Bekijk originele versie : Wie kent dit produkt?!
SweetCheeks
26-01-2006, 20:00
https://hairloss1.introweb.nl/isroot/haaruitval/SiteImages/1017.jpg
Schijnt goed te zijn tegen ZEER DROOG HAAR. En aangezien mijn hoofd net een toiletborstel lijkt, wil ik het wel een poging wagen....
Anyone?
Neej echt nog nooit gezien? Waar kun je het halen?
SweetCheeks
26-01-2006, 20:33
Ik denk bij bekende kapperzaken. Misschien dat de Douglas of ICI Paris t ook verkoopt? Ik wil het wel proberen, alleen kost het 15 euro!
casaouiwa
26-01-2006, 20:39
dat is kerastase van l'oreal hij is heel goed,voral is de zomer omdat je zo een droog haar krijgt(wij alemaal)dat is heel bekend natuurlijk,inderdaad hij is ook duur,je hebt heel veel sorten van..maskers,soin,serum....etc
Ohh 15euro vind ik nog wel mee helpen.. Heb je wel eens haarmaskers gebruikt, of helpen die niet??
snoepkontje
26-01-2006, 20:42
jaaaa duhhh die is goed voor alles..maar is duur
wipneusje
26-01-2006, 20:53
https://hairloss1.introweb.nl/isroot/haaruitval/SiteImages/1017.jpg
Schijnt goed te zijn tegen ZEER DROOG HAAR. En aangezien mijn hoofd net een toiletborstel lijkt, wil ik het wel een poging wagen....
Anyone?
Ik gebruik ook Kerastase, maar dan de oranje serie: bain elasto curl, en de conditioner..die is bedoeld voor droog krullend haar, die van het plaatje is voor gewoon droog haar..
Ik koop het bij een kappers winkeltje
Er zit wel veel siliconen in Kerastase, maar siliconen zijn niet slecht voor je haar, ookal zeggen sommige mensen van wel.voor droog en krullend haar is het juist goed
miss_burberry
26-01-2006, 22:47
Die is heel goed..
Ik had al in je andere topic gereageerd toevallig over deze :D
SweetCheeks
26-01-2006, 22:52
Aaah, dus denken jullie dat ik een poging moet wagen? Ik gebruik op dit moment Inecto en daar ben ik best tevreden over, alleen vertelde mijn kapster vanmorgen dat ik dus die Kerestase eens zou moeten gebruiken.
Ik heb in de badkamer HONDERDEN flesjes shampoo, condioners liggen. Kben aan t afkicken....echt een PRODUCTJUNKIE ben ik!
haha leuk is dat dingetjes proberen he, ik word ook altijd helemaal vrolijk als ik uit de etos ofzo ben gekomen
SweetCheeks
26-01-2006, 23:07
haha leuk is dat dingetjes proberen he, ik word ook altijd helemaal vrolijk als ik uit de etos ofzo ben gekomen
Ja, alleen kost het mij een vermogen. Die mensen verdienen geld aan mij, man!;)
Ja, alleen kost het mij een vermogen. Die mensen verdienen geld aan mij, man!;)
haha jah idd zijn erg blij met jou :hihi:
Hola Meissie,
Ik Adviseer Je Om Bij Een Avedashop De Shampoo En Conditioner Van Sapmoss Te Halen Wallah Echt Een Geschenk Voor Je Haar, Het Is Duur Maar Je Gebruikt Maar Een Klein Beetje,en Probeer Je Haar 1x In De Week Te Wassen, Ben Benieuwd Groetjes
SweetCheeks
27-01-2006, 00:04
Hola Meissie,
Ik Adviseer Je Om Bij Een Avedashop De Shampoo En Conditioner Van Sapmoss Te Halen Wallah Echt Een Geschenk Voor Je Haar, Het Is Duur Maar Je Gebruikt Maar Een Klein Beetje,en Probeer Je Haar 1x In De Week Te Wassen, Ben Benieuwd Groetjes
Waar bevindt dat winkeltje zich? AMsterdam?
Saloua1978
27-01-2006, 08:45
Het maaktt je haar wel slap hoor.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.