Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zusters!

islaam_voorjou
25-01-2006, 16:50

SAlaam aleykoem rachmatoellah Bismillah zusters_voorzusters is een stichting die zich bezig houd met de moslim zusters in (aller eerst) in nederland of het nu gaat om kleren of voedsel of een zusters die zwanger is maar financieel niet de middelen heeft om een bedje te kopen en jij hebt er nog 1staan verkoop dit dan niet maar geef het aan onze stichting en wij zullen zorgen dat dit bij een zuster terrecht komt die dit zeker kan gebruiken... wij geven hier geen geld voor maar insha Allah zou Allah swt je hassanet schenken of gewoon een praatje maken of een luisterend oor nodig hebben dat kan...wij zijn zusters van elkaar en horen elkaar te helpen dus als jij iets kan schenken dat zou fijn zijn mail me hierover djazzakie Allah of als je iets nodig hebt schaam je niet (wij zijn er om elkaar te helpen) en mail me insha Allah zou kunnen we elkaar allemaal helpen want de islaam is de ware relegie en dit moeten we ook uitstralen en hier iets mee doen... walikom salaam rachmatoellah wabarakatoe jullie zuster zusters_voorzusters@hotmail.com p.s ik zoek nog een zuster die in de omgeving utrecht woond en me wil helpen met het oprichten van deze stichting (het lukt me niet meer alleen)

islaam_voorjou
25-01-2006, 17:17
zouden jullie dit kunnen copieren via je mail doorsturen? alvast bedankt djazzakie Allah

islaam_voorjou
25-01-2006, 17:42
er zijn best veel zusters die het moeilijk hebben zo wel financieel als soms emotioneel...deze zusters mailen me of vertellen me het persoonlijk... ik heb gemerkt dat er best vraag naar is

Kortjakje
25-01-2006, 17:56
Ik woon in Utrecht en wil me opgeven als vrijwilligster. Momenteel ben ik door de zwangerschap niet zo mobiel. Na de bevalling wil ik zeker helpen waar ik kan. Hou je me op de hoogte?

islaam_voorjou
25-01-2006, 18:07

Ik woon in Utrecht en wil me opgeven als vrijwilligster. Momenteel ben ik door de zwangerschap niet zo mobiel. Na de bevalling wil ik zeker helpen waar ik kan. Hou je me op de hoogte? dat zou echt heel erg fijn zijn! je kan me mailen als je wil op zusters_voorzusters@hotmail.com ik denk dat het contact zo beter gaat insa Allah

Kortjakje
25-01-2006, 18:28
Ik zal je toevoegen op msn;)