Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe zie jij jezelf over 10 jaar?

Pagina's : [1] 2 3

Ayliah
01-05-2003, 19:45

Lieve leden, Door veel dingen in mijn leven ben ik heel goed na gaan denken over de dingen in het leven. Ik kijk laaste tijd steed vaker en vaker naar me toekomst hoe ik hoop en denk dat hij eruit gaat zien. Ik vind het toch een interessant onderwerp om over te praten, met jullie, wat het gaat toch een keer komen. Misschien dat deze topic al een keertje is geopend maar ja jammer dan, als ik al die onzinnige topic's hier lees... Maar goed laat ik het daar niet over hebben. De vraag is.... Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? Ik wacht op jullie reacties....:D Liefs, Louisa ps: grrrr....ik had net een topic gemaakt over deze plaatje hier onder.. ik vind het echt zo schattig!!!! :Iluvu: Maar opeens is die topic verplaast naar Kletshoekje.. echt belachelijk!!!! :kwaad: http://www.landausports.co.uk/nike-preview/Nike-cortez-Baby-850399-142.jpg voor 1 van mijn 5 zoontjes...:Iluvu:

samira_el
01-05-2003, 19:49
Over tien jaar... Zie ik mezelf in Australie bezig aan een project terwijl ik de telefoon in mijn hand heb om een reis terug te boeken naar Nederland... SERIEUS.. een wereldreis moet ik maken :cool:

The_Eyes
01-05-2003, 19:58
Over 10 jaar ben ik insha-allah al 6 jaar getrouwd en heb ik 2 hele liefe kinderen een top vrouwtje. en een leuke nette baan waarmee ik mn kinderen en vrouwtje kan onderhouden. en ik hoef geen milljoenen ofzo. als ik maar mn vrouw en kinderen alles kan bieden.

SweetRose
01-05-2003, 20:03
Origineel gepost door The_Eyes Over 10 jaar ben ik insha-allah al 6 jaar getrouwd en heb ik 2 hele liefe kinderen een top vrouwtje. en een leuke nette baan waarmee ik mn kinderen en vrouwtje kan onderhouden. en ik hoef geen milljoenen ofzo. als ik maar mn vrouw en kinderen alles kan bieden. a real gentlemen has spoken :goedzo:

The_Eyes
01-05-2003, 20:10

Origineel gepost door DuTSKe a real gentlemen has spoken :goedzo: thnx dutske!!! maaruh hoe zie jij je zelf over 10 jaar?

samira_el
01-05-2003, 20:11
Origineel gepost door The_Eyes thnx dutske!!! maaruh hoe zie jij je zelf over 10 jaar? een berichten aantal van 36974824698321649821 denk ik :D

Chaimaa
01-05-2003, 20:12
Origineel gepost door The_Eyes Over 10 jaar ben ik insha-allah al 6 jaar getrouwd en heb ik 2 hele liefe kinderen een top vrouwtje. en een leuke nette baan waarmee ik mn kinderen en vrouwtje kan onderhouden. en ik hoef geen milljoenen ofzo. als ik maar mn vrouw en kinderen alles kan bieden. :Iluvu: :verliefd: it :goedzo:

The_Eyes
01-05-2003, 20:13
Origineel gepost door Sexverslaafde over 10 jaar ben ik dood INSHA-ALLAH!! als je dat wilt waarom niet

Ayliah
01-05-2003, 20:15
Origineel gepost door samira_el Over tien jaar... Zie ik mezelf in Australie bezig aan een project terwijl ik de telefoon in mijn hand heb om een reis terug te boeken naar Nederland... SERIEUS.. een wereldreis moet ik maken :cool: Hey Samira, dat lijkt me ook wel wat zeg! Alleen ja, ik wil over 10jaar al een groot gezin! en een wereldreis maken en een gezin onderhouden dat gaat niet samen.. Liefs, Louisa

Lady_moi
over 10 jaar zie ik me met een hoofdoekske op me kop zoals de turken schreeuwend naar mn 12 kinderen die alles kapotmaken :haha: haha nee gelukkig getrouwd inchallah met een lieve man en lieve kinderen inchallah

SweetRose
Origineel gepost door The_Eyes thnx dutske!!! maaruh hoe zie jij je zelf over 10 jaar? Euhm...Incha allah getrouwd...een paar kindjes...een huisje gekocht (voor ze weer duurder worden) een eigen auto incha allah! Echt een gelukkig leventje leiden, moet ni echt met megaveel geld..zolang er maar geluk van beiden kanten stroomt ;) Kwil wel een paar landen bezoeken...met mijn mannetje tegen dan incha allah! dus dat word na mijn school..superhard werken en hij ook incha allah! (wie hij ook is..als je dit leest....HARD WERKEN..kwil op reis gaan :hihi: ) en euhm...wat nog..ff denken... ajaa hoe kan k het vergeten zijn :p zoals samira_el al zei..een berichten aantal van hier tot tokyo :maf2: :p

samira_el
01-05-2003, 20:17
Origineel gepost door Ayliah Hey Samira, dat lijkt me ook wel wat zeg! Alleen ja, ik wil over 10jaar al een groot gezin! en een wereldreis maken een een gezin onderhouden dat gaat niet samen.. Liefs, Louisa Ja 10 jaar vind ik ook laat,, waarschijnlijk ben ik dan klaar :D

samira_el
01-05-2003, 20:18
Origineel gepost door DuTSKe ajaa hoe kan k het vergeten zijn :p zoals samira_el al zei..een berichten aantal van hier tot tokyo :maf2: :p Ik volg je meid :cool: Ik bedoel. ik ben vandaag 17 geworden, en ik ben hier aan het posten :D

GillDeLaTouret
01-05-2003, 20:19
:nerd: ga leve zoeke ofsjow....:kwaad: :rolleyes: :maf: over 10 jaar ben ik insha allah 10 jaartjes getrouwd met mijn :engel: <---- :o en de resT zie ik wel wat in de tussentijd gebeurT :wijs: :)

Lady_moi
01-05-2003, 20:19

dan ben ik 26jaar jong inchallah :bril:

Pagina's : [1] 2 3