Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : IK BEN OPZOEK NAAR EEN BAND..denk om Serati TE NEMEN

Pagina's : [1] 2

Fnewnah24
26-01-2006, 16:55

alleen heb ik hem nog nooit meegemaakt op een bruiloft of een andere feest....kunnen jullie mij helpen weten jullie of hij binnenkort optreed en waar??(ik ga niet onuitgenodigd naar een bruiloft;)) help aub;)

oujdia_hanane
29-01-2006, 19:46
hey hey sirati is een goede band ik heb heel veel bruiloften mee gemaakt en hij is echt goed ze kunnen goed spelen... boesa riffia

Toulia
29-01-2006, 19:50
Sirati is zeker een aanrader meid :goedzo:

Goodwife
29-01-2006, 20:04
seradi is een topperd meid je zal echt hgeen spijt krijgen boessa

beppie_truus
30-01-2006, 15:25

weet iemand wat die kost voor een avond?

saidaatje
30-01-2006, 15:29
je bent seker 1200 kwijt als je hem huurt maar eerlijk het is het egt waard die mense op je feest zulle hem swaar spacuhhhh:banana: je zult egt geenm spijt hebbe:goedzo:

Aseeyahh
30-01-2006, 19:15
Ik heb Sirati op mijn bruiloft geboekt en ze hebben 1400 euro gevraagd... InshAllah zijn ze het waard...:goedzo:

beauty album
30-01-2006, 19:46
Sirati Sirati, hij is niet meer van deze tijd, de topper van deze tijd is JAWAD CHAABIA die gaat echt met de tijd mee. Ik heb sirati verschillende malen meegemaakt, het is iedere keer het zelfde liedje en melodietje echt niet meer leuk man. Had Jawad Chaabia vorige week nog meegemaakt in Antwerpen, nou daar moet voor gaan meid. Ze zingen niet alleen nee ze geven ook nog een show bij binnenkomst van de bruid en bruidegom, je ziet echt dat ze heel serieus spelen en er alles voor doen om het gezellig te maken. Echt waar meid neem Jawad Chaabia die is het echt waard!!!!!

FASIYA
30-01-2006, 19:53
Inderdaad Beauty album ik ben het helemaal met je eens. Die Sirati is echt eentonig geworden. Ik heb Jawad Chaabia meegemaakt in het chinese restaurant in Amsterdam en bij de bruiloft van Mohammed Chaara van shouf shouf habibi, nou het was echt geweldig! Er werd volop gedanst en het muziek was gewoon top, er werd chaabi gespeelt op de juiste manier, charki was helemaal geweldig. Ook zijn ze heel goed in de echte bruidsmuziek en Regadda. Ze hebben ook een site www.chaabia.nl, ik heb wel gehoord dat ze vaak vol zitten maar dan moet je maar even bellen. Ze zijn het inderdaad echt waard, nou veel succes met je keuze. Liefs Fasiya

lallameknessia
30-01-2006, 20:57
Meid ik weet niet met wat jij luisterd maar zeker niet met je oren, of jij weet niet wat muziek is stati dat is muziek als je het over muziek hebt, en die band waar jullie het over hebben (Jawad chaabia) is zwaar nep de echt jongens zijn er niet meer... en wat hij op zijn site heeft is zwaar nep ga een cd van hem kopen en dan hoor je waar ik over praat en dan zullen we het eens zijn,(abdelrahim) was een stampertje hoe komt hij in gods naam bij het zingen,, zelf het stampen deed hij met ze pink en niet met zijn voeten.. mohim wil niemand zwartmaken ( maar weet dat de waarheid is gewoon hard)... en ik heb veel bruiloft met die dieren gehad nou ik moest gewoon me ogen met een tandestokker open houden slaap shit man,,,meid ik zeg je eerlijk als je een VETTTTTTT avond wilt dan moet je zeker voor sitati gaan, als hun vol zijn dan zou ik naar rbati gaan die komen bij MIJ op de tweede plaats... veder wil ik dat jullie niet reageren op mijn reaktie is MIJN MENING PUNT latersssssssssssss groetjes

miss_tima
30-01-2006, 21:59
Ik heb Sirati op mijn bruiloft geboekt en ze hebben 1400 euro gevraagd... InshAllah zijn ze het waard...:goedzo: 1400????? My god me neef had ze voor € 900.- Maar mishien omdat via via is geregeld

RIFIYA ZINNA
30-01-2006, 22:02
Zeg lellameknesia, ik weet niet waar je het over hebt en waar al die haat vandaan komt, er wordt hier netjes naar een mening gevraagd iedereen geeft beschaafd een mening, behalve jij! Zal zeker in je opvoeding zitten. Jij hebt het over dieren nou volgens mij ben jij de GROOTSTE DIER zonder fatsoen! En ik sluit me aan bij de andere meiden, JAWAD CHAABIA IS EEN TOPPER!!! GA ZO DOOR JONGENS!!!!

lallameknessia
30-01-2006, 22:11
blabla doe je bij een klaagmuur okeey doeidoei

haitem
30-01-2006, 22:21
JAWAD CHAABIA IS THE TOP!!!!!!!!!!!!!!! Aanstaande zaterdag ben ik weer van de partij met deze top mannen!:banana:

lallameknessia
30-01-2006, 22:27

hahahahahahahah zwaar triets hahahahahahahahah ik lach jullie gewoon uit groetjes

Pagina's : [1] 2