Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Advies

Pagina's : [1] 2

C_OUJDIA
01-05-2003, 14:48

Ik heb jullie advies nodig over het volgende.... Ik moet nog 2 jaar voor ik klaar ben met me opleiding alleen heb ik ff geen zin meer in school..Dus loop ik met het idee rond om voorlopig te stoppen en in Februari 2004 alles weer op te pakken. Dit heb ik net aan me moeder verteld maar die is er totaal niet mee eens. :huil: ze wil dat ik alles af maak..Bla Maar ik wil echt niet meer...Wat zouden jullie doen als je in mijn schoenen stond.... Kiezen voor een paar maanden helemaal niets doen.(ik denk erover om naar marokko te gaan een paar maanden) Of De 2 jaar afmaken... C.

slimiatje
01-05-2003, 14:49
2 jaar afmaken dan ben je er vanaf zo zie ik het :)

Miss_Banana
01-05-2003, 14:50
Origineel gepost door C_OUJDIA Ik heb jullie advies nodig over het volgende.... Ik moet nog 2 jaar voor ik klaar ben met me opleiding alleen heb ik ff geen zin meer in school..Dus loop ik met het idee rond om voorlopig te stoppen en in Februari 2004 alles weer op te pakken. Dit heb ik net aan me moeder verteld maar die is er totaal niet mee eens. :huil: ze wil dat ik alles af maak..Bla Maar ik wil echt niet meer...Wat zouden jullie doen als je in mijn schoenen stond.... Kiezen voor een paar maanden helemaal niets doen.(ik denk erover om naar marokko te gaan een paar maanden) Of De 2 jaar afmaken... C. Neem dit advies aan van iemand die wel is gestopt met school: NIET DOEN!!! Maak je 2 jaartjes gewoon lekker af. Niet omdat je moeder het wilt, maar omdat het BETER voor je is. GELOOF ME!

samira_el
01-05-2003, 14:50
Kijk als je toch niet de wilskracht hebt om verder te gaan, dan kun je beter even stoppen.. Maar ik ben bang, dat je de vrijheid zo leuk gaat vinden, dat je dan niet meer terug wilt ;)

C_OUJDIA
01-05-2003, 14:55

Origineel gepost door samira_el Kijk als je toch niet de wilskracht hebt om verder te gaan, dan kun je beter even stoppen.. Maar ik ben bang, dat je de vrijheid zo leuk gaat vinden, dat je dan niet meer terug wilt ;) Idd...Ik zie het gewoon niet meer zitten..De wilskracht is er echt niet..Ik zit zolang ik me kan herinneren op school...Wil even een 'pauze' Ik weet zeker dat ik me opleiding zal afmaken...Maar de vraag blijft...Ben ik wel goed bezig..

Soefy
01-05-2003, 14:56
Origineel gepost door C_OUJDIA Ik heb jullie advies nodig over het volgende.... Ik moet nog 2 jaar voor ik klaar ben met me opleiding alleen heb ik ff geen zin meer in school..Dus loop ik met het idee rond om voorlopig te stoppen en in Februari 2004 alles weer op te pakken. Dit heb ik net aan me moeder verteld maar die is er totaal niet mee eens. :huil: ze wil dat ik alles af maak..Bla Maar ik wil echt niet meer...Wat zouden jullie doen als je in mijn schoenen stond.... Kiezen voor een paar maanden helemaal niets doen.(ik denk erover om naar marokko te gaan een paar maanden) Of De 2 jaar afmaken... C. Meid als ik jouw was zou ik echt proberen die 2 jaar af te maken! Als je eenmaal stop met school,dan lijkt het me echt moeilijk om terug te gaan, en daarnaast kan er van altijd nog wat tussen komen waardoor je misschien niet eens terug kan gaan! (el mekteb you never know what the future brings you) Kortom stay at school! en weet kennis is powerrrrrrrrrr :bril: :zwaai: :kusgrijs:

MarocStar
Gewoon twee jaar afmaken aangezien ze echt voorbij vliegen. En over twee jaar ben je blij dat je het hebt gedaan. Probeer als motivatie je moeder trots op jou te laten zijn.

Guadaloupe
niet doen, je gaat alleen maar spijt krijgen, zodra je bent afgestudeerd kan je lekker doen wat je wil, je hebt dan in ieder geval een diploma op zak

C_OUJDIA
01-05-2003, 15:00
Jullie staan allemaal aan me moeders kant....:huil:....Ik weet het echt niet meer...:(

Guadaloupe
01-05-2003, 15:14
Origineel gepost door C_OUJDIA Jullie staan allemaal aan me moeders kant....:huil:....Ik weet het echt niet meer...:( k heb er ook over nagedacht eerste halfjaar van dit schooljaar. Ik ben dan ook weinig naar lessen gegaan en heb zowat vertraging opgelopen omdat k simpelweg geen zin had....nu heb k daar gigantische spijt van....want k wil alsnog binnen vier jaar afstuderen (zit nu in derde) zodat k gelijk door kan gaan met een universitaire studie....lmouhim, meid, vakantie komt er toch aan, rust dan lekker uit....denk er goed over na....en maak je school gewoon lekker af xxx Loupje

MarocStar
01-05-2003, 15:22
Origineel gepost door Guadaloupe k heb er ook over nagedacht eerste halfjaar van dit schooljaar. Ik ben dan ook weinig naar lessen gegaan en heb zowat vertraging opgelopen omdat k simpelweg geen zin had....nu heb k daar gigantische spijt van....want k wil alsnog binnen vier jaar afstuderen (zit nu in derde) zodat k gelijk door kan gaan met een universitaire studie....lmouhim, meid, vakantie komt er toch aan, rust dan lekker uit....denk er goed over na....en maak je school gewoon lekker af xxx Loupje precies een vakantie zal haar zeker goed doen. Als ze in Marokko voor een paar weken is geweest heeft ze wel weer zin om door te gaan.

SweetRose
01-05-2003, 15:24
Je moeder wilt alleen het beste voor jou ;)

C_OUJDIA
01-05-2003, 15:47
Origineel gepost door DuTSKe Je moeder wilt alleen het beste voor jou ;) Ik weet het...:(

C_OUJDIA
01-05-2003, 15:49
Origineel gepost door Guadaloupe k heb er ook over nagedacht eerste halfjaar van dit schooljaar. Ik ben dan ook weinig naar lessen gegaan en heb zowat vertraging opgelopen omdat k simpelweg geen zin had....nu heb k daar gigantische spijt van....want k wil alsnog binnen vier jaar afstuderen (zit nu in derde) zodat k gelijk door kan gaan met een universitaire studie....lmouhim, meid, vakantie komt er toch aan, rust dan lekker uit....denk er goed over na....en maak je school gewoon lekker af xxx Loupje *zucht* :( ...Het zit gewoon niet mee....

samira_el
01-05-2003, 18:45

Origineel gepost door C_OUJDIA Idd...Ik zie het gewoon niet meer zitten..De wilskracht is er echt niet..Ik zit zolang ik me kan herinneren op school...Wil even een 'pauze' Ik weet zeker dat ik me opleiding zal afmaken...Maar de vraag blijft...Ben ik wel goed bezig.. Een vriendin van me heeft het ook gedaan, ze ging weer in Februari instromen.... Met haar ging het wel goed, ik ken je niet dus ik weet niet of het bij jou ook lukken zal.. Maar ik geef je een tip: Jij bent het die naar school moet gaan, niet anderen of je moeder... Dus je moet zelf weten wat je het liefst wil

Pagina's : [1] 2