Bekijk originele versie : moslima´s motten Hirschi Ali niet...:D
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
amsterdam - Een grote meerderheid van de Nederlandse moslimvrouwen zegt dat VVD-politica Ayaan Hirsi Ali weinig betekent voor de rechten of emancipatie van moslima's.
Dat is de uitkomst van een onderzoek naar de meningen van moslimvrouwen over Hirsi Ali in opdracht van de Nederlandse Moslim Omroep (NMO) onder ruim 380 islamitische vrouwen van verschillende etniciteiten, opleidingen en leeftijden.
Aanleiding voor het onderzoek is de uitreiking van de onderscheiding Europeaan van het jaar aan Hirsi Ali door het blad Reader's Digest. De politica krijgt de titel voor haar moed en volharding om het lot van onderdrukte islamitische vrouwen op de Nederlandse en Europese politieke agenda te zetten. Maar meer dan 66 procent van de ondervraagde vrouwen is het oneens met de toekenning van de onderscheiding. Vijf procent is het er wel mee eens.
Daarbij zegt ruim 78 procent dat Hirsi Ali weinig betekent voor de emancipatie van moslima's. Ongeveer dezelfde hoeveelheid meent dat de beleving van de islam van de meeste moslims en hun eigen beleving van de islam de emancipatie van de moslimvrouw niet in de weg staat. Bijna 90 procent zegt Hirsi Ali niet nodig te hebben.
Copyright: Trouw.
en ik mot dat uitgedroogde oorlogskind ook nie hebben:)
Nou, vooruit dan, geheel on-topic ,ik vind dat moslima's AHA wel moeten motten.
maar jah wat jij vindt, zal mij een worst wezen!!!
Redouan_CASA
25-01-2006, 16:52
je doet wel erg je best om grappig over te komen.
je doet wel erg je best om grappig over te komen.
Hierop mag ik niet antwoorden want dat zou off-topic zijn.
Dat is jou reactie trouwens ook.
Magrabia01
25-01-2006, 17:01
Hirsi Ali betekent ook niks voor de moslima's. Het enige wat ze kan is maar bleren hoe moslima's worden onderdrukt etc. Okee wil je moslima's helpen met hun onderdrukking ga met hun aan tafel praat met ze en help ze. Ga ze niet tegen jou opsteken met uitspraken die te vies zijn om ze te herhalen. Hirsi Ali is een typische geval van aandachtzoekrij.
ciaOo
Rachid_Breda
25-01-2006, 17:37
De mensen die haar wel mogen die mogen haar maar om 1 ding en dat is omdat ze anti islam is....maarja laat haar lekker in de kooi leven waar ze nu in zit...
Wayagher
25-01-2006, 17:44
wie mot haar wel? :D
Als die andere groep, minimaal 50.00 vrouwen haar wel ziet zitten, heeft toch aardig wat aanhang onder de groep islamitische vrouwen.
SoldierOfIslam
25-01-2006, 17:51
afmaken die handel
De mensen die haar wel mogen die mogen haar maar om 1 ding en dat is omdat ze anti islam is....maarja laat haar lekker in de kooi leven waar ze nu in zit...
een muslims/muslimma kan hirshi ' l'griwwa' ( 7ashakoem) toch niet uistaan ? laatstaan bewonderen voor haar zogenaamde bezorgdheid over muslimma's *haha*.
die paar allochtone vrouwtjes die haar toejuichen zijn allemaal blijfvanmnlijf 'deurplatlopers'.vrouwen die meestal vreemd zijn gegaan ,klappen krijgen en verhalen verzinnen om daar te belanden om een uitkering te ontvangen en een slaapplek hebben.een zus van een vriend van mij werkt in een blijfvanmnlijfhuis.
hirshi ali..:haha:
door haar ben ik gaan inzien hoe erg holland er aan toe is.
Marrakick
25-01-2006, 17:53
De Facto:
1. Het blad Reader's Digest gaat een Europeaan van het jaar uitroepen.
Reader's Digest is 'opinieblad' met een gezag dat ongeveer zo groot is als de shoppingchannels op tv.
De waarde van het uitroepen is ongeveer zo groot als het meedoen met Idols. Pure zieligheid dus.
2. De Moslim Omroep (hoe verzinnen ze het...) gaan een onderzoek instellen (zijn ze daartoe bevoegd dan?) of men het eens is met die benoeming. Los van de zieligheid van de benoeming, komt hier dus de zieligheid van een onderzoek bovenop met als opperste zieligheid: we vragen enkel moslims.
3. Er wordt dus een representatief onderzoek gedaan onder 380 vrouwen. Waarschijnlijk waren die allemaal toch al bij elkaar op de markt.. Zieligheid en amateurisme ten top dus.
Hoe verzint iemand dergelijke nonsens bij elkaar? Mevrouw Ali is politicus, werkt in het algemeen belang en is door ons allen gekozen. Dan moeten we ook niet zeiken!
Als die andere groep, minimaal 50.00 vrouwen haar wel ziet zitten, heeft toch aardig wat aanhang onder de groep islamitische vrouwen.
Als :hihi:
De Facto:
1. Het blad Reader's Digest gaat een Europeaan van het jaar uitroepen.
Reader's Digest is 'opinieblad' met een gezag dat ongeveer zo groot is als de shoppingchannels op tv.
De waarde van het uitroepen is ongeveer zo groot als het meedoen met Idols. Pure zieligheid dus.
2. De Moslim Omroep (hoe verzinnen ze het...) gaan een onderzoek instellen (zijn ze daartoe bevoegd dan?) of men het eens is met die benoeming. Los van de zieligheid van de benoeming, komt hier dus de zieligheid van een onderzoek bovenop met als opperste zieligheid: we vragen enkel moslims.
3. Er wordt dus een representatief onderzoek gedaan onder 380 vrouwen. Waarschijnlijk waren die allemaal toch al bij elkaar op de markt.. Zieligheid en amateurisme ten top dus.
Hoe verzint iemand dergelijke nonsens bij elkaar? Mevrouw Ali is politicus, werkt in het algemeen belang en is door ons allen gekozen. Dan moeten we ook niet zeiken!
Nou jij misschien ik niet. Spreek dus voor u zelf :).
Degene die voor haar gekozen hebben zijn mensen die tegen islam zijn. Een moslim die op haar stemt? :giechel: die moet ik nog tegenkomen.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.