Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : GEVRAAGD: catering voor 180/200 personen

engeltje18
26-01-2006, 19:15

hey traiteurs/cateraars, Ga binnenkort inshallah trouwen. Heb bijna alles geregeld alleen het allerbelangrijkste het eten en decoratie nog niet kunnen regelen. Vandaar vraag ik alle cateraars die zowel decoratie als eten verzorgen mij een offerte kunnen sturen. - op mijn bruiloft komen circa 180/200 personen (mannen en vrouwen) - decoratie moet er ongeveer als volgt uit zien: tafels en stoelen bekleed, kandelaars op alle tafels, dadeltafel, rode loper vanuit dadeltafel tot waar ik ga zitten. - het eten en drinken wil ik het liest als volgt. alle glazen bestek en servies moet van jullie zijn. binnekomst thee (nehneh) daarna eten vlees--kipbestilla en salade met vis, als laatste weer thee en koekjes. - verder wil ik 2 seveersters voor de vrouwen en 2 voor de mannen. ik denk dat dit alles is als ik wat vergeten ben hoor je nog van me..... oow ja heel belangrijk: ik wil voor dit alles maximaal 4750 euro uitgeven:hadj: ik hoor snel van jullie, jullie kunnen me ook pmen XXXXXX

La_Vita_E_Bella
26-01-2006, 19:26
hey traiteurs/cateraars, Ga binnenkort inshallah trouwen. Heb bijna alles geregeld alleen het allerbelangrijkste het eten en decoratie nog niet kunnen regelen. Vandaar vraag ik alle cateraars die zowel decoratie als eten verzorgen mij een offerte kunnen sturen. - op mijn bruiloft komen circa 180/200 personen (mannen en vrouwen) - decoratie moet er ongeveer als volgt uit zien: tafels en stoelen bekleed, kandelaars op alle tafels, dadeltafel, rode loper vanuit dadeltafel tot waar ik ga zitten. - het eten en drinken wil ik het liest als volgt. alle glazen bestek en servies moet van jullie zijn. binnekomst thee (nehneh) daarna eten vlees--kipbestilla en salade met vis, als laatste weer thee en koekjes. - verder wil ik 2 seveersters voor de vrouwen en 2 voor de mannen. ik denk dat dit alles is als ik wat vergeten ben hoor je nog van me..... oow ja heel belangrijk: ik wil voor dit alles maximaal 4750 euro uitgeven:hadj: ik hoor snel van jullie, jullie kunnen me ook pmen XXXXXX Het gaat je minimaal 6000 euro kosten voor 200 personen....Ik heb overal geinformeerd...

engeltje18
26-01-2006, 19:33
hey thanks voor reactie en bij welke cateraars heb je allemaal geweest let me know xxxxxxx

La_Vita_E_Bella
26-01-2006, 19:57
hey thanks voor reactie en bij welke cateraars heb je allemaal geweest let me know xxxxxxx Hanan 28 euro pp. (zonder hapjes tussendoor). Die andere vragen nog meer...Afhankelijk van wat je precies wil...Maar reken maar op 8/9 duizend euro. Dat is mijn ervaring tenminste...Misschien mochten ze mij niet zo haha ;).

diyafacatering
27-01-2006, 01:31

www.cateringdiyafa.nl

MissyR
27-01-2006, 17:10
Hanan 28 euro pp. (zonder hapjes tussendoor). Die andere vragen nog meer...Afhankelijk van wat je precies wil...Maar reken maar op 8/9 duizend euro. Dat is mijn ervaring tenminste...Misschien mochten ze mij niet zo haha ;). Heb je t ook opgevraagd bij Catering Afrah beladie??... Die zit onder de 28... Maar engeltje, 2 serveersters voor 180/200 man???

lieve_meid
27-01-2006, 18:09
hey traiteurs/cateraars, Ga binnenkort inshallah trouwen. Heb bijna alles geregeld alleen het allerbelangrijkste het eten en decoratie nog niet kunnen regelen. Vandaar vraag ik alle cateraars die zowel decoratie als eten verzorgen mij een offerte kunnen sturen. - op mijn bruiloft komen circa 180/200 personen (mannen en vrouwen) - decoratie moet er ongeveer als volgt uit zien: tafels en stoelen bekleed, kandelaars op alle tafels, dadeltafel, rode loper vanuit dadeltafel tot waar ik ga zitten. - het eten en drinken wil ik het liest als volgt. alle glazen bestek en servies moet van jullie zijn. binnekomst thee (nehneh) daarna eten vlees--kipbestilla en salade met vis, als laatste weer thee en koekjes. - verder wil ik 2 seveersters voor de vrouwen en 2 voor de mannen. ik denk dat dit alles is als ik wat vergeten ben hoor je nog van me..... oow ja heel belangrijk: ik wil voor dit alles maximaal 4750 euro uitgeven:hadj: ik hoor snel van jullie, jullie kunnen me ook pmen XXXXXX hey meis Ik heb het ff voor je na gevraagd bij Annagla en ze zeggen hoog uit 5000-5500 www.annagla.nl

MISS1001NACHT
29-01-2006, 14:17
Hoi schat bel cateraar agadir tel: 06-44150668...Je komt zeker onder de 5000 euro uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En het eten zal VERRUKKELIJK zijn!!! Succes!!!

ynna
25-02-2006, 16:48
stuur een mail naar www.mbrouk.be