Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moet ik wel of niet

Pagina's : [1] 2 3 4

samira_el
01-05-2003, 20:48

Moet ik wel of niet naar Barcelona gaan.. Stel je voor je bent van plan naar Barcelona te gaan met wat schoolgenoten en buurtvriendinnen.. Opeens krijg je te horen van een meisje, dat de 6 jongens uit de andere klas niet mee gaan als jij ook niet gaat.... Schrikt dat je dan niet af, want wat zullen die Marokkaantjes en Turkjes zich nou weer in hun koppie halen .. Kwee nie :( Maar zouden jullie gaan of niet? A.J.B alleen serieuze reacties want ik zit er echt mee

Bario_Woman
01-05-2003, 20:49
gewoon gaan...schijt aan de anderen.Er is altijd wel wat te klagen. Go for fun,....and make fun!

camiliaa
hoe oud zijn jullie???

Lella_EL_Habiba
Denk aan jezelf niet aan die jongens :ego:

samira_el
01-05-2003, 20:50

Origineel gepost door camiliaa hoe oud zijn jullie??? Ik ben vandaag 17 geworden :D en grandcherokee, dat dacht ik dus ook, totdat mijn moeder zei, dat ik dan beter niet kon gaan :rolleyes:

Lella_EL_Habiba
01-05-2003, 20:51
Origineel gepost door camiliaa hoe oud zijn jullie??? wou ik ook al vragen:hihi:

samira_el
01-05-2003, 20:51
Origineel gepost door Lella_EL_Habiba Denk aan jezelf niet aan die jongens :ego: ] Maar daarom juist, die jongens staan als erg ruig bekend.. Ik vind het eigenlijk wel lieverds :D

Bario_Woman
01-05-2003, 20:52
Origineel gepost door samira_el Ik ben vandaag 17 geworden :D en grandcherokee, dat dacht ik dus ook, totdat mijn moeder zei, dat ik dan beter niet kon gaan :rolleyes: Gefeliciteerd met je 17e verjaardag. En nog vele gelukkige jaren. waarom zou je niet gaan dan?Vanwege die andere gasten?Wat zou er kunnen gebeuren? Zo'n kans krijg je niet altijd..ik zou hem grijpen en er een te gekke tijd van maken....(niet al te bont he?) G.C. :zwaai:

SaMiax
01-05-2003, 20:52
just goooooooooooo with tha flooooooooooooooooooo :D

Soefy
01-05-2003, 20:53
Origineel gepost door SaMiax just goooooooooooo with tha flooooooooooooooooooo :D en hier sluit ik me bij aan :D alweer :confused:

samira_el
Origineel gepost door GrandCherokee Gefeliciteerd met je 17e verjaardag. En nog vele gelukkige jaren. waarom zou je niet gaan dan?Vanwege die andere gasten?Wat zou er kunnen gebeuren? Zo'n kans krijg je niet altijd..ik zou hem grijpen en er een te gekke tijd van maken....(niet al te bont he?) G.C. :zwaai: I Like You.. Ik maak het nooit te bont, als ik weg uit Nederland ben :D Dank je, voor je felicitatie

Lella_EL_Habiba
Origineel gepost door samira_el ] Maar daarom juist, die jongens staan als erg ruig bekend.. Ik vind het eigenlijk wel lieverds :D Bekend ewa safie:ego: maarre gefeliciteerd:hoera::hoera::letsparty

The_Eyes
01-05-2003, 20:54
Origineel gepost door samira_el Ik ben vandaag 17 geworden :D en grandcherokee, dat dacht ik dus ook, totdat mijn moeder zei, dat ik dan beter niet kon gaan :rolleyes: kan je 1 ding zeggen zorg dat er ook een gast is die je wel kan vertrouwen. we waren met school ook weg gegaan. en ik was net een bodyguard voor een meisje damn. ze waren de hele tijd bij haar waren allemaal gekke dingen van plan. en het ergste is ik kon ze niet slaan want ze waren dronken. je weet toch dan sta je zehma niet voor jezelf in. dus ik de hele tijd bij haar. en ik was de enige die niet dronk. voor de rest allemaal dronken lappen.

DiZA
Als je er nu al een slecht gevoel van hebt..dan zou ik het niet doen.... Maar jij maakt de keus... Suc6 :)

camiliaa

Origineel gepost door samira_el Ik ben vandaag 17 geworden :D en grandcherokee, dat dacht ik dus ook, totdat mijn moeder zei, dat ik dan beter niet kon gaan :rolleyes: gefeliciteerd meid ik ben 5 jaar terug ook met school naar Rome geweest, was echt te gek....ik zou die kans grijpen maar..er zal wel wat narigheid komen dus ik zal goed oppassen als ik jou was

Pagina's : [1] 2 3 4