Bekijk originele versie : Wie had dit ook?
Aardbeitje
26-01-2006, 11:01
Hey dames,
Ik heb op dit moment hele opgezwolle enkels...Het is nu al een paar weken zo, maar vandaag is het zo erg geworden dat het pijn doet met lopen...
En het ziet er niet uit...:maf2:
Wat kan ik er aan doen? Want ik kan mijn schoenen niet eens meer aan, en vandaag moest ik nog wat gaan doen...:huil:
Wie kan me helpen...of niet?
:D
miss_burberry
26-01-2006, 11:03
Slippers? Van die mannenslippers, die zitten wijd..:D
Gewoon voor thuis.. Niet buiten :maf:
HoneyBee
26-01-2006, 11:06
Slippers? Van die mannenslippers, die zitten wijd..:D
Gewoon voor thuis.. Niet buiten :maf:
Nou, als ze echt niet kan ook mee naar buiten. Jah, wat moet je anders. Op je blote voeten! :hihi:
Aardbeitje
26-01-2006, 11:08
:eek: Het was een serieuze vraag hoor....:kwaad: Is niet grappig...:huil:
Nog meer adviezen??? :moe:
miss_burberry
26-01-2006, 11:11
Nou, als ze echt niet kan ook mee naar buiten. Jah, wat moet je anders. Op je blote voeten! :hihi:
Wuahahahah.. Ik zie het al voor me :hihi:
miss_burberry
26-01-2006, 11:11
Sorry aardbeitje :o
Misschien laarzen die een maatje groter zijn voor buiten, en gewoon die slippers voor binnen :)
HoneyBee
26-01-2006, 11:13
Het advies van mannenslippes is het beste advies. Je kunt het toch niet veranderen dat je dikke enkels hebt. Je houdt nu gewoon veel vocht vast, en dat kun je even niet voorkomen. Dus ehhhhh, toch maar die mannenslippers maatje 46. En vergeet niet dikke sokken aan te doen. Anders bevriezen je tenen!!!!
:hihi: :hihi: :hihi: :hihi:
Aardbeitje
26-01-2006, 11:13
Sorry aardbeitje :o
Misschien laarzen die een maatje groter zijn voor buiten, en gewoon die slippers voor binnen :)
Ik heb geen laarzen die een maatje groter zijn...:huil:
Voor binnen heb ik mijn heerlijke pantoffels...dus dat is het probleem niet..!
Maar ook het lopen doet nu heel erg pijn...:jammer:
HoneyBee
26-01-2006, 11:14
Trouwens, mijn schoenen liggen toch nog bij jou. Mijn voeten zijn 2 maatjes groter, dus je mag ze nog even lenen hoor sis!
Aardbeitje
26-01-2006, 11:14
Het advies van mannenslippes is het beste advies. Je kunt het toch niet veranderen dat je dikke enkels hebt. Je houdt nu gewoon veel vocht vast, en dat kun je even niet voorkomen. Dus ehhhhh, toch maar die mannenslippers maatje 46. En vergeet niet dikke sokken aan te doen. Anders bevriezen je tenen!!!!
En waar moet ik die vandaan halen?? Bij de buurman wella?...:moe:
Aardbeitje
26-01-2006, 11:16
Trouwens, mijn schoenen liggen toch nog bij jou. Mijn voeten zijn 2 maatjes groter, dus je mag ze nog even lenen hoor sis!
Zie je het al voor je?? Die schoenen met dikke sokken...Ik ben niet turkish...:maf:
miss_burberry
26-01-2006, 11:16
Woehahahahaha :hihi:
miss_burberry
26-01-2006, 11:17
Ik heb geen laarzen die een maatje groter zijn...:huil:
Voor binnen heb ik mijn heerlijke pantoffels...dus dat is het probleem niet..!
Maar ook het lopen doet nu heel erg pijn...:jammer:
Wat doe jij nog buiten in deze kou, en de baby kan elke moment hallo zeggen :eek:
Blijf thuis met je mannenslippers :hihi:
ow ik had dat ook heeel erg het was zomer harstikke warm buiten en ik was hoogzwanger..mijn voeten waren zo opgezwollen dat ik ook ech tniet meer in mijn schoennen paste vreselijk gewoon
ik hield enorm veel vocht vast ook in mijn gezicht en handen Alhemdoelilah is dat er wel afgegaan...(nu nog wat kilo's)
HoneyBee
26-01-2006, 11:20
Zie je het al voor je?? Die schoenen met dikke sokken...Ik ben niet turkish...:maf:
Nou ja zeg. Die schoenen zijn best mooi hoor!:moe: En jah, met sokken dat moet omdat het een noodgeval is toch!
Je hoeft er echt niet op en top uit te zien hoor!:ego:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.