islaam_voorjou
25-01-2006, 16:50
SAlaam aleykoem rachmatoellah Bismillah zusters_voorzusters is een stichting die zich bezig houd met de moslim zusters in (aller eerst) in nederland of het nu gaat om kleren of voedsel of een zusters die zwanger is maar financieel niet de middelen heeft om een bedje te kopen en jij hebt er nog 1staan verkoop dit dan niet maar geef het aan onze stichting en wij zullen zorgen dat dit bij een zuster terrecht komt die dit zeker kan gebruiken... wij geven hier geen geld voor maar insha Allah zou Allah swt je hassanet schenken of gewoon een praatje maken of een luisterend oor nodig hebben dat kan...wij zijn zusters van elkaar en horen elkaar te helpen dus als jij iets kan schenken dat zou fijn zijn mail me hierover djazzakie Allah of als je iets nodig hebt schaam je niet (wij zijn er om elkaar te helpen) en mail me insha Allah zou kunnen we elkaar allemaal helpen want de islaam is de ware relegie en dit moeten we ook uitstralen en hier iets mee doen... walikom salaam rachmatoellah wabarakatoe jullie zuster zusters_voorzusters@hotmail.com p.s ik zoek nog een zuster die in de omgeving utrecht woond en me wil helpen met het oprichten van deze stichting (het lukt me niet meer alleen)