Bekijk originele versie : Plannen..
Wie van jullie heeft bewust zijn zwangerschap gepland om in een bepaalde periode te kunnen bevallen?
Wij willen er graag één bij, met de wil van Allah, natuurlijk! Maar ik moet er niet aan denken om weer in de zomer zwanger te zijn... Dus wil ik het na de zomer proberen inchallah.....
Wie heeft dus ook weleens bewust een zwangerschap gepland of tenminste aan gedacht
xlatifax
28-01-2006, 09:34
haha nee ik heb nooit gepland, eerste keer was ik bevallen in november, zo saai is het dan, tis koud buiten, je kunt niet lekker naar buiten, ik vond het erg deprimerend, snel donker, kwam maar niet van mijn vermoeidheid af.
Tweede zwangerschap beviel ik in maart, dat was echt heeeeerlijk, na 1 weekje thuis, ben ik al met de kleine gaan wandelen/winkelen, ik voelde me supergoed en was echt de gelukkigste vrouw op aarde. Ik denk echt dat dat kwam doordat het zonnetje scheen en dat het herstellen na de zwangerschap/bevalling veel sneller dan gaat.
Voor mij absoluut geen kids meer, maar mocht het komen dat weer een lente/zomer kind.
haha nee ik heb nooit gepland, eerste keer was ik bevallen in november, zo saai is het dan, tis koud buiten, je kunt niet lekker naar buiten, ik vond het erg deprimerend, snel donker, kwam maar niet van mijn vermoeidheid af.
Tweede zwangerschap beviel ik in maart, dat was echt heeeeerlijk, na 1 weekje thuis, ben ik al met de kleine gaan wandelen/winkelen, ik voelde me supergoed en was echt de gelukkigste vrouw op aarde. Ik denk echt dat dat kwam doordat het zonnetje scheen en dat het herstellen na de zwangerschap/bevalling veel sneller dan gaat.
Voor mij absoluut geen kids meer, maar mocht het komen dat weer een lente/zomer kind.
Dat bedoel ik een beetje..... ik was bevallen in Oktober en op zich wel oke omdat ik aan die 22kg kon werken voor de zomer, maar met 7mnd zwanger in de zomer rondlopen was echt geen pretje!!!
Dus als het aan mij ligt, beval ik in Januari, maar dat kan natuurlijk niet. We zien het wel, wat Allah swt voor ons heeft geschreven....
gelderse
28-01-2006, 10:32
MIjn eerste zwangerschap heb ik niet gepland. Ik ben ondanks de pil zwanger geworden. El mekteb. Van de eerste ben ik bevallen in juni. Ideaal. Ik kon meteen naar buiten.
Ik ben van de tweede in augustus bevallen. Was echt verschrikkelijk je bent dan op het einde . En dan voel je je al niet gemakkelijk en dan ook nog eens die warmte. Nee, geef mij maar het voorjaar.
Ghatar_tangawia
28-01-2006, 10:36
Mijn zus is ook in oktober bevallen.. en ze had het echt verschrikkelijk moeilijk afgelopen zomer in Marokko. Haar benen waren zo opgezwollen..eigenlijk leek ze wel een ballon!! :hihi: Maar toen ze weer in Nederland was.. was ze gelijk veeel lichter.. dus in marokko hield ze veel vocht was en ze voelde zich niet lekker!
Ik zou het ook wel willen plannen dat ik in het voorjaar een kind krijg inscha allah..;) Als het zover is dan he :maf2:
Aardbeitje
28-01-2006, 10:52
Ik heb het niet gepland...Ik ben gestopt, en dacht we zien wel wanneer de baby komt...
En hij is op de juiste moment gekomen. In de zomer had ik het gelukkig niet zo zwaar...was pas rond de 5 maanden...Maar ik had wel opgezwolle enkels en voeten! Dat was niet zo een pretje!
Nu zit ik aan het einde, en heb hele OPGEZWOLLE enkels...Dus moet er niet aan denken dat het nu zomer is....:maf2:
Maar kan niet wachten wanneer deze frummeltje geboren word...:nijn:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.