Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tfoe Marokkanen Z3ma Moslims

Pagina's : [1] 2 3 4

minous21
01-05-2003, 20:03

Maanden geleden kwam ik erachter dat marokkanen met 2 maten meten........en er een dubbele moraal...aan overhouden! Een Praktijk voorbeeld, Minous21 is casemanager bij de Gemeentelijk Sociale Dienst.....Ik zie hoe zogenaamde marokkaanse moslims...mannen en vrouwen die naar Mekka zijn geweest, die hele dagen in Moskees verblijven.....FRAUDEREN. In de stad waar ik woon is mee dan 50% van de (marokkaanse)uitkeringsgerechtigde gescheiden van zijn of haar partner:jammer: Dus wat doen die marokkanen....marokkaanse getrouwd blijven en Nederlands scheiden........ik heb navraag gedaan bij de Iman en die vertelde mij het volgende...ook al vraag je een Nederlandse scheiding aan...het telt net zo zwaar als de Marokkaans....DUS HET IS HARAM...ze leven in HARAM..... Waarom....waarom....waarom.......??? Vandaag melde mevrouw X zich, ze is zogenaamd 2 jaar gescheiden van haar man maar is...wel 4 maanden zwanger (zucht).... :rolleyes: En ondertussen...wel over andere oordelen..... :rolleyes: Safi....Minous is opgelucht...:D

SweetRose
01-05-2003, 20:05
Ach life isn't easy and never will be And the people? they never will win if they don't follow the way of Allah! :jammer:

samira_el
01-05-2003, 20:05
dat zeg jij.. Die vrijdagavond weer uit gaat :rolleyes:

minous21
01-05-2003, 20:09
Origineel gepost door samira_el dat zeg jij.. Die vrijdagavond weer uit gaat :rolleyes: nee joh......niet aankomende vrijdag avond...... :D Ik ga heel soms....uit...... Maar ik fraudeer niet..ik lieg en bedrieg niet....... :(

Warzazate
01-05-2003, 20:09

Origineel gepost door minous21 Maanden geleden kwam ik erachter dat marokkanen met 2 maten meten........en er een dubbele moraal...aan overhouden! Een Praktijk voorbeeld, Minous21 is casemanager bij de Gemeentelijk Sociale Dienst.....Ik zie hoe zogenaamde marokkaanse moslims...mannen en vrouwen die naar Mekka zijn geweest, die hele dagen in Moskees verblijven.....FRAUDEREN. In de stad waar ik woon is mee dan 50% van de (marokkaanse)uitkeringsgerechtigde gescheiden van zijn of haar partner:jammer: Dus wat doen die marokkanen....marokkaanse getrouwd blijven en Nederlands scheiden........ik heb navraag gedaan bij de Iman en die vertelde mij het volgende...ook al vraag je een Nederlandse scheiding aan...het telt net zo zwaar als de Marokkaans....DUS HET IS HARAM...ze leven in HARAM..... Waarom....waarom....waarom.......??? Vandaag melde mevrouw X zich, ze is zogenaamd 2 jaar gescheiden van haar man maar is...wel 4 maanden zwanger (zucht).... :rolleyes: En ondertussen...wel over andere oordelen..... :rolleyes: Safi....Minous is opgelucht...:D Dan heb je die Marokkaanse Hadjs niet gezien die elke vrijdagmiddag ZWART de tram/metro pakken richting moskee om er het vrijdaggebed te verichten. En als ze een Marokkaans meisje tegenkomen met haar vriendje dan gooien ze hun baard van 70 cm naar achteren en vervloeken ze haar...:). Maar ja, daar zijn we Marokkanen voor. Dubbelzinnig, lomp, onwetend en alsmaar defensief...

minous21
01-05-2003, 20:10
Origineel gepost door Warzazate Dan heb je die Marokkaanse Hadjs niet gezien die elke vrijdagmiddag ZWART de tram/metro pakken richting moskee om er het vrijdaggebed te verichten. En als ze een Marokkaans meisje tegenkomen met haar vriendje dan gooien ze hun baard van 70 cm naar achteren en vervloeken ze haar...:). Maar ja, daar zijn we Marokkanen voor. Dubbelzinnig, lomp, onwetend en alsmaar defensief... Inderdaad.....:jammer:

C_warrior
01-05-2003, 20:13
Origineel gepost door minous21 Inderdaad.....:jammer: Is het waar dat de sociaale dienst mocro's inhuurd om die andere te veraaden????

