Bekijk originele versie : stiekem een relatie.....
missadventist
26-01-2006, 16:02
precies vorig jaar heb ik een leuke jongen ontmoet uit k-eiland.... Het is een man waar ik voor altijd gelukkig wil zijn. Ik huil vaak omdat ik weet dat zijn familie mij niet accepteren en dat we alles stiekem moeten doen. Hij moet ook veel problemen oplossen die hij niet alles aan me vertelt. Voor hem is nu moeilijk om een baan te vinden daar heeft hij enkele reden voor. Nu wilde hij het uitmaken ik heb gevraagd aan hem of hij niet nog een keer met mij wilt proberen. Hij zei het is goed maar niemand mag er achterkomen dat we iets hebben. Graag wil ik met hem trouwen en ik ben ook op de leeftijd gekomen dat we een gezin kunnen vormen. Een gezin vormen wilt hij wel maar hij zal niet altijd voor me zijn want zijn moeder eist hem geheel op. Zijn moeder wilt dat haar zoon met een moslima moet gaan trouwen en ik wil me niet veranderen, ik wil gewoon mezelf blijven... gelukkig zie ik hem morgen 27 janauri ...... hij komt inchallah naar me toe..... Hoe kan ik die moeder overtuigen dat ik haar zoon wil hebben, ik wil juist trouwen met hem................:traan1:
hanan_lady
26-01-2006, 17:35
je zeo dat zijn moeder wil dat hij met een mosliama trouwd wat ben jij dan?
GlaasjeWater
26-01-2006, 17:40
je zeo dat zijn moeder wil dat hij met een mosliama trouwd wat ben jij dan?
een NIET-moslim :rolleyes: snuggere!
wat maakt het uit?
sihamriffia
26-01-2006, 20:49
een NIET-moslim :rolleyes: snuggere!
wat maakt het uit?
weet niet:rolleyes:
vraag het haar ...
Intention
26-01-2006, 22:22
Het feit dat hij het wilde uitmaken zegt toch ook wel het een en ander. Immers kan hij ook proberen zijn moeder te overtuigen van het feit dat hij met jou wil trouwen. Maar als hij dat niet doet, waarom zou jij dat dan wel doen?
En de voorwaarde dat hij het nogmaals wil proberen maar dat niemand het dan mag weten, zegt méér dan genoeg. Als er kans op meer was (huwelijk) dan zegt hij niet: "maar dan mag niemand het weten".
Ik zie dit als een doodlopende weg en zou aan de hand van bovenstaande mijn conclusies trekken..
Ik wil je overigens niet kwetsen, enkel je ogen openen..
Succes met je keuze...
GlaasjeWater
27-01-2006, 13:43
weet niet:rolleyes:
vraag het haar ...
wat moet ik haar vragen? :rolleyes:
gewoonMo72
27-01-2006, 14:34
Zijn moeder heeft gelijk, klinkt wel hard maar hij is moslim en hoort met een moslima te trouwen, als jij geen moslima wilt worden(moet je niet voor hem doen maar voor Allah swt) dan heb je pech helaas.
GlaasjeWater
27-01-2006, 15:30
Dat het niets uitmaakt dat zeg jij.
Zijn moeder denkt daar anders over en ik ook eerlijk gezegd ik heb ook een zoon en als hij eenmaal de leeftijd heeft om een relatie te beginnen dan zal ik hetzelfde tegen mijn zoon zeggen als die moeder nu tegen haar zoon zegt.
''GEEN NIET MOSLIMS''
tja kijk daar verschillen wij van mening...
GlaasjeWater
27-01-2006, 15:34
Zijn moeder heeft gelijk, klinkt wel hard maar hij is moslim en hoort met een moslima te trouwen, als jij geen moslima wilt worden(moet je niet voor hem doen maar voor Allah swt) dan heb je pech helaas.
nee dat is niet zo. als moslim ben je niet verplicht om met een moslima te trouwen.. :rolleyes:
missynador
27-01-2006, 18:37
Zijn moeder heeft gelijk, klinkt wel hard maar hij is moslim en hoort met een moslima te trouwen, als jij geen moslima wilt worden(moet je niet voor hem doen maar voor Allah swt) dan heb je pech helaas. zo staat staat het helemaal niet in de koraaaaaaaaaaaaaaaaaaan:kwaad: hij mag trouwen met een christen je bent echt snugger....
sihamriffia
27-01-2006, 18:38
wat moet ik haar vragen? :rolleyes:
warom hij niet met een, niet-moslim mag trouwen
sihamriffia
27-01-2006, 18:40
en als je hem echt wilt... dan zal je je beter tot de islam bekeren
missynador
27-01-2006, 18:41
ik ben daar niet mee eens hij mag ook een christen worden....
sihamriffia
27-01-2006, 19:26
ik ben daar niet mee eens hij mag ook een christen worden....
zeker??
hoe moet hy dat doen??
als hij al niet met een niet-moslim mag trouwen
gewoonMo72
27-01-2006, 22:18
zo staat staat het helemaal niet in de koraaaaaaaaaaaaaaaaaaan:kwaad: hij mag trouwen met een christen je bent echt snugger....
Ik heb nergens beweerd dat het in de koran staat, ik zeg mijn mening alleen, een moslim hoort bij een moslima, bovendien tegenwoordig heb je zelden christenen, meestal alleen van opvoeding, de meeste geloven niet meer en dat is verboden om mee te trouwen. dat noemen we (moshrika)
En een echte christelijke vrouw zal nooit met een moslim trouwen.;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.