Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn one-night stand...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Warzazate
17-05-2002, 00:18

Naar mijn weten ben ik een van de weinige Marokkanen die nog nooit een dame van lichte zeden heeft bezocht. Niet hier in Nederland noch in Marokko waar het aanbod aan jong en mooi vrouwelijk vlees in alle soorten en maten ruim goedkoop voor het oprapen ligt. Betalen voor sex terwijl m.i. de gemiddelde Marokkaan er redelijk genoeg uitziet om een 'correct' meisje te kunnen checken... Uitzonderingen daar gelaten uiteraard, want uitzonderingen zijn er om het bestaan van mooi en lelijk kracht bij te zetten. Voor mij is een avondje uit in een net grand-café waar ik samen kan komen met mijn goede vriend Red Label alles wat noodzakelijk is om aan mijn trekken te komen. Mijn ogen en mijn woorden completeren. Afgelopen zaterdagavond was ik weer volledig in de mood en was mijn bestemming Palladium, A'dam. Ze bracht me al na een kwartiertje flirten in vervoering met haar lichtblauwe ogen. De afstand was slechts een paar barkrukken. Dikke walmen rook afkomstig van sigaretten probeerden onsuccesvol het samenzijn van onze blikken te beëindigen. Ik keek haar doordringend aan en mijn ogen vroegen haar of ze me wel zag zitten. Haar tedere oogopslag en verblindende glimlach beantwoordden mijn vraag. En daar ging mijn glas whiskey-cola om zijn heil ergens op de vloer te gaan zoeken. Toen ik weer omhoog kwam was ik haar kwijt in de mensenmassa en voelde ik de teleurstelling. Totdat ik een hand op mijn rug voelde die langzaam zijn weg vond tot mijn schouder. 'Ik vind je mooi,’ fluisterde een meisjesstem in mijn oor. 'Heel mooi.....' Mijn olijfkleurige gezicht straalde en ik draaide me zo elegant mogelijk om. Ik stond nu recht voor mijn flirt: 'Jij bent ook mooi. Angstaanjagend mooi. En het lijkt alsof al het licht dat bestaat uit jouw ogen schijnt,’ zei ik. In mijn gedachten moest ik lachen, want het was een typical pick-up-line van Marokkaanse makelij om vrouwelijk schoon te paaien. Van kinderlijke eenvoud maar mijn hart meende het want haar ogen staken echt uit. Zo mooi blauw als een oceaan. En die elegante benen waarmee ze sierlijk heen en weer drapeerde veroorzaakten kriebels in mijn buik. Ik besloot naar het rode manneke aan de linkerkant te luisteren anders zou ik deze nacht alleen moeten afsluiten. Dus gaf ik me slaafs over aan de aanwezige overvloed aan lichaamssappen overlopend van hitsigheid. En zij had ook oren naar een nacht doorbrengen met een stijlvolle, gestroomlijnde en exotische jongeman. Die er ook nog eens wat van zal bakken in bed dan een bierbuikje te nemen dat Kees of Hendrik heet, hopeloos pielend met zijn voorhuidje, zijn klusje in minder tijd klarend dan hij nodig heeft om zich uit te kleden. We gaven ons dansend over aan het altijd fijn om te horen ‘Satisfied’ van Rhona waarbij de wederzijdse sexuele aantrekkingskracht herhaaldelijk en in volle glorie werd bevestigd. Een aantal glaasjes en evenveel luchtkastelen die ik haar voorschotelde later kwamen we aan bij haar huis. Zelfs de portier fooide ik extra, zo enthousiast was ik over mijn mooie Eva. 'We hebben het hele huis voor onszelf, mijn ouders en mijn zusje zijn een weekendje weg,’ hijgde ze met een opgewonden blik in haar ogen. Na een wilde vrijpartij beginnend in de royale huiskamer met een tussenstop in de badkamer, belandden we op haar kamer. Waar ze me op het bed smeet om me met haar losse natte haren te bespringen als een wilde tijgerin. Mede dankzij de grote hoeveelheid alcohol, me als een marionet in haar gewillige handjes voelend waande ik me in een ongecensureerd fragment uit 'Basic Instinct' met dit keer Warzazate i.p.v. Michael Douglas in de hoofdrol. Ik wist altijd al dat kakmeisjes zo hitsig als te lang opgesloten konijntjes zijn maar Eva... in één woord: SUPERHITSIG! Haar souplesse en het feit dat ze teasing en pleasing zo goed wist te combineren zorgde ervoor dat ik een onvergetelijke nacht beleefde vol passie en sensualiteit, die vertaald in een immense aantrekkingskracht ten uitvoer werd gebracht door twee lustvolle lichamen. De volgende dag kon ik niets anders doen dan haar naam en telefoonnummer op nummertje xx van mijn 'telefoonboekje' plaatsen. Tjemig..... xx zonder prostituee-bezoek. In een bepaald opzicht enigszins ‘netjes’ maar in een ander opzicht.....

younesel18
17-05-2002, 08:35
Dus alles wat je hiermee wil zeggen is je niet per sé naar een prostitue hoeft te gaan, want het kan ook anders? Wow!!! Niemand op de wereld wist dit, dus besloot jij het de wereld in te schoppen? Wat ben jij slim zeg!!!( maar niet heus ) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Yeah Right!

