, k ga er morgen mee verder
mn volgende vraag is......hoe haal k hem er weer gemakkelijk uit
(k heb wel eerder lensn gehad, maar das tijdje trug, k had geen zin in uitleg van die opticien )
Sper je oog weer open met twee vingers. Het liefst met de bovenste vinger op je wimpers. En steek dan je vinger in je oog. Spoor je lens op en als het goed is blijft de lens hangen aan je vinger :D
Guadaloupe
02-05-2003, 00:27
Sper je oog weer open met twee vingers. Het liefst met de bovenste vinger op je wimpers. En steek dan je vinger in je oog. Spoor je lens op en als het goed is blijft de lens hangen aan je vinger :D
dank je wel meid, je tips waren :goedzo:
ze zitte nu veilig in hun houdertje.....kijken morgen wel hoe dat zal gaan....
-xxx-Rachida
02-05-2003, 00:29
Mijn lenzen heb ik de verdoemenis in geholpen....ik HAATE die krengen!
Ik heb een bril........die maar een enkele keer de eer krijgt om op mijn neus te pronken:D
Does jah, welke van de twee wordt t? Vertel t eens Loupje en co...
dank je wel meid, je tips waren :goedzo:
ze zitte nu veilig in hun houdertje.....kijken morgen wel hoe dat zal gaan....
graag gedaan meis :)
Ik moet mijn lenzen nog uitdoen, mijn ogen beginnen te jeuken :( :)
Guadaloupe
02-05-2003, 00:30
graag gedaan meis :)
Ik moet mijn lenzen nog uitdoen, mijn ogen beginnen te jeuken :( :)
ga maar gauw....k heb het ook al gedaan :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.