Bekijk originele versie : Wat hadden jullie aan?
marocloubna
28-01-2006, 21:07
Salam all,
Ik ga inshallah binnenkort trouwen voor de Nederlandse wet en trouwen bij het consulaat en nu weet ik absoluut niet wat ik aan moet trekken.
Ik wil geen jurk of takchita aan, dat vind ik echt vet overdreven, maar wat kan ik dan het beste aantrekken????? :maf2:
Ik heb een nieuwe nette jelleba die je ook op feesten aan kan, maar zit eigenlijk nog te twijfelen of ik dat wel moet doen.
Vertel me wat jullie aan hebben getrokken, oke.........
Alvast bedankt........ :goedzo:
Groetjes Loubna
snottebel
28-01-2006, 21:31
:o ik ben niet getrouwd ofzo
maaaaaaaaaaaaar
ik zou als ik voor de nederlandse wet zou trouwen.. iets netjes aantrekken
Ik zou persoonlijk zelf.. voor een lange nette rok gaan.. met mooie platte puntschoentjes.. of instappers...
Een leuk truitje erboven.. :rolleyes:
Ligt ook weer aan je smaak.. maar goed ik zou zoiets aantrekken
Kaftan en etc.. vind ik helemaal zo een overdreven gedoe.. :moe:
Smaralady
28-01-2006, 21:33
ik trek een mooie jabador aan,alleen dat bovenste stuk met een nette broek eronder en een mooie hoofddoek..
ofwel een mooie creme jellaba..met een leuke hoofddoek..
marocloubna
28-01-2006, 21:33
:o ik ben niet getrouwd ofzo
maaaaaaaaaaaaar
ik zou als ik voor de nederlandse wet zou trouwen.. iets netjes aantrekken
Ik zou persoonlijk zelf.. voor een lange nette rok gaan.. met mooie platte puntschoentjes.. of instappers...
Een leuk truitje erboven.. :rolleyes:
Ligt ook weer aan je smaak.. maar goed ik zou zoiets aantrekken
Kaftan en etc.. vind ik helemaal zo een overdreven gedoe.. :moe:
Bedankt voor je reactie meid!!!!!!!! :goedzo:
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Een mooie rok met een leuk truitje erboven!!!
En voor het trouwen bij de consulaat???????????
marocloubna
28-01-2006, 21:35
ik trek een mooie jabador aan,alleen dat bovenste stuk met een nette broek eronder en een mooie hoofddoek..
ofwel een mooie creme jellaba..met een leuke hoofddoek..
Oke dan, dus dat zou jij doen. Is wel leuk, inderdaad!!!!!
DiamondPrincess
28-01-2006, 22:08
ik zou voor een wit mantelpakje (rokje tot de knie) gaan, met een zwart bloesje/truitje met zwarte pums en een zwart brief tasje. En mooie parelsieraden. :wow: echt mijn stijl...
snottebel
29-01-2006, 00:33
Bedankt voor je reactie meid!!!!!!!! :goedzo:
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Een mooie rok met een leuk truitje erboven!!!
En voor het trouwen bij de consulaat???????????
jah ik weet niet of je hoofddoek draagt of niet.. :o
Maar goed.. .. je kunt afwisselen.. de ene keer een mooie witte lange rok.. en de andere keer donkerbruin of zwart..
Of je kunt zoals bovenstaande ook al zei: De bovenkant van een mooie jabador..en dan wel getailleerd he !! :o dat is ook mijn stijl.. met een mooie zwarte of witte nette pantalon eronder..
Niet moeilijk doen meid ;) Op je bruiloft zul je er incha'allah mooi genoeg uit zien !! Kleedt je bij deze gelegenheden gewoon netjes..
Succes :goedzo: we horen wel wat je gaat aantrekken uiteindelijk :)
_Lady_widjan_
29-01-2006, 00:42
Leukjes :D
nu hebk ongeveer oOk een ideee
wat men dan aandoet :D
marocloubna
29-01-2006, 14:05
jah ik weet niet of je hoofddoek draagt of niet.. :o
Maar goed.. .. je kunt afwisselen.. de ene keer een mooie witte lange rok.. en de andere keer donkerbruin of zwart..
Of je kunt zoals bovenstaande ook al zei: De bovenkant van een mooie jabador..en dan wel getailleerd he !! :o dat is ook mijn stijl.. met een mooie zwarte of witte nette pantalon eronder..
Niet moeilijk doen meid ;) Op je bruiloft zul je er incha'allah mooi genoeg uit zien !! Kleedt je bij deze gelegenheden gewoon netjes..
Succes :goedzo: we horen wel wat je gaat aantrekken uiteindelijk :)
Soukran a zain!!!!!!!!!!
Ja, ik draag inderdaad hoofddoek en heb nu besloten om bij beide keren een leuke rok en truitje aan te trekken, wel bij beide keren anders en een mooie bijpassende sjaal.
Ik zal jullie voor de rest zeker laten weten wat ik heb aangetrokken. Komt goed, inshallah...........
Groetjes Loubna
loubiaaa
29-01-2006, 14:10
Allah ysagger a gti ;)
marocloubna
29-01-2006, 14:13
Allah ysagger a gti ;)
Amien ya rabi!!!!!!!!!
Wat betekend het eigenlijk?????????
:hihi:
faaatje66
29-01-2006, 14:17
:HAHA: HIER MOEST IK ECHT OM LACHEN...
tenminste eerlijk en niet net doen alsof je t snapt..hahahahahahahaa
marocloubna
29-01-2006, 14:18
:HAHA: HIER MOEST IK ECHT OM LACHEN...
tenminste eerlijk en niet net doen alsof je t snapt..hahahahahahahaa
Ja toch, ik weet dat het een dou3a is, maar wat het inhoud, Allah ou a3lam...........
loubiaaa
29-01-2006, 14:24
Amien ya rabi!!!!!!!!!
Wat betekend het eigenlijk?????????
Zeggen ze altijd als iemand gaat trouwen :D
marocloubna
29-01-2006, 14:25
Zeggen ze altijd als iemand gaat trouwen :D
Soukran hbiba!!!!!!!!
Bedankt voor je dou3a.............
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.