Noortje22
17-05-2002, 09:20
Wat kan jij goed vertellen zeg. Je schrijft echt helder, ik had zowat het gevoel dat ik erbij was (wat natuurlijk niet het geval was, effe ter verduidelijken voor de andere leden :) ), ik geef enkel aan dat je zo vertelt dat een lezer zich goed kan plaatsen zowel in jou als in de situatie. IK HOOP GAUW WEER WAT VAN JE TE LEZEN!! :duim: groetjes, Noortje

Lila
17-05-2002, 09:40
Wat een uitstekende schrijfstijl. Mijn complimenten!! Alleen een beetje te kort, ik ga er van uit dat dit echt gebeurde verhaal is......of niet?? Nog veel succes met je one-night stands :zwaai:

just-somebody
17-05-2002, 12:30

kijk je uit voor geslachtsziektes die zijn tegenwoord ook in de mode in alle vormen en maten!!!! voor de rest waarom betalen voor iets wat je ook gratis kunt krijgen.. en waarom iets bieden waar je jezelf ook voor kunt laten betalen???

soussiasaida
17-05-2002, 13:35
Hay hay tvervier yek............. effe wat citeren hoor; "......Zij had ook oren naar een nacht doorbrengen met een stijlvolle, gestroomlijnde en excotische jongeman......Die er ook nog eens wat van zal bakken in bed, dan een bierbuikje.........." Woowwww Tbarkallah e3liek a mesgott:boogie:! Hier in Nederland heet zoiets EIGENDUNK.....

Dida
17-05-2002, 13:45
Ik vond het een hele leuke stuk om het te lezen..het was echt speels geschreven...Alles was goed beschreven de woorden die je gebruikte maakte het lezen leuker. En ik vond het juist heel erg leuk omdat je een kant liet zien waar de Marokkaanen toch wel van kunnen schrikken..dit gebeurd zeker wel..one night standss.Fijn dat er iemand hier is die kortsamengevat een stuk verhaal kan schrijven over one nights stands onder de Marokkaanse jongens. Totaal geen schaamte..totaal geen gevoel van wat zullen mensen ervan denken..Dat is precies wat hier nodig wazz ..PIT !!!!! Ciao Baby ;)

-xxx-Rachida
17-05-2002, 15:01
Wat wil je in godsnaam met jou verhaaltje bereiken....voor mij ben jij nog een bewijs dat het mannelijk geslacht alleen maar op een werkwoord gefocust is en dat gevoelens die participeren maar bijzaak zijn. En dan nog elke detail beschrijven en jou verhaal te beeindigen met "in een bepaald opzicht enigzins netjes". Het nuttigen van wisky is tot daar aan toe maar het nuttigen van vrouwelijk schoon en dat beschouwen als iets vanzelfsprekends doet het maagsap van mij opreizen en ik heb meedelijden met alles wat ook maar jou weg kruist. Dat je uberhaupt de tijd neemt om zo iets zinloos, nutteloos, schaamteloos te notuleren laat al zien wat voor een schepsel achter het verhaal schuilt. De respons die jij hebt gekregen vind ik niets anders als zielig, hun consensus hierin is buitengewoon misselijk.

Dida
17-05-2002, 20:18
He maarre toch vind ik het nog steeds goed geschreven.Het heeft pit en de verhaal is leuk om te lezen.En ik vind dat je het niet al te persoonlijk moet nemen. Ciao Baby ;)

JustAgirl
17-05-2002, 22:44
Ehhhhh sorry dat ik het zeg, maar dit verhaaltje heb eerder ergens gelezen weet alleen niet meer waar....

BentDagilia
18-05-2002, 12:03
Warzazate.... Je kanheel erg goed schrijven.. ik wist wel dat er zulke meisjes bestonden maar het is heel raar als je ziet dat er zelfs Marokkanen het woord One Night Stand kennen.... Maar ja uzlke meiden kiezen er zelf voor... hoewel warzazate jij je hebt verleiden... dat is wat minder... Bent Dagilia

Warzazate
23-05-2002, 18:17
Ik dank jullie hartelijk voor de reacties...:). Wat ik raar vind is het onbegrip tav het fenomeen 'one-night-stand'. Het gebeurt wekelijks zoniet dagelijks, het werkt stress-verlichtend vanwege het no-strings-attached-commitment dat je bewust aangaat en het is lekker. Wat wil een mens nog meer...:)? Warzazate. ps: Justagirl, jij hebt goed opgelet...:).

Dida
23-05-2002, 18:38
Ja maar hij heeft die verhaal ook geschreven volgens mij ..alleen wat just a girl bedoelde volgens mij dat is dat die verhaal ook op de pb is van maroc.nl hij heeft het daar geschreven en vervolgens ook weer hier. Ciao Baby ;)

Dida
23-05-2002, 19:55
Geen dank hoor..;) Ciao Baby ;)

Warzazate
26-05-2002, 22:24

Origineel gepost door Maroccain DeLight!!! Eigendunk of zelfvertrouwen? Als iemand in zo'n stijl kan schrijven, dan mag die gene eigendunk hebben. Je weet half niet hoe prettig het is om hier eens een keertje iets te lezen waar leestekens, hoofdletters e.d. gebruikt worden. No offence, maar het gaat mij hier om een perfecte combinatie van woordspeling en fantasie. Warzazate... jammer dat je het niet zelf hebt geschreven (wat ik begrijp uit de reactie van Justagirl), want ik wou je een verbale Rembrandt gaan noemen (za3ma) ;) Groet, MD Het verhaaltje heb ik echt niet geschreven uit eigendunk... Het is een beschrijving van een ritueel dat daags plaatsvindt tussen mensen. Niets meer niets minder...:). En fantasie is het allerminst MD. Een meisje versieren en mee het bed in huppen is tegenwoordig eerder een gewoonte dan kunst...:). Warzazate.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8