Bekijk originele versie : Mondial afgelopen nacht...
Warzazate
01-05-2003, 19:07
Ben zojuist door de regendruppels wakker gemaakt en ik ben nog enigszins onder invloed.... Zow, dat waren me een paar nachtjes! Koninginnenacht in Amsterdam waarin we in de Cooldown werden getrakteerd op heel veel Duivelse schunnigheden....
En afgelopen nacht was Warzazate in Mondial om Dj Abdel te horen draaien. Shit! Wat kan die gast draaien zeg!!! En wat waren de Duitse meisjes lekkerrrrrrrrs....:):):). Gisteren werd weer eens voor mij duidelijk dat je als jongen een kladblok nodig hebt in Mondial om al die gewillige telefoonnummers te kunnen noteren...:).
Warzazate
01-05-2003, 19:16
Thnx Oum Kalthoum en Latifa...:). Het feit dat jij het als Lariekoek bestempelt Sexloze, zegt voldoende over jezelf. Immers, uitgaan is een kwestie van luisteren naar de Duivel. Het is geen kunst en het biedt zelfs voor het meest hopeloos geval perspectieven...;).
Lady_Cazawia
01-05-2003, 19:17
Origineel gepost door Warzazate
Thnx Oum Kalthoum en Latifa...:). Het feit dat jij het als Lariekoek bestempelt Sexloze, zegt voldoende over jezelf. Immers, uitgaan is een kwestie van luisteren naar de Duivel. Het is geen kunst en het biedt zelfs voor het meest hopeloos geval perspectieven...;).
Ga Bidden jongen is beter voor je...;)
Warzazate
01-05-2003, 19:30
Origineel gepost door Lady Cazawia
Ga Bidden jongen is beter voor je...;)
Bidden heeft geen waarde als het je er niet van weerhoudt om telkens weer te dwalen. En aangezien Warzazate een stoute jongen is vol kattekwaad laten we dat bidden even in de koelkast...:). En ja, ik weet wel beter; 'Fa-amma eliensannoe iedda mabtalahoe raboehoe fa-akrammahoe wa-na3ammahoe, fajaqoelloe raboe akramman. Wa amma iedda mabtalahoe faqadara3alajhie riezqahoe fajaqoelloe raboe ahhanan.'
Laat ik maar gaan hopen op de vergevensgezindheid van onze Maker...:).
ps: Het verschil tussen een moe'min en een kafir is het gebed Latifaa. Tegenwoordig bidt Warzazate niet meer dus het antwoord is duidelijk...:).
pps: Je hebt helemaal gelijk Sexloze...:).
Camilla27
01-05-2003, 19:33
Origineel gepost door latifaaa
Dan heb ik niks gezegd......Ik dacht dat je moslim was, maar ja niet elke marokkaan is moslim blijkt maar weer.
:rolleyes:
tarifest_lady
01-05-2003, 19:34
ya zieligheid...... :jammer:
Miss_Banana
01-05-2003, 19:35
Ben zojuist door de regendruppels wakker gemaakt en ik ben nog enigszins onder invloed.... Zow, dat waren me een paar nachtjes! Koninginnenacht in Amsterdam waarin we in de Cooldown werden getrakteerd op heel veel Duivelse schunnigheden....
En afgelopen nacht was Warzazate in Mondial om Dj Abdel te horen draaien. Shit! Wat kan die gast draaien zeg!!! En wat waren de Duitse meisjes lekkerrrrrrrrs....:):):). Gisteren werd weer eens voor mij duidelijk dat je als jongen een kladblok nodig hebt in Mondial om al die gewillige telefoonnummers te kunnen noteren...:).
Of Dino's zaterdag door gaat weet ik nog niet zeker, die plannen zijn net de grond uit. Maar zondag ga ik ook naar de Mondial. Gka zeker uit mijn dak daar! :D
Camilla27
01-05-2003, 19:36
Origineel gepost door Miss_Banana
Of Dino's zaterdag door gaat weet ik nog niet zeker, die plannen zijn net de grond uit. Maar zondag ga ik ook naar de Mondial. Gka zeker aan mijn dak daar! :D
kijk uit dat ze je mooie lippen erniet af bijten :D
Leuk :goedzo:
:rolleyes: :rolleyes:
Warzazate
01-05-2003, 19:41
Origineel gepost door Miss_Banana
Of Dino's zaterdag door gaat weet ik nog niet zeker, die plannen zijn net de grond uit. Maar zondag ga ik ook naar de Mondial. Gka zeker uit mijn dak daar! :D
Foei!
ps: Warzazate is een moslim-in-wording Latifa...:).
minous21
01-05-2003, 19:42
Weet je.......wat erger is dan uitgaan...over andere oordelen...zonder diegene te kennen.....:jammer:
Jeblia_1
01-05-2003, 19:45
Origineel gepost door minous21
Weet je.......wat erger is dan uitgaan...over andere oordelen...zonder diegene te kennen.....:jammer:
Ze oordeelt niet, ze vroeg alleen of Warzazate zichzelf als moslim beschouwt ja of nee. Hier heeft hij netjes antwoord opgegeven en dat was het.
Warzazate
01-05-2003, 19:47
Origineel gepost door minous21
Je haalt de woorden uit mijn mond...:). Wie weet ben ik wel de perfecte moslim. Wie weet ben ik wel op een missie en probeer ik een bepaalde moraal aan sommige mensen door te geven...:). Op de oordelende tong zonder zicht is staat waarlijk een pijnlijke straf te wachten heb ik een fqih ooit horen zeggen...:).
ps: Amien Latifa!
Camilla27
01-05-2003, 19:50
[QUOTE]Origineel gepost door Warzazate
[B]Je haalt de woorden uit mijn mond...:). Wie weet ben ik wel de perfecte moslim. Wie weet ben ik wel op een missie en probeer ik een bepaalde moraal aan sommige mensen door te geven...:). Op de oordelende tong zonder zicht is staat waarlijk een pijnlijke straf te wachten heb ik een fqih ooit horen zeggen...:).
:D maar je weet...alles wat je zegt word tegen je gebruikt...
Miss_Banana
01-05-2003, 19:51
Origineel gepost door Camilla27
kijk uit dat ze je mooie lippen erniet af bijten :D
Denk niet dat ik me daar zorgen om hoef te maken :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.