Bekijk originele versie : Zelf je haar afknippen?
Doen jullie dat wel eens zelf? Of laten jullie het doen door iemand thuis? zo ja hebben jullie wat tips
SweetCheeks
28-01-2006, 13:42
Nooooh ik durf dat niet, ik ben bang dat ik mijn haar verpest. Klaat het altijd door een kapper doen...
Mijn zus daarentegen heeft schijt en die knipt het zelf, hoppa!
Ik knip alleen mijn pony zelf de rest durf ik echt niet.
Shab_Royalty
28-01-2006, 14:04
me moeder...maar als ik het in model wil hebben doe ik het bij de kapper
Als je trouwens laagjes wil hebben kun je dat heel makkelijk zelf doen.
Maak je haar nat, buig je hoofd naar voren en laat het haar over je hoofd vallen ( dus niet op je rug), kam het haar dan helemaal uit en laat het door iemand helemaal recht knippen. Violá laagjes!!! :D
koesss Royalty
ik had een keertje niks te doen en toen knipte ik zo me haar!
In zogenaamde laagjes :P
:eek:
Hahah,, dat doe ik dus nooit meer
Shab_Royalty
28-01-2006, 14:07
hihihihiihihi oeps...
Ik ken wel mensen waarbij het egt gelukt is
Ik raad laagjes zowieso af, want bij sommige mensen kan het haar dan heel dun gaan lijken en het duurt super lang voordat het terug groeit ( ik heb hier trouwens niet over laagjes alleen aan de voorkant he;) )
I'll Keep That In Mind ;)
casaouiwa
28-01-2006, 14:42
Doen jullie dat wel eens zelf? Of laten jullie het doen door iemand thuis? zo ja hebben jullie wat tips
je kan echt beter naar de kapper gaan,ik doe mijn haar al 8 jaar zelf,omdat ik kapster ben maar ik durf nooit door een collega van mij te laten knippen,ze knippen echt de helft af:jammer: dat vind ik wel zonder.
missmarokaantje
28-01-2006, 15:36
hoe kan je dat dan zo recht kinppe van achter ??? casaouiwa
Sanae_love
28-01-2006, 15:47
ik knip mijn eigen haar zelf en laat het later iemand ff checken en het is altijd recht heb het bij de kapper een x gedaan heeft ze het helemaal verpest en veel weg gehaald doe het helemaal zelf..
k wou mn haar in laagjes knippen (zelf) maar durf niet....Geen idee hoe...
je kan echt beter naar de kapper gaan,ik doe mijn haar al 8 jaar zelf,omdat ik kapster ben maar ik durf nooit door een collega van mij te laten knippen,ze knippen echt de helft af:jammer: dat vind ik wel zonder.
Dat is me dus afgelopen week gebeurd! Nooit meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had een keer mijn pony zelf geknipt.
dat doe ik nooit meer.!
Pearl_of_Rif
28-01-2006, 16:23
Ik doe het altijd zelf of iemand thuis doet t voor me:)
paar dagen geleden heeft me zus me haar geknipt tis nu egt kort (en niet egt recht) maar ik vind t wel leuk en ik draag tog hoofddoek dus niemand ziet t :D
Kus Bouchra
o0_m0cr0_0o
28-01-2006, 16:58
Ik had het ook een x zelf Geknipt..
Het was wél Gelukt :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.