Bekijk originele versie : Ik mag van me moeder niet met een lelijke vrouw trouwen!
Ja, serieus! Dat zei ze tegen mij! (alsof ik al met een lelijke vrouw zou omgaan) Maar vond het toch wel vreemd dat ze dat zei. Ik mag niet met een hollandse, negerin, berberse of een lelijke vrouw trouwen, voor de rest mag het allemaal!.
tazz ie domme moeder heb jij een moeder van 10X NIKS ;)
=emsoem=
Nounousa
01-05-2003, 13:55
Zegt ze niet dat je niet met een ongelovige vrouw mag trouwen?
Of en niet praktiserende vrouw..?
trouwens.. je mag ook niet met een berberse trouwen?
Waar kom je vandaan in marokko als ik vragen mag... Want dit klinkt me heel bekend in de oren.. SUbhanallah...
ladymarueca
01-05-2003, 13:56
ja toch wel grappig ;)
xxx of a lady
Origineel gepost door temsamni
Oeiiii oei oeiiii, je weet toch dat je marokkanen de moeder niet naar beneden mag halen!!!! :kwaad: Je vraagt zo om problemen ;)
:gniffel:
sorry hoor maar das gewoon zo ik heb liever een zwijn als een moeder..dan zo een moeder..je mag niet met een berberse niet met dat niet met dat tfoeee ik wordt misselijk (KOTSS)
=emsoem=
Nounousa
01-05-2003, 13:59
Origineel gepost door emsoem
:gniffel:
sorry hoor maar das gewoon zo ik heb liever een zwijn als een moeder..dan zo een moeder..je mag niet met een berberse niet met dat niet met dat tfoeee ik wordt misselijk (KOTSS)
=emsoem=
:eek:...
Jouw moeder is een zwijn _|_ :kwaad:
en jij moeder is een ijdeltuitje....:ego:
=emsoem=
smaraagd
01-05-2003, 14:04
hmmmmm mij moeder zegt.....en me vader......ALS HET MAAR EEN MOSLIM IS!!
Waarom niet met een berberse?........die andere begrijp ik wel een beetje...maar ik ben berbers.......hmmm we komen toch allebei van Maroc?........kun je me uitleg geven?
:zwaai: :zwaai: Smaraagd! :zwaai: :zwaai:
die moeder voelt zich hooger dan een berberse vrouw..maar in werkelijkheid staat zijn op 1 hoogte met andere vrouwen..
=emsoem=
MarocStar
01-05-2003, 14:10
Waarom moet men de moeders er weer bij betrekken?
Nounousa
01-05-2003, 14:10
Kweet niet, berbers zijn nog twijfelgevallen, het zou er nog net mee door kunnen!
nog een keer: waar kom je dan vandaan in MAROKKO....:rolleyes:
SweetLady
01-05-2003, 14:12
Origineel gepost door Hindje
nog een keer: waar kom je dan vandaan in MAROKKO....:rolleyes:
:hihi: :hihi:
smaraagd
01-05-2003, 14:14
Ik probeer niemand te beledegen......
Maar ik vind het wel een beetje wee.....
Dat je moeder dat zegt......maar goed
ik denk dat zij er niets aan kan doen omdat...ze er zo mee opgegroeit is...
En ja ieder zo ze opvoeding..........
:zwaai: :zwaai: Smaraagd! :zwaai: :zwaai:
p.s......hoe bedoel je met twijvelachtig?
Okeeej, hou nou maar lekker op over mijn moeder voordat de vlam in de pan slaat!
oww ze3ma.... :rolleyes:
=emsoem=
Ja, serieus! Dat zei ze tegen mij! (alsof ik al met een lelijke vrouw zou omgaan) Maar vond het toch wel vreemd dat ze dat zei. Ik mag niet met een hollandse, negerin, berberse of een lelijke vrouw trouwen, voor de rest mag het allemaal!
You and your mama can't handle Berberse :ego: :ego:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.