minous21
01-05-2003, 20:14
Origineel gepost door chabab Is het waar dat de sociaale dienst mocro's inhuurd om die andere te veraaden???? Hier in Arnhem niet......ik ken die marokkanen niet en ik wil ze niet kennen...:D En ze pakken dat doen we door middel van de Sociale Recherche...:D

samira_el
01-05-2003, 20:14
Origineel gepost door minous21 nee joh......niet aankomende vrijdag avond...... :D Ik ga heel soms....uit...... Maar ik fraudeer niet..ik lieg en bedrieg niet....... :( Kay dan.. Ik ben stil Maar mijn tante werkt ook bij de gemeente als trajectbegeleidster.. Damnz. wat die mannen allemaal doen, om ervoor te zorgen dat hun vrouw niet naar school gaat

minous21
01-05-2003, 20:20
Origineel gepost door samira_el Kay dan.. Ik ben stil Maar mijn tante werkt ook bij de gemeente als trajectbegeleidster.. Damnz. wat die mannen allemaal doen, om ervoor te zorgen dat hun vrouw niet naar school gaat Ik ken het.....ik heb ook tot 1 maart als ITB-er gewerkt intensieve traject begeleider....maar dan voor nieuwkomers..... Tja...en die mannen....nie mi vrouw kan nit schol want di kindjes moet eet.....of...mivrouw zik....en die kindjes ook zik....die griep....die weer in hollanda altijd slicht...:D

Missy20
01-05-2003, 20:20
Origineel gepost door minous21 Maanden geleden kwam ik erachter dat marokkanen met 2 maten meten........en er een dubbele moraal...aan overhouden! Een Praktijk voorbeeld, Minous21 is casemanager bij de Gemeentelijk Sociale Dienst.....Ik zie hoe zogenaamde marokkaanse moslims...mannen en vrouwen die naar Mekka zijn geweest, die hele dagen in Moskees verblijven.....FRAUDEREN. In de stad waar ik woon is mee dan 50% van de (marokkaanse)uitkeringsgerechtigde gescheiden van zijn of haar partner:jammer: Dus wat doen die marokkanen....marokkaanse getrouwd blijven en Nederlands scheiden........ik heb navraag gedaan bij de Iman en die vertelde mij het volgende...ook al vraag je een Nederlandse scheiding aan...het telt net zo zwaar als de Marokkaans....DUS HET IS HARAM...ze leven in HARAM..... Waarom....waarom....waarom.......??? Vandaag melde mevrouw X zich, ze is zogenaamd 2 jaar gescheiden van haar man maar is...wel 4 maanden zwanger (zucht).... :rolleyes: En ondertussen...wel over andere oordelen..... :rolleyes: Safi....Minous is opgelucht...:D Minous je hebt helemaal gelijk....ik zie vaker dingen om me heen die echt niet door beugel kunnen........dat zijn precies mensen die van alles uitspoken, maar ondertussen wel commentaar op mij leveren omdat ik geen hoofddoek draag..........Dat vind ik minder erg dan dat iemand zegt dat hij of zij ziek is terwijl dat niet zo is en een WW-uitkering ontvangt...of erger zoals je net aangaf...... zegt dat hij of zij gescheiden is van de partner, etrweijl dat helemaal niet zo is.......... zulke mensen zijn gewoon zielig............ xxx Missy20 :blauwkus:

minous21
01-05-2003, 20:23
Origineel gepost door Missy20 Minous je hebt helemaal gelijk....ik zie vaker dingen om me heen die echt niet door beugel kunnen........dat zijn precies mensen die van alles uitspoken, maar ondertussen wel commentaar op mij leveren omdat ik geen hoofddoek draag..........Dat vind ik minder erg dan dat iemand zegt dat hij of zij ziek is terwijl dat niet zo is en een WW-uitkering ontvangt...of erger zoals je net aangaf...... zegt dat hij of zij gescheiden is van de partner, etrweijl dat helemaal niet zo is.......... zulke mensen zijn gewoon zielig............ xxx Missy20 :blauwkus: hey schatje...... :Iluvu: Ja ik maak die dramagevallen allemaal mee...... :rolleyes: Het oordelen over anderen(door die mensen) vind ik het allerergste! Kussies

sweetyhabibie
01-05-2003, 20:35
SO ABNORMAAL DAT MENSEN NIET DENKEN AAN DE DAG DES OORDEELS!!! DIT LEVEN IS MAAR EEN EXAMEN HET ECHTE LEVEN KOMT NOG, MAAR JA LAAT DIE MENSEN MAAR DOEN ZE KOMEN ER WEL ACHTER.... ALLAH OUH AKBAR- ALLAH OUH AKBAR ALLAH OUH AKBAR

minous21
01-05-2003, 20:37
Origineel gepost door sweetyhabibie SO ABNORMAAL DAT MENSEN NIET DENKEN AAN DE DAG DES OORDEELS!!! DIT LEVEN IS MAAR EEN EXAMEN HET ECHTE LEVEN KOMT NOG, MAAR JA LAAT DIE MENSEN MAAR DOEN ZE KOMEN ER WEL ACHTER.... ALLAH OUH AKBAR- ALLAH OUH AKBAR ALLAH OUH AKBAR Zo denk ik er ook over!

samira_el
01-05-2003, 20:40

Origineel gepost door minous21 Ik ken het.....ik heb ook tot 1 maart als ITB-er gewerkt intensieve traject begeleider....maar dan voor nieuwkomers..... Tja...en die mannen....nie mi vrouw kan nit schol want di kindjes moet eet.....of...mivrouw zik....en die kindjes ook zik....die griep....die weer in hollanda altijd slicht...:D Ja. mijn tante ook voor nieuwkomers :D Die smoesjes komen haar ook bekend voor

Pagina's : [1] 2 3 4